IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : nu-metal & commercie Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2003 19:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:14 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik erger me een beetje kapot aan die mensen die denken verstand te hebben van Metal.

Maar gelukkig ben jij er!

Waar is de rest van je post gebleven? Werd het wat te persoonlijk?!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 21-06-2003 19:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:17 schreef NecRobert het volgende:
Maar gelukkig ben jij er!

Waar is de rest van je post gebleven? Werd het wat te persoonlijk?!

Nee hoor NacRobert. Ik vond het zielig voor hen ik dacht laat ik het maar niet doen.
De rest lees je links onder m'n naam.
Dat zegt genoeg denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 21-06-2003 19:21]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-06-2003 19:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 21 juni 2003 19:14 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik erger me een beetje kapot aan die mensen die denken verstand te hebben van Metal.

Ja, ik mag jou ook niet.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 21-06-2003 19:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:21 schreef XnegativeX het volgende:
Ja, ik mag jou ook niet.

Eensgelijk zaadkop. Ga morgen maar lekker een shirt breien voor die zanger van Extol.
En glij morgen maar lekker door de koeienstront van Walrock.
Want dat zal je wel voor geen goud willen missen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 21-06-2003 19:27]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2003 19:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:23 schreef Heer Krieg het volgende:
Eensgelijk zaadkop. Ga morgen maar lekker een shirt breien voor die zanger van Extol.

[offtopic]
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste zinnige post van Heer Krieg...
[/offtopic]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2003 19:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:23 schreef Heer Krieg het volgende:

Ehhh Waldrock is vandaag...hij heeft vast geen laptop mee...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 21-06-2003 19:38 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Als je niet van discussies houd, prima.
Discussieer dan niet.
En ga lekker ergens posten waar iedereen je mening deelt.

TotZiens

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-06-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:33 schreef altx het volgende:
[offtopic]
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste zinnige post van Heer Krieg...
[/offtopic]

hij heeft ooit eens gepost dat we hem niet te serieus moesten nemen omdat hij onder invloed van blackmetal zou zijn. (toen hij weer terug was zeg maar).

best een zinnige post was dat

altx
Usericon van altx
Posted 21-06-2003 19:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:38 schreef Ajakkes het volgende:
Als je niet van discussies houd, prima.
Discussieer dan niet.
En ga lekker ergens posten waar iedereen je mening deelt.

@Iedereen (niet alleen Ajakkes).

Dat is dus niet het probleem. Het gaat er gewoon om dat een discussie waarvan je a priori weet dat 99% van het forum het niet en nooit met je eens zal worden, gewoonweg niet zo'n zin heeft. Het zal om niet nader te noemen redenen gewoonweg niet lukken om de stelling "nu-metal is niks mis mee" er hier door te krijgen.
En ga nu alsjeblieft niet mij er ook nog eens van beschuldigen dat ik bekrompen zou zijn of zo, want ik heb pakweg 3 jaar naar nu-metal geluisterd, alleen ben ik ondertussen volwassen geworden...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Metal
Usericon van Metal
Posted 21-06-2003 19:52 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

eens

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 21-06-2003 19:58 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 21 juni 2003 19:50 schreef altx het volgende:
@Iedereen (niet alleen Ajakkes).

Dat is dus niet het probleem. Het gaat er gewoon om dat een discussie waarvan je a priori weet dat 99% van het forum het niet en nooit met je eens zal worden, gewoonweg niet zo'n zin heeft. Het zal om niet nader te noemen redenen gewoonweg niet lukken om de stelling "nu-metal is niks mis mee" er hier door te krijgen.
En ga nu alsjeblieft niet mij er ook nog eens van beschuldigen dat ik bekrompen zou zijn of zo, want ik heb pakweg 3 jaar naar nu-metal geluisterd, alleen ben ik ondertussen volwassen geworden...

Dat geloof ik ook zeker wel. Het is ook nooit mijn intentie geweest om mensen daarvan te overtuigen. Het interessante van de discussie vind ik wat mensen hier nu precies commercieel vinden en wat de redenen zijn om zo tegen Nu-Metal te zijn. En dat het iets met volwassen worden te maken heeft volg ik ook nog wel. Ooit (3 jaar geleden) vond ik Blink en Bloodhound helemaal geweldig. Nu ben ik meer een Nu-Metal fan en hoor dus eigenlijk niet thuis op dit forum. Maar daarom is het hier nog wel gezellig. Ik zal ook nooit beweren een Metal-head te zijn.

