IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Danzig Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2004 20:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 20:47 schreef Kristof het volgende:
Danzig is geweldig, heb hem 1 keer live gezien in 1999, die arrogantie toen, zo erg, zo geweldig.

Een klootzak, maar wel eentje die geweldige platen heeft gemaakt.
Glenn is wel een typetje idd, maar vind dat wel wat hebben

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-04-2004 7:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:

The new DANZIG album will be titled "Circle of Snakes" and will include 11 tracks.

Skincarver
Thousand Devils Reign
Netherbound
Circle of Snakes
When We Were Dead
Black Angel, White Angel
Skull Forrest
Hellmask
My Darkness

Look for a possible June 22nd release.

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-05-2004 7:41 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
05/20/2004 - The layout for the upcoming DANZIG - Circle of Snakes album is just about done. The cover features a killer artwork piece & custom font both designed by Glenn Danzig.

The release date for the new album is now scheduled for the last week in August, while the first single should be out by late June. The first single will feature the songs Circle of Snakes, 1000 Devils Reign, and another song to be announced later.

Here the latest song list for Circle of Snakes:

Intro
Skincarver
1000 Devils Reign
Circle of Snakes
Netherbound
Hellmask
When We Were Dead
TBA - (working title currently devilsnight)
Skull Forrest
My Darkness
Black Angel, White Angel

DANZIG should be in Europe in July and then again in August. As soon as any dates are confirmed they will be posted here. Look for the Blackest of The Black Tour annoucement and tour dates very soon. The tour will be in the US from late August through September. Be sure to keep checking www.BlackestofTheBlack.com for the latest on the tour.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-07-2004 22:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hier de nieuwe cover van de cd, ben benieuwd... hoe ut klinkt

tour:

Fri. 07/02/04
Phoenix, AZ
Marquee Theater
Sat. 07/03/04
Tuba City, AZ
Community Center
Sat. 07/24/04
Fonyod, Hungary
Effot Festival
Fri. 08/20/04
Stuttgart, Germany
Summer Breeze Festival
Sat. 08/21/04
Tolmin, Slovenia
Metal Camp Festival
Sat. 08/28/04
Bergen, Norway
Hole In the Sky Festival

zowaar Europa !

trouwens:
line up....
Glenn Danzig - vocals, keyboards, guitars
Tommy Victor - lead guitar
Bevan - drums
Jerry Montano- bass

geen id wie het zijn m u v mister danzig himself

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-07-2004 20:39 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Tommy Victor heeft ook een eigen bandje. Prong, of zoiets? Misschien heb je er wel eens van gehoord? Ze hebben zelfs wat plaatjes gemaakt de afgelopen DECENNIA!!!

We don't take it, we just fake it...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-07-2004 21:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Prong, ja vaagjes gehoord, alleen van naam

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 05-07-2004 22:30 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hoop dat ik danzig ga zien op summer breeze luisterde vroeger vrij veel ernaar vooral nummer mother

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-07-2004 11:29 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

dat gaan ze vast wel spelen... hun grootste hit

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-07-2004 12:11 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

danzig word op zijn bek geslagen hehehe

http://www.themetalshow.com/danzig.mpg

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-07-2004 14:05 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

"Before crazy rumors begin to spread I would like to explain what happened:

"NORTH SIDE KINGS (web site) were to play with DANZIG last night in Tuba City, Arizona. To make a long story short the whole show was a disaster and a few bands got bumped off. Mr. Danzig (or his management??) refused to push back the original scheduled time slot so NORTH SIDE KINGS and RAPID FIRE would have to play 'after' his set. Whatever — we agreed to play later because we drove 6 hours and didn't feel like going home without playing.

"Needless to say, as soon as DANZIG was finished, the venue turned on the lights and DANZIG's crew and the staging company began to take the stage apart almost instantly. I confronted Mr. Danzig backstage while he was signing autographs and told him I thought he was an asshole because of his 'rock star' attitude and no consideration towards the FEW other bands that got bumped off tonight. In a fit of rage he turned around and slammed me into the wall yelling 'Fuck you, motherfucker,' trying to be a big, tough guy in front of his fans. I, in self-defense, punched him in the face, knocking him out as he was attacking me again. He went down, bleeding from his mouth, eyes rolled back, and in shock that he got knocked to the floor so quickly.

"A friend happened to tape the entire incident and this is all documented. Many witnesses saw him attack me, and I did what any man would do.

"It was unfortunate that this went the way it did — and I hoped Glenn Danzig learned a valuable lesson tonight: Do not lay your hands on anyone unless you can handle what may happen.

"I apologize for nothing, except for the poor little kids that had to witness this big asshole get his ass kicked in a matter of seconds..."

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 07-07-2004 14:44 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 11:29 schreef DaVinz het volgende:
dat gaan ze vast wel spelen... hun grootste hit

NP belly of the beast

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2004 12:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 12:11 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
danzig word op zijn bek geslagen hehehe

http://www.themetalshow.com/danzig.mpg
link werkt nie, gelukkig

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2004 12:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

whahahha waar heb je dat vandaan the wounded immortal?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 13:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier Danzig voor z'n bek gemept hehehe

http://www.fuckyouanddie.com/pics/28852527.wmv

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2004 13:34]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 13:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:33 schreef Mutilator het volgende:

FU motherfucker, BAM!
Nerd, hij verdient het gewoon.
btw, danzig is niet boeient

"This one is older than shit, heavier than time!"

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2004 13:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:33 schreef Mutilator het volgende:

spelfout weggehaald...

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-07-2004 13:52 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 0:11 schreef Je Moeder het volgende:

Dat is dan de tweede keer deze week

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ze mogen hem wel vaker op zijn bek slaan van mij, want mijn hemel wat vindt meneer Danzig zich toch altijd verheven boven de rest van de mensheid... Kortom heerschend filmpje..

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:43 schreef 0Tolerence het volgende:
btw, danzig is niet boeient

Hehe...boeienD is zo ongeveer de enige omschrijving voor muziek die je gebruikt. Wel leuk dat je het consequent en altijd verkeerd spelt....maakt het makkelijk om topic te vinden waarin je hebt gepost.

Anyway. Danzig heerscht. Hij kan met recht sterallures hebben want hij is al decennia lang aan het heerschen. Dit in tegenstelling tot een of andere upstart band die nog niks gepresteerd heeft en het lef heeft om hem aan te spreken dat hij voor hun had moeten wijken. Terecht dat hij hem op zijn flikker gaf.

En knockout geslagen werd hij niet. Het was gewoon een suckerpunch waarbij hij volgens mij eerder uitgleed dan door de klap op zijn muil ging.

Danzig heerscht.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 15:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ach Chelman iedereen heeft zo een achilles hiel

Buiten dat vindt ik danzig niet boeienD omdat de muziek me gewoon te mat in de oren klinkt.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:
...En knockout geslagen werd hij niet. Het was gewoon een suckerpunch waarbij hij volgens mij eerder uitgleed dan door de klap op zijn muil ging.

Uitgleed? Yeah right! Hij tolt om z'n as en zakt in elkaar; hoezo wat recht is krom proberen te praten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2004 15:41]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:38 schreef Mutilator het volgende:
Uitgleed? Yeah right!

In elk geval zou ik als Glenn zijnde al mijn relaties binnen de muziekbizz gebruiken om ervoor te zorgen dat die Northside Farts zeer moeizaam aan platendealtjes en gigs komen.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 15:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 15:41 schreef Chelman het volgende:
In elk geval zou ik als Glenn zijnde al mijn relaties binnen de muziekbizz gebruiken om ervoor te zorgen dat die Northside Farts zeer moeizaam aan platendealtjes en gigs komen.

Hoezo? Danzig begon met duwen; 't is een logische reactie; als je mij een douw zou geven dan kan je ook een knal verwachten!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 15:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:

Danzig heerscht.

Danzig is waardeloze niksnut die naadloos in Machinehead zou passen (qua muziek dan, meer weer ik ook niet van die vent).

maar dat is noog geen reden om hem op zijn gezicht te jassen. Weet iemand de reden? (die andere gast moest wel bijna op z'n knieen aankomen zetten, anderes kon hij niet bij Danzig's kop)

ed: okee, de reden staat enkele posts eerder. tsja, wie met lui zoals Danzig wil optreden moet weten dat dit niet gemakklijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-07-2004 15:46]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 15:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:43 schreef Mutilator het volgende:
Hoezo? Danzig begon met duwen; 't is een logische reactie; als je mij een douw zou geven dan kan je ook een knal verwachten!

Hij begon zij begon. Boeie. Zij kwamen bij hem zeiken i.pv. bij de festival organisatie.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com