|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehe, bijdehand ben je wel, maar ik vond het nodig om nog te reageren op herr def "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Volgens mij ligt het grootste probleem gewoon bij de naam. Als iedereen het nou gewoon Mallcore gaat noemen i.p.v. Nu-metal dan worden de metalheads niet meer denkbeeldig tegen hun schenen getrapt en is het probleem opgelost. |
|
dude! u still out there? ...heb je mn mailtje nog gehad? |
|
quote: Volllleeeeedig mee akkoord. |
|
Zo begint deze discussie wel weer een komische wending te krijgen... Nu-metal fanaat die death-metal fanaat ervan probeert te overtuigen dat nu-metal helemaal zo slecht nog niet is... Veel succes ermee! edit: @LunaChick & OTolerence [Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-06-2003 15:39] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
donderse smeerbliksem Nolthuar, you alive? |
|
quote: ja alleen is vandorac@hotmail.com een verlopen mail account. Als het goed is heb je nu mail van mij |
|
Tsja,zero, of je nu post of niet, de inhoud is hetzelfde. Doods, zwart en zonder moeilijke woordjes. (toch nog een complimentje, oui? ) Maar ja, hoe moet je het dan noemen (@everybody else)? Ik bedoel, je kunt Slipknot moeilijk springpop noemen... Voor ons grappig, maar argeloze top 40jes zullen dan een beetje springen. Commerciemetal? |
|
Mallcore toch? TotZiens |
|
Ik hou van talloze metalbands en moet toegeven dat er ook goeie Nu-Metalbands zijn. (Limbizkit, Paparoach en etc. zijn geen Nu-Metalbands). Goede muziek is goede muziek! |
|
quote: en dat heeft ook weer te maken met hoe breed je muziek smaak is Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
jullie hebben het hier wel over commercieel worden en geld verdienen....maar dat wil bijna iedere band wel ze zoude allemaal wel graag n plaats op n groot festival willen krijgen |
|
der is niks beters dan geld verdienen over de rug van metalheads Je moeder. |
|
quote:Idd. Meeste van hen werken er toch niet voor. |
|
Zes pagina's over dit soort hokjesdenken... Ik luister wat ik wil luisteren, of dat nou populair is of 'underground'. Ik heb dan alleen weer geen behoefte om serieus mee te gaan doen aan zo'n kansloos topic. En zeker niet zes (!) pagina's lang. |
|
quote:Waarom post je dit dan? |
|
quote: Maar je hebt wel over je input gedacht. Wat is kanslozer? denken of typen? Suck my piss |
|
cannibal corpse e.d zijn toch ook commercieel(maar wel vet) mij kan t ook nix verrekke als een band commercieel is of niet als hun muziek er maar niet op veranderd vind k t goed |
|
Wat heeft facking Cannibal Corpse met Nu-Metal te maken? Nou? HE? Disko Disko Partizani |
|
quote: Misschien om duidelijk te maken dat niet alleen NU metal commeriƫel hoeft te zijn |
|
quote: Dan nog is het gay die vergelijking te maken. Disko Disko Partizani |
|
ik noem dit een voorbeeld en geen vergelijking |
|
Nog steeds gay. Sorry. Disko Disko Partizani |
|
quote:Dus alle metal behalve NU metal is NIET commercieel? Sorry, erg gay. Als 6sic6 bedoelt wat Tormented Soul post, heeft 'ie gewoon gelijk. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |