IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Amerikaanse Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-06-2003 19:09 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juni 2003 19:06 schreef Heer Krieg het volgende:
HAIL TO THE VS.

ABAZAGORATH.

Zet je Caps-lock eens uit sukkel.

Dit slaat nergens op.

R.
Usericon van R.
Posted 14-06-2003 19:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 19:09 schreef mörke het volgende:

Ben je jaloers dat hij vervelender is dan jou (met nadruk op je usericon)

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-06-2003 19:44 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 19:09 schreef mörke het volgende:

morke van ork.

Vuile gore geilneef.

Leg je ballen in de knup, en dauw ze door je gootsteengat en schijt het dan vol in your fast face.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-06-2003 20:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

kom op jongens vergeet demoncy niet.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2003 20:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Iemand bekend met Dragonlord? Vast wel.
Is het sideproject van Eric Petersen van Testament.
De CD Rapture is er een om in te lijsten!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 0:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 20:42 schreef NecRobert het volgende:

Jezus man, je noemt allemaal kutbands .

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 1:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 20:20 schreef impaled succubus het volgende:
kom op jongens vergeet demoncy niet.

Blasphemy
Usericon van Blasphemy
Posted 15-06-2003 18:35 by Blasphemy Wijzig reactieProfiel van BlasphemyQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 18:55 schreef Gangrad het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar deze uit:

Ibex Throne

Ibex Throne!! Waarom hoor ik niet meer over deze geweldige usbm act?? Hun materiaal is nog steeds te krijgen via blasphemic hymns.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-06-2003 19:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 20:42 schreef NecRobert het volgende:

Ja, die is echt goed!!!

Verder nog niet genoemd:
* Summon
* Vesperian Sorrow (ik heb alleen geen flauw idee in hoeverre zij nog actief zijn)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 15-06-2003 20:10 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Nou ja, Krieg & Weltmacht zijn al genoemd, met name Weltmacht is fantastisch. Verder is ook Nachtmystium veelbelovend (nieuwe MCD komt eraan).

Ik denk dat de USBM-scene er nu aan komt en samen met de Duitse scene binnen nu en korte tijd toonaangevend kan zijn...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 21:16 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hey professorandus Vamp-John, de HBO-leek! Weltmacht is wel aanvaardbaar, al had ik van Akhenaten wel iets meer verwacht. En Nachtmysticum vind ik niet meer dan gemiddeld aangezien wij tegenwoordig worden doodgegooid met raw black metal releases. Beide releases horen in het rijtje Temple of Baal, Hate Forest (valt tegen), Lucifugum, Antaeus, Satanic Warmaster etc etc.

De enige platen die mij de laatste 6 maanden nog deden bloeden zijn: Leviathan - Far Beyond the Light (zeer koud en duister) en Darkthrone - Hate Them (yep, hun beste sinds Panzerfaust en onvergelijkbaar veel beter dan Plaguewielder). Voorts aardig: Ondskapt, Nëhemah, Spear of Longinus..

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-06-2003 21:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik vind dat Forgotten Tomb er ook wel bij mag in dat rijtje.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-06-2003 22:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Genoeg goeie bands daar in de VS. Met name Krieg, Judas Iscariot, Absu, Weltmacht en Grand Belial's Key.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-06-2003 22:06]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:57 schreef Gangrad het volgende:
Ik vind dat Forgotten Tomb er ook wel bij mag in dat rijtje.

Da's toch Italiaans?

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-06-2003 22:35 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

GoAtWHorE!

And my marlboro light

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-06-2003 0:00 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 15 juni 2003 21:16 schreef bonobo het volgende:
Hey professorandus Vamp-John, de HBO-leek! Weltmacht is wel aanvaardbaar, al had ik van Akhenaten wel iets meer verwacht. En Nachtmysticum vind ik niet meer dan gemiddeld aangezien wij tegenwoordig worden doodgegooid met raw black metal releases. Beide releases horen in het rijtje Temple of Baal, Hate Forest (valt tegen), Lucifugum, Antaeus, Satanic Warmaster etc etc.

Hey, jij moet het Vampire-forum "ik schreeuw om aandacht als het kleine kind dat ik ben" member Accipiter zijn. Ga je nu proberen van Bonobo het nieuwe retekind te maken? Tsja, als Accipiter was je hier toch gebanned? Maar euh, tsjonge, wat ben jij true zeg. Eigenlijk zou niemand nu meer naar deze bands mogen luisteren omdat jij ze kent en niemand zo fantastisch als jij bent (Zegt je moeder zelf, dus het zal wel waar zijn). Vergeet je alleen niet je rietje bij de ranja te doen, want als mega MBA (ja, deze jongen is master mensen) mag je niet drinken met zo'n loodzware studie...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 16-06-2003 0:39 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 15 juni 2003 21:16 schreef bonobo het volgende:

De enige platen die mij de laatste 6 maanden nog deden bloeden zijn: Leviathan - Far Beyond the Light (zeer koud en duister) en Darkthrone - Hate Them (yep, hun beste sinds Panzerfaust en onvergelijkbaar veel beter dan Plaguewielder). Voorts aardig: Ondskapt, Nëhemah, Spear of Longinus..

*proest*

Maar USBM dus...Eerste album van Summon, F.O.G., Blood Storm, Demoncy, Grand Belial's Key, Thornspawn, Judas Iscariot, Weltmacht, Exile, Crucifier, Kult ov Azazel.

Vind persoonlijk de Amerikaanse scene nu beter dan bijvoorbeeld de Noorse scene (denkend aan de bekende namen). Gelukkig loopt er nog genoeg goeie demo bands rond in de Scandinavische scene.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2003 0:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 juni 2003 22:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's toch Italiaans?

Klopt.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2003 11:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb dit weekend een CD gehoord waarop een twaalftal Amerikaanse 'black'-metal bands Cradle of Filth coveren (jawel, een heuse Cradle-tribute)
Slacht! Slecht! Slecht!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2003 11:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Absu lijkt me de enige Amerikaanse band van enig niveau inzake black metal!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-06-2003 12:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:09 schreef altx het volgende:

* Vesperian Sorrow (ik heb alleen geen flauw idee in hoeverre zij nog actief zijn)
black

Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 16-06-2003 12:13 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Funeral Fog

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2003 13:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Leviathan uit San Francisco, (bestaat een topic over)= echt rauw en origineel

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2003 13:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:04 schreef impaled succubus het volgende:
black

Nee, het is geen true-ende-evil black metal nee.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2003 13:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:03 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb dit weekend een CD gehoord waarop een twaalftal Amerikaanse 'black'-metal bands Cradle of Filth coveren (jawel, een heuse Cradle-tribute)
Slacht! Slecht! Slecht!

Ik heb die ook al zien liggen, jij hebt het effectief gewaagd om dat ding te beluisteren :

...innigge deelneming

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com