|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zet je Caps-lock eens uit sukkel. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ben je jaloers dat hij vervelender is dan jou (met nadruk op je usericon) |
|
kom op jongens vergeet demoncy niet. |
|
Iemand bekend met Dragonlord? Vast wel. Is het sideproject van Eric Petersen van Testament. De CD Rapture is er een om in te lijsten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jezus man, je noemt allemaal kutbands . |
|
quote: |
|
quote: Ibex Throne!! Waarom hoor ik niet meer over deze geweldige usbm act?? Hun materiaal is nog steeds te krijgen via blasphemic hymns. |
|
quote: Ja, die is echt goed!!! Verder nog niet genoemd: * Summon * Vesperian Sorrow (ik heb alleen geen flauw idee in hoeverre zij nog actief zijn) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nou ja, Krieg & Weltmacht zijn al genoemd, met name Weltmacht is fantastisch. Verder is ook Nachtmystium veelbelovend (nieuwe MCD komt eraan). Ik denk dat de USBM-scene er nu aan komt en samen met de Duitse scene binnen nu en korte tijd toonaangevend kan zijn... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hey professorandus Vamp-John, de HBO-leek! Weltmacht is wel aanvaardbaar, al had ik van Akhenaten wel iets meer verwacht. En Nachtmysticum vind ik niet meer dan gemiddeld aangezien wij tegenwoordig worden doodgegooid met raw black metal releases. Beide releases horen in het rijtje Temple of Baal, Hate Forest (valt tegen), Lucifugum, Antaeus, Satanic Warmaster etc etc. De enige platen die mij de laatste 6 maanden nog deden bloeden zijn: Leviathan - Far Beyond the Light (zeer koud en duister) en Darkthrone - Hate Them (yep, hun beste sinds Panzerfaust en onvergelijkbaar veel beter dan Plaguewielder). Voorts aardig: Ondskapt, Nëhemah, Spear of Longinus.. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ik vind dat Forgotten Tomb er ook wel bij mag in dat rijtje. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Genoeg goeie bands daar in de VS. Met name Krieg, Judas Iscariot, Absu, Weltmacht en Grand Belial's Key. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-06-2003 22:06] |
|
quote: Da's toch Italiaans? |
|
GoAtWHorE! And my marlboro light |
|
quote: Hey, jij moet het Vampire-forum "ik schreeuw om aandacht als het kleine kind dat ik ben" member Accipiter zijn. Ga je nu proberen van Bonobo het nieuwe retekind te maken? Tsja, als Accipiter was je hier toch gebanned? Maar euh, tsjonge, wat ben jij true zeg. Eigenlijk zou niemand nu meer naar deze bands mogen luisteren omdat jij ze kent en niemand zo fantastisch als jij bent (Zegt je moeder zelf, dus het zal wel waar zijn). Vergeet je alleen niet je rietje bij de ranja te doen, want als mega MBA (ja, deze jongen is master mensen) mag je niet drinken met zo'n loodzware studie... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: *proest* Maar USBM dus...Eerste album van Summon, F.O.G., Blood Storm, Demoncy, Grand Belial's Key, Thornspawn, Judas Iscariot, Weltmacht, Exile, Crucifier, Kult ov Azazel. Vind persoonlijk de Amerikaanse scene nu beter dan bijvoorbeeld de Noorse scene (denkend aan de bekende namen). Gelukkig loopt er nog genoeg goeie demo bands rond in de Scandinavische scene. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Klopt. |
|
Ik heb dit weekend een CD gehoord waarop een twaalftal Amerikaanse 'black'-metal bands Cradle of Filth coveren (jawel, een heuse Cradle-tribute) Slacht! Slecht! Slecht! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Absu lijkt me de enige Amerikaanse band van enig niveau inzake black metal! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:black |
|
Funeral Fog |
|
Leviathan uit San Francisco, (bestaat een topic over)= echt rauw en origineel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee, het is geen true-ende-evil black metal nee. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb die ook al zien liggen, jij hebt het effectief gewaagd om dat ding te beluisteren : ...innigge deelneming I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |