|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, een nieuwe topic over Motörhead. Heeft er iemand eigenlijk van ze gehoord? Want het lijkt alsof ze dood zijn.. |
|
Motördead dus? |
|
Motorhead, die gasten treden nog steeds op hoor. Ace Of Spades Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Jack The Ripper |
|
*kuch* |
|
Ja... NOG een motOrhead topic.. handig man! |
|
al die andere zijn niet goed geschreven.. Het is MOTÖRHEAD! |
|
quote: Goh... dat had ik nog niet door.. nou ja.. boeit me ook weinig.. betwijfel alleen of de door iedereen zo geliefde moderators er vrolijk van worden |
|
quote: |
|
Te zien op Bospop dit jaar! |
|
|
|
Ben ene grote fan van Motorhead, maar het laatste album vond ik zeer zwak! terwijl ik de albums uit begin/halverwege de 90'er jaren erg sterk vind! Koele band heb ze 11 keer live gezien! samen met AC/DC een van mijn eerste metal liefdes! |
|
hmz, op plaat kon ik ze vroeger zeer waarderen. maar live? in 1987 1X gezien, tesamen met destruction en king diamond. wat een bagger was dat, na 2 nummers weggegaan! Oud Vuil. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Heb er twee lp 's en vier cd 's van... Motorhead regeert simpelweg, niets meer niets minder. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: HAHAH dat was niet hun beste tour nee, terugkeer van philty achter de drums die er toen niet zoveel meer van bakte. Maar tegenwoordig met Mikkey Dee op drums zijn ze zo strak als een maagd! |
|
Heb gister en vandaag een cd en een lp van ze gekocht... super die gasten (had ze wel gehoord maar nu kan ik er echt van genieten) Jammer genoeg kan ik ook al niet naar Bospop of waar ze ook maar optreden dit jaar... FREEZE |
|
quote: Motörhead was de max op Schwung Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Waar ik ze ooit nog een keer zie. Motorkapot schiet ik ze tot in den Waldrockse koeienschijt. Ze kunnen hun koffers ophalen in Hotel OUWE ZOOI. Dan geef ik ze gelijk een contract voor het veteranen elftal van Emmen SC. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 21-06-2003 18:45] |
|
ik vind alles van motorhead als the ace of speades klinken. |
|
quote: ik dus niet, beluister 1916 maar eens, een prachtnummer die me wel raakt, een heel erg gevoelsgeladen nummer, moet je echt eens luisteren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ouwe rotzooi. Miss CD 1916. Ouwe rockers, NOBODY'S |
|
quote: MOET je gewoon live zien man...jammergenoeg kon ik er niet bij zijn. Ik heb ze nu al enkele keren gezien en alhoewel ik geen albums koop van die mannen rulen ze wel live! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
joepie ze komen op bospop.... t is wel of lemmy z'n pukkel iedere keer groeit wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat vind ik nu eigenlijk ook. Maar toch blijven ze best wel goed. Waarom zouden ze eigenlijk ook teveel afwijken van een formule die werkt? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |