|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Thornspawn Fog Absu |
|
quote:het heet ghotenburg (of hoe ject ook scxhrijft) |
|
Göteborg |
|
quote: Heer Krieg, kom me eens opzoeken. Ik woon in Enschede. Laten we afspreken en een biertje drinken, dan denk ik dat we elkander best aardig vinden... Ik wil ook wel naar jouw woonplaats komen, lijkt me leuk! Dit slaat nergens op. |
|
Alsjeblieft, geef me je adres!!! Alsjeblieft!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Je hebt mun adres al to manage is to keep |
|
quote: Jij gaat me niet wijsmaken dat JIJ herr krieg bent! Dit slaat nergens op. |
|
|
|
Waar kan je dat shirt bestellen? |
|
|
|
quote: Ah, ik zat dus verkeerd te zoeken Thanks! |
|
NP zelf ook maar 1 gaan bestellen, heeft iemand ervaring met Blazing ? |
|
"Released by the band" |
|
Van de GBK site: "GBK T-shirts available from Drakkar/Moribund." en kijk eens onderaan: http://membres.lycos.fr/drakkar666/prod.htm |
|
quote: Hahahahahahahaha... Grappenmaker.... Of je hebt nog nooit Vesperian Sorrow gehoord of je weet niet wat Gothenburg metal inhoudt.... Luistertip: Psychotic Sculpture Is progressieve black metal. Doet een beetje denken aan Visions From The Spiral Generator van Vintersorg (een hele bekende Gothenburg band indeed ) Disclaimer: dat laatste tussen haakjes bedoel ik dus niet serieus he... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Yup, maar dat heeft meer te maken met opsturen van promo-materiaal. Via mail en het feit hoe snel ze hun zooi opsturen komen ze op mij 100% betrouwbaar over. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:jaaaaaaaaaaaahh in flames is ook black. voor de fans van de oudere marduk, uit de vs: maskim |
|
quote: Waar slaat dat nu weer op? Stuiptrekking van iemand die een beetje moeite heeft zijn gelijk te krijgen of zo????????? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:spuit je oren uit die shit is no way black. cof black ok dimmu black ok maar dit gaat me echt te ver. |
|
leuke amerikaanse black metal bands... KRIEG ANGELCUNT DEMONCY KULT OF AZAZEL JUDAS ISCARIOT (rip) THORNSPAWN Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Je hebt het voor elkaar dat ik nu gewoon niet meer weet wat ik moet zeggen, want dit slaat dus echt gewoon ongelooflijk nergens op... Iemand die zo blijft volharden aan een mening waarvan het halve forum kan zien dat het totale onzin is, daar valt op een gegeven moment toch niets meer tegen in te brengen... NP: Vesperian Sorrow - Psychotic Sculpture Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb sinds een week de nieuwe Kult ov Azazel plaat Oculus Infernum in huis en hij bevalt me zeer goed! Lekker felle en razende black metal van Amerikaanse bodem maar wel met een hoop tempowisselingen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Thokk vond ik destijds niet mis (althans de eerste helft van hun cd). Absu blijft te gek natuurlijk. Verder heb ik wel een zwak voor Judas Iscariot, maar daar houdt het qua US black metal op voor mij. Te weinig gevoel in de muziek naar mijn mening, te riffgericht, te vlak, ... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: argh das inderdaad van die gothic shit zonder vrouw, ben blij dat ik van die cd af ben. weet gelijk waarom displeased me die gratis er bij gaf! verder is er weinig in dat continent wat me echt boeit. alleen die livecd van krieg boeit me echt en bands als black witchery, blasphemy en conqueror boeien me echt maar dat waren dan weer canadese bands ofzo... weet ik veel waar die bands vandaan komen, boeit me weinig, als ze maar snel eens hier komen hehe Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |