IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Danzig Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 13:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heb er hier en daar wat van gehoord ook een album, weet niet meer welke. Vind het eigenlijk niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-09-2003 11:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

danzig naar europa !!.. maar helaas weer eens niet naar nederland

quote:
LIVE DATES

OCTOBER

HALLOWEEN 31 FRI. ORANGE,CA. - ORANGE PAVILLION


NOVEMBER

14 FRI. ASBURY PARK, N.J. - CONVENTION HALL
15 SAT. POUKYPSEE, N.Y. - THE CHANCE
17 MON. ALLENTOWN, PA.- CROC ROCK
19 WED. BALTIMORE, MD.- RECHER THEATRE

SAT. NOV.22 LONDON, UK.- THE FORUM - BLACKEST OF THE BLACK
MON. NOV.24 STOCKHOLM,SWEDEN - ARENA
TUES.25- TBA
WED. 26 MALMO, SWEDEN -
FRI. 28 MILAN, ITALY -



bron: http://www.danzig-verotik.com/



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-09-2003 12:33 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Evil Elvis wilde niet in de Melkweg spelen omdat het podium te klein was.

Ondanks 't grillige en vaak arrogante karakter van de kleine dreumes, ben ik een behoorlijke fan van z'n werk. Z'n materiaal met de Misfits is natuurlijk ongeƫvenaard. En die Samhain periode kende ook wat hoogtepunten (al 't materiaal van die band is vandaag de dag weer normaal verkrijgbaar). Solo moet ik zeggen dat ik de eerste paar platen zeer goed kan waarderen. Zelfs die vijfde heeft wat highlights (stuk of 2).

Iemand bekend met de ongecensureerde versie van de 'It's Coming Down' video? Lekker fillempie, zeg...


We don't take it, we just fake it...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-09-2003 13:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb enkel "How the gods kill", maar dat vin dik dan ook een zalig album, van de andere dingen die ik ervan gehoord heb loop ik niet zo warm...een tijd terug wel nog Samhain gehoord, moet ik eens uitproberen....

Wat ook het vermelden waard is: het solowerk van bassist Eerie Von , moet die Cd "the blood and the body" eens ergens op de kop zien te tikken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-09-2003 14:40 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 13:34 schreef Gunman het volgende:
Ik heb enkel "How the gods kill", maar dat vin dik dan ook een zalig album, van de andere dingen die ik ervan gehoord heb loop ik niet zo warm...een tijd terug wel nog Samhain gehoord, moet ik eens uitproberen....

Wat ook het vermelden waard is: het solowerk van bassist Eerie Von , moet die Cd "the blood and the body" eens ergens op de kop zien te tikken.


hoe is dat solo werk? want van de gitarist, john christ (flesh caffeine) is erg strak.
check : http://www.johnchrist.com


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 31-10-2003 22:27 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

whaaah, ik heb net danzig III: "how the Gods kill" geluisterd, briljante Plaat


And my marlboro light


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2003 22:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Die drummer van Danzig speelt nu bij QotSA toch?


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 31-10-2003 23:03 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb het eerste album ervan gehad, en een CD van een band met Glenn Danzig als zanger, ben de naam vergeten (edit: 't was Samhain). Ik vind hem dus echt de meest waardeloze zanger die ik maar kan bedenken (hoewel sommige nummers als Mother qua muziek best nog zijn aan te horen) en die CD's zijn dus ook al lang weer weggeruild

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-10-2003 23:04]


Morningstar
It takes one to know one, and I know them all!
Usericon van Morningstar
Posted 01-11-2003 1:56 by Morningstar Wijzig reactieProfiel van MorningstarQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 22:41 schreef Snaack het volgende:
Die drummer van Danzig speelt nu bij QotSA toch?


Geloof 't wel, ja.

Over de CD's van Mr. D. kan ik kort zijn:
"Laten we het bij de eerste drie houden. Vooral III How The Gods Kill is geweldig!"



What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 2:03 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

modder ik besmeer me gezicht met modder....



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-11-2003 9:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 2:03 schreef Matthijz Filth het volgende:
modder ik besmeer me gezicht met modder....

aha fijn om te weten


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-01-2004 11:13 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
DANZIG will be heading into the Recording Studio sometime in Oct. to start recording the 8th DANZIG album.
Then DANZIG & co. will travel to the East Coast for some Live Dates and will Headline the Big Metalfest on NOV.14 in Asbury Park, NJ . Then off to the UK where DANZIG will bring BLACKEST OF THE BLACK to London on NOV.22
at the Forum. Some Live Dates in Sweden and in Italy are also planned. The New DANZIG CD is scheduled for a SPRING 2004 Release.


ben benieuwd met welke bandleden..



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-01-2004 12:12 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

net in de trein zitten genieten van mother....damn wat een geweldig nummer....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-01-2004 12:13 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 12:12 schreef she_devil het volgende:
net in de trein zitten genieten van mother....damn wat een geweldig nummer....


echt wel !... goed nummer ! maar er zijn betere van danzig


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2004 8:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
>>03/08/2004<<
- The new DANZIG album has a tentative release date of May 25th or possibly early June and will be released on Glenn's label Evilive.

Last night we dropped by the studio in Hollywood to check out Glenn lay down some vocal tracks for the new album. We were able to see Glenn do vocals for two tracks and the songs are killer!!! Glenn's vocals sound very intense. Killer vocal range on this album. You Demon MF's are gonna dig it!!!

Tommy Victor will be laying down guitar leads this week. As soon as more updates are available, they will be posted here.

Bron: www.7thhouse.com

wow... vet .. ben benieuwd... vorige 2 waren onwijs goed


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-03-2004 9:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Heeft iemand overigens enig idee wat er met den Heer Danzig zijn stiplijn gebeurt is ook?
Naast dat het opeens verdwenen was dan

*weinig gemeen verder met Danzig behalve dan dat ik ook Frazetta fan ben*


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2004 9:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 9:18 schreef Argus het volgende:
Heeft iemand overigens enig idee wat er met den Heer Danzig zijn stiplijn gebeurt is ook?
Naast dat het opeens verdwenen was dan

*weinig gemeen verder met Danzig behalve dan dat ik ook Frazetta fan ben*

stiplijn?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 12-03-2004 0:38 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

tja Danzig,eigenlijk het slechste wat je in de rock/metal wereld kunt vinden Heb altijd het gevoel naar een 6de rangs elvis imitatie te luisteren!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-03-2004 2:12 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

IK WIL EEN MISFITS REUNIE, domme!!

anyway, Danzig solo is ook cool.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 19-04-2004 20:37 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Danzig is vet


..


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-04-2004 20:48 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

danzig heerscht de pan uit, alleen die blackacidevil moet je ff aan wennen maar alle cd's heerschen !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 19-04-2004 20:52 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 19 april 2004 20:48 schreef DaVinz het volgende:
danzig heerscht de pan uit, alleen die blackacidevil moet je ff aan wennen maar alle cd's heerschen !


*wen wen*
YEAH DANZIG RULES


..


Accept my Hate
Usericon van Accept my Hate
Posted 20-04-2004 20:45 by Accept my Hate Wijzig reactieProfiel van Accept my HateQuote dit bericht

ik ( nu 17 jaar jong ) luister gewoon naar Danzig..

Leuke en goede nummers bij zitten.
Devil's plaything, mother, Thirteen-



Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 20-04-2004 20:47 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

Danzig is geweldig, heb hem 1 keer live gezien in 1999, die arrogantie toen, zo erg, zo geweldig.

Een klootzak, maar wel eentje die geweldige platen heeft gemaakt.


Do androids dream of electric sheep?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2004 20:48 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 20:45 schreef Accept my Hate het volgende:
ik ( nu 17 jaar jong ) luister gewoon naar Danzig..
...




snap die zin niet helemaal


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen