|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Whatever je wilt. Maakt mij niet zoveel uit hoor. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is niet de minste vergelijking! Craft is toch wel één van m'n favoriete BM bands. Toch maar eens uitchecken dit plaatje (het eerdere werk van Gehenna luister ik nooit meer, maar die death metal-achtige platen ken ik ook niet moet ik zeggen). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
WW ruled echt zwaar ja. Craft is niet direct de beste vergelijking maar het is wel weer erg black. Supervette plaat iig. Gehenna heerst weer hard! |
|
Die nieuwe Gehenna wordt in dit topic meerdere malen vergeleken met Satyricon. Tuurlijk, Gehenna heeft dat echte Moonfog geluid waardoor ze qua geluid idd lijken op de latere Darkthrone en Satyricon. Maar qua muziek maken ze op dezelfde manier gebruik van dissonante, hypnotiserende riffs om een duistere sfeer te creeeren als Craft en Frost. Vandaar de vergelijking. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
daar heb je idd gelijk in. |
|
Als je goed luisterd hoor je op "WW" ook veel invloeden terug van hun eerder verschenen plaat "Adimiron black". In ieder geval is "WW" een sterke terugkomer na het iets mindere "Murder". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ken alleen First Spell van die gasten. Toffe schijf moet ik zeggen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iemand trouwens de nieuwe "look" van Gehenna gezien? (niks mis mee daar niet van, past goed bij de opzet van de nieuwe album) Lijkt wel afgesnoept van Loits. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 25-05-2005 5:34] |
|
Gitaarspelende zombie bruinhemden? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maar het blijft een geweldig nieuwe plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Absoluut! |
|
quote: Hoezo dat maar? Ik vind het een geweldige keuze. Overhemd met stropdas en een witte harses |
|
jeah, ik vindt het er ook gaaf uitzien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb ze live gezien in Oslo anderhalve maand terug. Ik vind het zelf ook erg gaaf en tevens ook origineel uitzien (voor de metal dan hehe) maar het kwam wel een beetje erg eind jaren dertig over. Dit kan bij sommigen nogal verkeerd vallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, vette shit man. |
|
WW vandaag binnen en hij is inderdaad erg gaaf. Inderdaad invloeden van zowel Craft als de nieuwe Satyricon. Een nummers als bijvoorbeeld "Silence the Earth" heeft wel wat weg van Rebel Extravaganza. Heerschend. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-06-2005 16:52] |
|
Ik hoor er ook wel wat bathory en burzum in terug. Erg lekkere plaat! |
|
quote: Mmm, dat hoor ik dan weer niet Ik vind hem toch veel "moderner" klinken. A la nieuwe Satyricon en Craft dus. |
|
Ik vind Malice nog steeds wel hun beste Zenial |
|
Ik hoor, ik hoor wat jij niet hoort, hehe. Hoewel ik dat burzum iets ook even niet meer kan vinden. Maar dat midtempo stuk aan het begin van Werewolf heeft wel iets Bathory-achtigs. Np: New Blood! Rhaargh! |
|
wat een enorm vette plaat, het koste me moeite door door de kale aanpak deze keer, maar dit is echt hun beste plaat naar mijn mening Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hm die vergelijking met craft klinkt wel spannend heb verder alleen first spell gehoord dus neem aan dat er nmogal wat gebeurd is na die hehe Je moeder. |
|
http://moonfog.com/artists.asp?id=85&art=4 omschrijving en mp3, die Craft invloeden vindt ik niet echt terugkomen, trouwens Craft heeft het ook niet zelf verzonnen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-11-2005 14:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |