IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Amerikaanse Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-08-2003 20:33 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

cryptic winds bevalt me goed

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2003 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 19:30 schreef karnivoor het volgende:
als ze maar snel eens hier komen hehe

Iedereen vergeet weer eens Grand Belial's Key.

En die zijn WEL hier geweest .

Oh ja, en Averse Sefira komt ook naar NL! Nog meer goeie USBM dus .

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-08-2003 21:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 augustus 2003 20:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Iedereen vergeet weer eens Grand Belial's Key.

En die zijn WEL hier geweest .

Oh ja, en Averse Sefira komt ook naar NL! Nog meer goeie USBM dus .

gbk vind ik geen zak aan en dat ze geweest zijn weet ik maar om één of andere reden kon ik toen niet (de rest was wel goed aan te horen)

Je moeder.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 28-08-2003 22:34 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 21:44 schreef karnivoor het volgende:
gbk vind ik geen zak aan en dat ze geweest zijn weet ik maar om één of andere reden kon ik toen niet (de rest was wel goed aan te horen)

GBK 2 x live gezien, vond er ook weinig aan.

Axis of Advance (is dan wel Canada geloof ik) gaat in 2004 touren met o.a. Tsjuder, Krieg, Anwyl... heersend!!

scotfan
Usericon van scotfan
Posted 28-08-2003 23:13 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Night conquers Day: dat is pas brilliante USBM!!!
helaas ligt de band uitelkaar.
Reden; de band is besodemietert door hun platenlabel, uiteindelijk hadden ze niet eens geld om hun oefenruimte te betalen.

gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 28-08-2003 23:27 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vind de black metal band Crimson moon met hun "To embrace the vampiric blood" heerschen. Het enige irritante factor is de Drumcomputer..

zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 28-08-2003 23:34 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

GBK

zherckvhermaeler
Posted 28-08-2003 23:34 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

o, stond eral.
KRIEG

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-08-2003 23:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 augustus 2003 23:34 schreef zherckvhermaeler het volgende:
o, stond eral.
KRIEG

Krieg

Krieg en Grand Belial's Key zijn zonder twijfel de beste bands uit de VS.

zherckvhermaeler
Posted 28-08-2003 23:54 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Ik vind dat kult ov azazel een steeds commercielere instelling krijgt ik ken ze al een tijdje en het valt me op dat ze steeds bekender worden en weet ik het, ik vind gewoon dat ze minder zijn als eerst.

zherckvhermaeler
Posted 29-08-2003 0:05 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Zeg dwaallicht, ik zoek al een tijdje een plaat of iets van havohej kan jij me misschien helpen?

I VOMIT ON GODS CHILD!

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 29-08-2003 0:15 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Kent iemand hier Vrolok?

Ik ben verder niet bepaald een BM fan maar goed, ik dacht, misschien hebben jullie er wat aan

http://www.vrolok.tk/

NP: Vrolok - Diplocephalus

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2003 1:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mijn persoonlijke USBM favorieten zijn:

Krieg
Absu
Averse Sefira
Corvus Corax (NIET de folk band dus)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2003 3:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 23:54 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Ik vind dat kult ov azazel een steeds commercielere instelling krijgt ik ken ze al een tijdje en het valt me op dat ze steeds bekender worden en weet ik het, ik vind gewoon dat ze minder zijn als eerst.

Steeds bekender??? Dat meen je niet!
Oh nou dan vind ik er ook niks meer aan

En wat bedoel je precies met "commercielere instelling"? Dat heeft toch niks met de kwaliteit van deze band te maken?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 3:51 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

amerikaanse bm heeft over het algemeen de amerikaanse dream in zich, en daar ik principieel tegen de amerikaanse droom met hun adelaar en wereld dominatie ben, luister ik ook niet naar de meest kankerzooi wat daar vandaan komt, of het moet echt goed klinken met gevoel en een betere achterliggende gedachte dan de meesten: geld verdienen

laat ze dan kanker top 40 homo zingen en noem jezelf dan geen bm...als je dood wilt, moet je dat zeker doen vieze amerikanen

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-08-2003 3:54]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 29-08-2003 8:10 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Krohm
Khisanth
Engorged
Xasthur

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 29-08-2003 8:12 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Is Forest Of Impaled al genoemd?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-08-2003 8:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 8:12 schreef DMTR het volgende:
Is Forest Of Impaled al genoemd?

"forest of impaled"

nu al 2 keer

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 29-08-2003 8:35 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 29 augustus 2003 8:20 schreef ghoulliette het volgende:
"forest of impaled"

nu al 2 keer
heel goed. je bent een goede vrouw...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-08-2003 8:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 3:51 schreef HgarrothwulfF het volgende:
amerikaanse bm heeft over het algemeen de amerikaanse dream in zich, en daar ik principieel tegen de amerikaanse droom met hun adelaar en wereld dominatie ben, luister ik ook niet naar de meest kankerzooi wat daar vandaan komt, of het moet echt goed klinken met gevoel en een betere achterliggende gedachte dan de meesten: geld verdienen

laat ze dan kanker top 40 homo zingen en noem jezelf dan geen bm...als je dood wilt, moet je dat zeker doen vieze amerikanen

Wat lul *jij* nou weer...

De meeste Amerikaanse USBM die Europa bereikt is stukken ranziger, gemener en rechtlijniger dan Europese BM. De 'amerikaanse droom'? Het gaat alleen maar over dood en verderf!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-08-2003 8:53]

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-08-2003 8:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 8:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat lul *jij* nou weer...

De meeste Amerikaanse USBM die Europa bereikt is stukken ranziger, gemener en rechtlijniger dan Europese BM. De 'amerikaanse droom'? Het gaat alleen maar over dood en verderf!

Dood en verderf is voor sommigen wel de 'amerikaanse droom'...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2003 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 3:51 schreef HgarrothwulfF het volgende:

Ik heb dit nooit echt bij Amerikaanse bands ondervonden.....

...bovendien, weet jij wat de American Dream inhoudt of denk je het gewoon te weten?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-08-2003 13:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

jongens te zien aan den tijd had haggardwolf een delerium toen ie dat bericht typte

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 14:30 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 augustus 2003 13:03 schreef impaled succubus het volgende:
jongens te zien aan den tijd had haggardwolf een delerium toen ie dat bericht typte
neuh...

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-08-2003 14:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Teveel gepit gisteren?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com