IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : nu-metal & commercie Vorige pagina | Volgende pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-06-2003 15:35 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik zie eigenlijk niet in wat er mis is met nu-metal; Okee, het is is simpele muziek, gemaakt met als doel door de massa verorberd te worden, en geld te verdienen. En het doet dat ook... Maar komaan, als het goed klinkt, wat maakt dat dan uit? En als het op goed klinken komt, dan is dat een kwestie van smaak...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-06-2003 15:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 15:33 schreef LunaChick het volgende:
Ik dacht dat jij zei:"vind het niet nodig om daar verder dieper op in te gaan aangezien ik mijn tijd wel nuttiger wil besteden, zo lul ik me nu uit de discussie, veel plezier nog"?

Wat doe je hier dan nog? Ga je leeslesjes even opfrissen, want hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten, of ga je plassertje met je geodriekhoekje opmeten ter verhoging van je meerdere glorie, ofzo. Allemaal veel nuttiger dingen, in jouw geval.

hehehe, bijdehand ben je wel, maar ik vond het nodig om nog te reageren op herr def

"This one is older than shit, heavier than time!"

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 24-06-2003 15:37 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Volgens mij ligt het grootste probleem gewoon bij de naam. Als iedereen het nou gewoon Mallcore gaat noemen i.p.v. Nu-metal dan worden de metalheads niet meer denkbeeldig tegen hun schenen getrapt en is het probleem opgelost.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-06-2003 15:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

dude! u still out there?

...heb je mn mailtje nog gehad?

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-06-2003 15:38 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 15:37 schreef NolthuarII het volgende:
Volgens mij ligt het grootste probleem gewoon bij de naam. Als iedereen het nou gewoon Mallcore gaat noemen i.p.v. Nu-metal dan worden de metalheads niet meer denkbeeldig tegen hun schenen getrapt en is het probleem opgelost.

Volllleeeeedig mee akkoord.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-06-2003 15:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Zo begint deze discussie wel weer een komische wending te krijgen...

Nu-metal fanaat die death-metal fanaat ervan probeert te overtuigen dat nu-metal helemaal zo slecht nog niet is... Veel succes ermee!

edit: @LunaChick & OTolerence

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-06-2003 15:39]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-06-2003 15:55 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

donderse smeerbliksem Nolthuar, you alive?

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 24-06-2003 19:21 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 15:55 schreef XPositiveX het volgende:
donderse smeerbliksem Nolthuar, you alive?

ja alleen is vandorac@hotmail.com een verlopen mail account. Als het goed is heb je nu mail van mij

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 24-06-2003 19:27 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Tsja,zero, of je nu post of niet, de inhoud is hetzelfde. Doods, zwart en zonder moeilijke woordjes. (toch nog een complimentje, oui? )

Maar ja, hoe moet je het dan noemen (@everybody else)? Ik bedoel, je kunt Slipknot moeilijk springpop noemen... Voor ons grappig, maar argeloze top 40jes zullen dan een beetje springen.

Commerciemetal?

Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 24-06-2003 20:53 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Mallcore toch?

TotZiens

Scythe
Metal is Forever
Usericon van Scythe
Posted 04-07-2003 11:15 by Scythe Wijzig reactieProfiel van ScytheQuote dit bericht

Ik hou van talloze metalbands en moet toegeven dat er ook goeie Nu-Metalbands zijn.
(Limbizkit, Paparoach en etc. zijn geen Nu-Metalbands). Goede muziek is goede muziek!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2003 11:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 11:15 schreef Scythe het volgende:
Ik hou van talloze metalbands en moet toegeven dat er ook goeie Nu-Metalbands zijn.
(Limbizkit, Paparoach en etc. zijn geen Nu-Metalbands). Goede muziek is goede muziek!

en dat heeft ook weer te maken met hoe breed je muziek smaak is

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 16:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

jullie hebben het hier wel over commercieel worden en geld verdienen....maar dat wil bijna iedere band wel
ze zoude allemaal wel graag n plaats op n groot festival willen krijgen

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-09-2005 16:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

der is niks beters dan geld verdienen over de rug van metalheads

Je moeder.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2005 16:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 16:48 schreef karnivoor het volgende:
der is niks beters dan geld verdienen over de rug van metalheads
Idd. Meeste van hen werken er toch niet voor.

WMP
Usericon van WMP
Posted 18-09-2005 17:11 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Zes pagina's over dit soort hokjesdenken...
Ik luister wat ik wil luisteren, of dat nou populair is of 'underground'. Ik heb dan alleen weer geen behoefte om serieus mee te gaan doen aan zo'n kansloos topic. En zeker niet zes (!) pagina's lang.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2005 17:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:11 schreef WMP het volgende:
Ik heb dan alleen weer geen behoefte om serieus mee te gaan doen aan zo'n kansloos topic. En zeker niet zes (!) pagina's lang.
Waarom post je dit dan?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-09-2005 17:17 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 18 september 2005 17:11 schreef WMP het volgende:
geen behoefte om serieus mee te gaan doen aan zo'n kansloos topic. En zeker niet zes (!) pagina's lang.

Maar je hebt wel over je input gedacht. Wat is kanslozer? denken of typen?

Suck my piss

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 17:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

cannibal corpse e.d zijn toch ook commercieel(maar wel vet)
mij kan t ook nix verrekke als een band commercieel is of niet
als hun muziek er maar niet op veranderd vind k t goed

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-09-2005 17:21 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Wat heeft facking Cannibal Corpse met Nu-Metal te maken? Nou? HE?

Disko Disko Partizani

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-09-2005 17:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:21 schreef IJsregen het volgende:
Wat heeft facking Cannibal Corpse met Nu-Metal te maken? Nou? HE?

Misschien om duidelijk te maken dat niet alleen NU metal commeriƫel hoeft te zijn

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-09-2005 17:31 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:30 schreef Tormented soul het volgende:
Misschien om duidelijk te maken dat niet alleen NU metal commeriƫel hoeft te zijn

Dan nog is het gay die vergelijking te maken.

Disko Disko Partizani

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 17:33 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ik noem dit een voorbeeld en geen vergelijking

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-09-2005 17:38 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nog steeds gay. Sorry.

Disko Disko Partizani

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2005 17:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:38 schreef IJsregen het volgende:
Nog steeds gay. Sorry.
Dus alle metal behalve NU metal is NIET commercieel?

Sorry, erg gay.

Als 6sic6 bedoelt wat Tormented Soul post, heeft 'ie gewoon gelijk.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com