TotZiens

altx
Usericon van altx
Posted 21-06-2003 20:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:58 schreef Ajakkes het volgende:
(...) en hoor dus eigenlijk niet thuis op dit forum. (...)

Dat wil ik nu ook weer niet beweren, maar feit is wel dat je tot de minderheid behoort.

Edit: Om nog ff op het onderwerp commercie terug te komen: In mijn ogen ben je, zo gauw je ook maar enigszins denkt aan hoe je meer fans zou kunnen trekken, als band verkeerd bezig. De intentie van een band moet gewoon zijn om goede muziek te maken, dan komen de fans vanzelf wel.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-06-2003 20:05]

Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 21-06-2003 20:04 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Hmm, dat is toch eigenlijk altijd al mijn bedoeling geweest.

De meerderheid is saai Proost.

Ben hier toch voornamelijk voor de discussies en andere grappige onderwerpjes.
En dat heeft met Metal niks te maken :D

TotZiens

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2003 21:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 20:02 schreef altx het volgende:
Dat wil ik nu ook weer niet beweren, maar feit is wel dat je tot de minderheid behoort.

Edit: Om nog ff op het onderwerp commercie terug te komen: In mijn ogen ben je, zo gauw je ook maar enigszins denkt aan hoe je meer fans zou kunnen trekken, als band verkeerd bezig. De intentie van een band moet gewoon zijn om goede muziek te maken, dan komen de fans vanzelf wel.

Mee eens. Einde discussie?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Symbolic
Fear no Beer
Usericon van Symbolic
Posted 22-06-2003 18:44 by Symbolic Wijzig reactieProfiel van SymbolicQuote dit bericht

Het is ontechnisch en heeft niks met metal te make. Mensen die na 3 maandjes gitaar spelen een band beginnen en bekend worden omdat ze zich klaarmaken voor grote publiek en verder NIKS is heel frustrerend voor band die wel weten wat metal is. Deze bands krijgen daardoor minder plaats om bekend te worden en worden minder serieus genomen omdat er al zoveel is. kortom
luiter je naar NU > dan ben je een fakie

Prepair for Ultra Violence

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2003 19:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 18:44 schreef Symbolic het volgende:

Het is ontechnisch en heeft niks met metal te make. Mensen die na 3 maandjes gitaar spelen een band beginnen en bekend worden omdat ze zich klaarmaken voor grote publiek en verder NIKS is heel frustrerend voor band die wel weten wat metal is. Deze bands krijgen daardoor minder plaats om bekend te worden en worden minder serieus genomen omdat er al zoveel is. kortom

Altijd fijn, dit soort generaliserende en ongefundeerde opmerkingen...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 22-06-2003 21:24 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 22 juni 2003 18:44 schreef Symbolic het volgende:

Ga een touw halen en hang je op ofzo......

R.
Usericon van R.
Posted 22-06-2003 21:26 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik stoor me echt totaal niet aan dat nu metal gebeuren. Ik luister mijn muziek en hun hun muziek.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 11:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ik weet niet hoor, maar zijn in principe niet vrijwel alle bandjes commercieel? Lijkt me los staan van NU-metal... Elke band verkoopt toch c.d.'s en vraagt geld voor optredens m.a.w. ze verdienen geld aan het maken van muziek -> dus commercieel. Commercieel zijn betekent toch niet dat je je muziekstijl aanpast aan de wensen van het publiek? Alhoewel dit de commercie wel bevordert natuurlijk

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 23-06-2003 11:27 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 23 juni 2003 11:19 schreef anonymous het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zijn in principe niet vrijwel alle bandjes commercieel? Lijkt me los staan van NU-metal... Elke band verkoopt toch c.d.'s en vraagt geld voor optredens m.a.w. ze verdienen geld aan het maken van muziek -> dus commercieel. Commercieel zijn betekent toch niet dat je je muziekstijl aanpast aan de wensen van het publiek? Alhoewel dit de commercie wel bevordert natuurlijk

Euh.... nee hoor, niet elke band vraagt geld voor een optreden enz. En als ze geld voor hun demo/CD vragen dan is dat ook voor sommigen enkel om de kosten van de opnames te betalen.

Anyway, wat doet dit gedoe nog steeds onder het "heavy metal"-topic?

Je kan me de bout hachelen!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 11:37 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 11:27 schreef Legatius het volgende:
Euh.... nee hoor, niet elke band vraagt geld voor een optreden enz. En als ze geld voor hun demo/CD vragen dan is dat ook voor sommigen enkel om de kosten van de opnames te betalen.

Nee, oke er bestaan bands die geen geld vragen voor optredens, maar dat zijn er toch echt niet veel. En ik geloof niet dat we het hier over dat soort bandjes hebben. Veel bandjes die men hier als niet-commercieel in het achterhoofd houdt, vragen echt wel geld voor hun optredens en doen niet alleen om kosten van opnames te kunnen betalen. Ik heb het idee dat het hier meer gaat over het aanpassen van muziek aan de wensen van het plubiek en dus niet perse over commercieel zijn op zich.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 24-06-2003 10:50 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Tjsa, gaat inderdaad nergens meer over.

Nog twee opmerkingen:
1) Ik geloof niet dat het erom ging om het er hier door te drukken dat 'er niets mis is met nu-metal', maar de stelling 'alles is mis met nu-metal' werd gewoon verdedigd.

2) Voor iemand met zo'n grote smoel heeft 0-tolerance nog niets zinnigs gemeld, doet 'ie dat vaker? Inhoudsloze brulboeiposts bedoel ik?

altx
Usericon van altx
Posted 24-06-2003 13:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 10:50 schreef Def het volgende:

Nog twee opmerkingen:
1) Ik geloof niet dat het erom ging om het er hier door te drukken dat 'er niets mis is met nu-metal', maar de stelling 'alles is mis met nu-metal' werd gewoon verdedigd.

2) Voor iemand met zo'n grote smoel heeft 0-tolerance nog niets zinnigs gemeld, doet 'ie dat vaker? Inhoudsloze brulboeiposts bedoel ik?

We hebben wel vaker discussies over nu-metal gehad op het forum, maar die eindigden allemaal op dezelfde manier. Echt een zinnige discussie over nu-metal zul je op dit forum waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen.

Maar aan de andere kant is het ook wel een beetje te begrijpen. Als ik met vrienden van me (die hoogstens naar Bon Jovi en Bruce Springsteen luisteren) een discussie over metal heb, krijg ik het er ook niet door dat er met metal helemaal niets mis is. Ik heb daarmee ondertussen wel leren leven.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-06-2003 15:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 10:50 schreef Def het volgende:

Nog twee opmerkingen:

jongen, ga buiten spelen ofzo en verveel me niet met je onzin. Ik heb al vele malen gezegd dat de muziek mij niet bevalt en blijkbaar kan jij er niet tegen, dat is dus jou ziekte probleem.

"This one is older than shit, heavier than time!"

LunaChick
brains, bitch, best
Usericon van LunaChick
Posted 24-06-2003 15:33 by LunaChick Wijzig reactieProfiel van LunaChickQuote dit berichthttp://www.hollandsmetaal.nl

quote:
Op 24 juni 2003 15:21 schreef 0Tolerence het volgende:
jongen, ga buiten spelen ofzo en verveel me niet met je onzin. Ik heb al vele malen gezegd dat de muziek mij niet bevalt en blijkbaar kan jij er niet tegen, dat is dus jou ziekte probleem.

Ik dacht dat jij zei:"vind het niet nodig om daar verder dieper op in te gaan aangezien ik mijn tijd wel nuttiger wil besteden, zo lul ik me nu uit de discussie, veel plezier nog"?

Wat doe je hier dan nog? Ga je leeslesjes even opfrissen, want hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten, of ga je plassertje met je geodriekhoekje opmeten ter verhoging van je meerdere glorie, ofzo. Allemaal veel nuttiger dingen, in jouw geval.

"I'll try being nicer if you'll try being smarter. "

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com