|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Absu Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Judas iscariot No meat is sweater |
|
quote: Oh ja...dat is natuurlijk de pionier van de Amerikaanse black metal. Die had ik ook even moeten noemen natuurlijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
oja, corvus corax is nogal koel, idd... een vriend van mij heeft een sampler met daarop alleen maar amerikaanse BM, die sampler is uitgebracht door een nederlands label alleen ben ik de naam kwijt van dat ding. Thornspawn staat er iig op! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Grand Belials Key En Absu natuurlijk ook hoor. Dit slaat nergens op. |
|
ik kan er niets aan doen, maar Absu is niet mijn smaak helaas Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
was PAGAN geen US Cult bm-act? ja toch? ...naast een duitse bende blackmetaldrunks Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Grand Belials Key is zeker ok |
|
Immolation is Amerikaans, maar das toch meer death |
|
ja. 100% death [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-06-2003 15:14] No meat is sweater |
|
quote: *proest* Ik vind het eerder andersom... Havohej, Profanatica, Demoncy, Absu, Krieg, Averse Sefira, Judas Iscariot, Weltmacht, Kult ov Azazel, etc. Die Amerikanen weten nog hoe het is om beenharde black metal te maken, zoals het hoort. |
|
usbm rocks! Neem nou mijn fav band, Cryptic winds! en judas iscariot, crimson massacre kortem USBM roxx |
|
Grom,Wotanorden,Pantheon |
|
quote: Tja, misschien lopen ze in ofzo. Maar Europa heeft nog steeds meer te bieden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Crimson Moon Krieg |
|
De Amerikaanse BM scene is idd wel te doen, maar ik vind toch dat de meeste goede bands uit Neuropa komen. ik moet toch zeggen dat de meeste bikkelharde BM uit de VS komt, bijvoorbeeld Krieg. mijn fav. blijft GBK |
|
Krieg Judas Iscariot Absu Grand Belial's Key ik voeg niets toe I welcome you to a world pitch black |
|
Amerika moet door zijn christelijk moederhouding ook wel een meer extreme BM-scene hebben. In Nederland mag alles, daar hoeft het niet, weet u. Daarom is naar mijn idee de Franse BM ook altijd nog vaker een slag harder/echter. Dit slaat nergens op. |
|
hey mark, ken je antaeus |
|
quote: He kerel, ja. En waarom noem je me bij mijn voornaam? Dit slaat nergens op. |
|
quote: En de Joden-lobby's. |
|
Ja, inderdaad. Dit slaat nergens op. |
|
Zoals al eerder gepost: Averse Sefira blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Mijn voorkeur gaat naar deze uit: Ibex Throne Krohm Morthond Xasthur Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
HAIL TO THE VS. ABAZAGORATH. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |