IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Danzig Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-07-2004 15:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

"How the gods kill" en "Lucifuge" zijn beestige albums, gewoon lekker zwartgallige rock met een apart sfeertje, ik vind het gewoon goed.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-07-2004 15:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

reden was dat de danzig mensen het podium afbraken terwijl die apen nog moesten spelen. Dus toen vroeg hij het aan Mnr Danzig hoe en wat, daardoor werd Glenn pissig...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Danzig is waardeloze niksnut die naadloos in Machinehead zou passen (qua muziek dan, meer weer ik ook niet van die vent).



Niksnut? Hij heeft meer nummer en platen achter zijn naam dan een gemiddelde dakloze aan werkuren in zijn leven heeft.


Danzig heerscht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 15:45 schreef Chelman het volgende:
Hij begon zij begon. Boeie. ...


Ja dat boeit jah; je blijft van elkaar af of je lokt reacties uit om 't maar subtiel te formuleren...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-07-2004 15:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

danzig is een goeie band... hebben allemaal mooie cd's alleen is blackacidevil ff wennen...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 15:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:45 schreef Chelman het volgende:
Hij begon zij begon. Boeie. Zij kwamen bij hem zeiken i.pv. bij de festival organisatie.


nou, dom is het wel van Danzig om zo een gorilla te provoceren. dat had zeker zakelijk opgelost kunnen worden (en danzig zal geld genoeg hebben voor nog ergere gorilla's in te huren ter bescherming)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 15:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:47 schreef Chelman het volgende:
Niksnut? Hij heeft meer nummer en platen achter zijn naam dan een gemiddelde dakloze aan werkuren in zijn leven heeft.


Danzig heerscht.


o, gaat het om kwantiteit in plaats van kwaliteit. denk jij dat ik zo iets post zonder dat ik zijn muziek heb geluisterd of zo? ik vind zijn muziek kut en gehypt . punt uit en vandaar mijn mening. (ook de misfits vind ik bagger overigens)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:50 schreef attila_de_hun het volgende:
o, gaat het om kwantiteit in plaats van kwaliteit.



De kwaliteit kan je niks vinden...maar slechte muziek maken wil niet zeggen dat het een luie niksnut is....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 15:52 schreef Chelman het volgende:
De kwaliteit kan je niks vinden...maar slechte muziek maken wil niet zeggen dat het een luie niksnut is....




Wie heeft het over lui?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 15:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:52 schreef Chelman het volgende:
De kwaliteit kan je niks vinden...maar slechte muziek maken wil niet zeggen dat het een luie niksnut is....




Ik had een andere term moeten gebruiken. Danzig is idd productief, dus geen luilak of een niksnut.
maar voor mij perssoonlijk is het leeuwendeel jammer genoeg gewoon doorsnee materiaal naar mijn mening, in ieder geval niet van zo een klasse dat het zijn attitude recht doet.
zo beter?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:54 schreef Mutilator het volgende:
Wie heeft het over lui?


Atilla had het over een niksnut...in mijn belevingswereld betekende dat zoiets als: lui. Het blijkt breder te zijn. Toch maar een taalcursus volgen....


Danzig heerscht en de Northside Kings worden binnenkort dakloos en gaan welfare trekken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 14:00 schreef Staalman het volgende:
Ze mogen hem wel vaker op zijn bek slaan van mij, want mijn hemel wat vindt meneer Danzig zich toch altijd verheven boven de rest van de mensheid... Kortom heerschend filmpje..




Hehehe op 't laatst als hij gevloerd is roept er iemand zelfs nog 'Kick it!'


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 15:57 schreef Chelman het volgende:
...
Northside Kings worden binnenkort dakloos en gaan welfare trekken.


Dus je wilt er nog meer nietsnutten bij?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 16:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:59 schreef Mutilator het volgende:
Dus je wilt er nog meer nietsnutten bij?


Nee natuurlijk niet. Maar als ze welfare gaan trekken mag je ze met nog meer recht belachelijk maken en ze gaan schoppen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 16:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 16:00 schreef Chelman het volgende:
... als ze welfare gaan trekken mag je ze met nog meer recht belachelijk maken en ze gaan schoppen.


Zet je zelf die woorden ook om in daden om maar even in Feyenoord jargon te formuleren?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 16:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:57 schreef Chelman het volgende:
Danzig heerscht en de Northside Kings worden binnenkort dakloos en gaan welfare trekken.


het lijkt wel of je het persoonlijk opneemt. als het andersom was geweest, had je dan gehoopt dat Danzig binnenkort dakloos was geweest en welfare ging trekken?
Er waren blijkbaar gewoon problemen tussen beide bands, wie de ware schuldige is geweest zullen wij nooit te weten komen, beide zullen wel schuld hebben, en het heeft daarom verder geen zin om partij te kiezen, ongeacht je muzikale voorkeur. de enige basis waarop ik een band "verwerp'is op basis van hun muziek. en de muziek van Northside kings ken ik niet dus daar kan ik niog geen mening over geven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 16:02 schreef Mutilator het volgende:
Zet je zelf die woorden ook om in daden om maar even in Feyenoord jargon te formuleren?


Verbaal belachelijk maken wil ik uiteraard in daden omzetten. Voor het schoppen zou ik naar Arizona moeten afreizen en dat wordt me iets te gortig.

Leuk dat je aan 's lands mooiste voetbalclub denkt. Ik heb vanmiddag een heershcend badlaken van Feyenoord gekocht en een gave pet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 16:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 16:05 schreef Chelman het volgende:
Verbaal belachelijk maken wil ik uiteraard in daden omzetten. Voor het schoppen zou ik naar Arizona moeten afreizen en dat wordt me iets te gortig.


Hier zijn ook nietsnutten dus om de reisafstand hoef je het niet te laten...ben benieuwd naar je acties; post ze voor de fun op 't forum ajb!

quote:
Leuk dat je aan 's lands mooiste voetbalclub denkt. Ik heb vanmiddag een heershcend badlaken van Feyenoord gekocht en een gave pet.


hahaha Feyenoord vind ik idd wel vermakelijk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 10-07-2004 16:37 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Op 10 juli 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:En knockout geslagen werd hij niet. Het was gewoon een suckerpunch waarbij hij volgens mij eerder uitgleed dan door de klap op zijn muil ging.


Hahahaaa!! Machtig! Uitgleed! Met zulke argumenten kan je zelfs de Duitse invasie van Polen goedpraten. "Welke invasie? Die Duitsers, die waren gewoon de weg kwijt!"

Meesterlijk Chel!

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 10-07-2004 16:38]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-07-2004 16:52 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 juli 2004 16:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Op 10 juli 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:En knockout geslagen werd hij niet. Het was gewoon een suckerpunch waarbij hij volgens mij eerder uitgleed dan door de klap op zijn muil ging.


Hahahaaa!! Machtig! Uitgleed! Met zulke argumenten kan je zelfs de Duitse invasie van Polen goedpraten. "Welke invasie? Die Duitsers, die waren gewoon de weg kwijt!"

Meesterlijk Chel!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 17:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=24386

DANZIG frontman Glenn Danzig allegedly got into a scuffle with NORTH SIDE KINGS singer and frequent SOULFLY collaborator Danny Marianinho following DANZIG's performance in Tuba City, Arizona Saturday night (July 3). The following is Marianinho's official statement regarding the incident, as sent to BLABBERMOUTH.NET:

"Before crazy rumors begin to spread I would like to explain what happened:

"NORTH SIDE KINGS (web site) were to play with DANZIG last night in Tuba City, Arizona. To make a long story short the whole show was a disaster and a few bands got bumped off. Mr. Danzig (or his management??) refused to push back the original scheduled time slot so NORTH SIDE KINGS and RAPID FIRE would have to play 'after' his set. Whatever — we agreed to play later because we drove 6 hours and didn't feel like going home without playing.

"Needless to say, as soon as DANZIG was finished, the venue turned on the lights and DANZIG's crew and the staging company began to take the stage apart almost instantly. I confronted Mr. Danzig backstage while he was signing autographs and told him I thought he was an asshole because of his 'rock star' attitude and no consideration towards the FEW other bands that got bumped off tonight. In a fit of rage he turned around and slammed me into the wall yelling 'Fuck you, motherfucker,' trying to be a big, tough guy in front of his fans. I, in self-defense, punched him in the face, knocking him out as he was attacking me again. He went down, bleeding from his mouth, eyes rolled back, and in shock that he got knocked to the floor so quickly.

"A friend happened to tape the entire incident and this is all documented. Many witnesses saw him attack me, and I did what any man would do.

"It was unfortunate that this went the way it did — and I hoped Glenn Danzig learned a valuable lesson tonight: Do not lay your hands on anyone unless you can handle what may happen.

"I apologize for nothing, except for the poor little kids that had to witness this big asshole get his ass kicked in a matter of seconds..."


Dat verteld het hele verhaal Chel, Danzig is gewoon een kneus


"This one is older than shit, heavier than time!"


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 10-07-2004 17:34 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Als je de vorige pagina opent staat dat alles er al.

l.e.z.e.n.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-07-2004 18:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

inderdaad...

en danzig kneus... ik zie niet waar dat op slaat


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 10-07-2004 19:59 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 16:52 schreef Mies het volgende:


Waren de Duitsers dan niet de weg kwijt?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2004 20:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 16:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Op 10 juli 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:En knockout geslagen werd hij niet. Het was gewoon een suckerpunch waarbij hij volgens mij eerder uitgleed dan door de klap op zijn muil ging.


Hahahaaa!! Machtig! Uitgleed! Met zulke argumenten kan je zelfs de Duitse invasie van Polen goedpraten. "Welke invasie? Die Duitsers, die waren gewoon de weg kwijt!"

Meesterlijk Chel!


Ik zie het helemaal voor me:

"Pardon, kunt u ons de weg naar Danzig vertellen?"

Maar dan in het Duits natuurlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen