|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Engelse versie??? Hum, ik heb weer eens wat gemist, geloof ik. Nou ja, de NL kaarten waren duur genoeg in zijn totaal. Als je het lijstje hebt, kan ik kijken wat ik daarvan in huis heb en zouden we wellicht de 'gijzelaars' kunnen ruilen. Cheers En over lui gesproken... ik ga het bed eens opzoeken, morgen weer werken (waarschijnlijk drukke dag, pfff, zo vlak voor mijn vakantie) Manithin brannon, Ellesar. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Manithin brannon Mithrandir |
|
|
|
quote: jaja, das mooi , op Tolkienonline.com was ik tenminste nog mod (voordat ze het forum gingen veranderen) |
|
quote: Manithin .... eh... morgen!! of Goede brannon (still learning ) King Ellesar charges [img[http://img.www.tolkienonline.com/gallery/archive/elessar-rotk.jpg_thumb.jpg[/img] Hier zie je er heel anders uit!! [edit] Hele gave site!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 24-06-2003 9:07] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Dat is Elessar ja |
|
quote: Oeps, hm was er gister niet een topic over namen verwisselen? Maar ik heb een goed excuus: HET IS NOG VROEG!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Maar waarom verscheen in mijn berichtje het adres van het plaatje in plaats van het plaatje zelf? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
De [ img ] tag was verkeerd. |
|
quote: Verrek! Je hebt gelijk. Goed gezien. Ik had 'm gemist, maar ja, het is nog vroeg (heb me ook bijna verslapen) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: yeahyeah... J.R.R. Tolkien aka TOLK mvg wk10 |
|
quote:dat jij nou geen boeken leest...en ik vind harry potter RUK. en tolkien is zeker wel Metal |
|
Lantaho e aldaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bruce Banner |
|
in dit topic mag dat |
|
quote: arye Bruce Banner |
|
quote:Een niet-bestaand woord |
|
Roitëan ista i lambë Eldaron. Nou, ik ben begonnen met de studie. Toch wat lastiger dan gedacht. (kan al wel wat 'flauwe' dingen zeggen; engwenya ná analta. enzo) Maar het is erg leuk om ermee bezig te zijn. Hm, drie jaar, Elfensteen? Goed.... nog een 1080 dagen te gaan..... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
lol |
|
Klopt die eerste zin een beetje; roitëan ista i lambë Eldaron? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Hoe vertaal je Schweinepoepefleisch in het Orks mvg wk10 |
|
|
|
quote: Schweinepoepefleisch is in het Orks: windkracht10. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Mwoehahahahahaahahaa! Windkracht10!!! Hahahahahaa. Hoe kom je er op! mvg wk10 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |