|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
een aantal nummers vind ik wel goed. Moet er niet teveel naar luisteren. Waiting for the Sun is een erg sterk nummer. |
|
Micha is nogal een liefhebber hiervan gelook ik. K kan het wel waarderen, maar ik ben er niet kapot van. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
en Phriar vind dat ook heerschen |
|
Zeer vermakelijke band. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
De cd 'The Doors' zet ik nog wel eens op. Leuke muziek. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
k heb er alleen n paar mp2's van " riders of the storm, en nog wat andere". t 'is op zich niet slecht, je wort er alleen zo loom van. Maja, k moet geen hippies, dus ik ga er zeker geen cd van kopen. |
|
Ik vind de Doors nou niet verschrikkelijke hippie muziek hoor. Ik heb d'r geen cd's van, maar 's ochtends en 's middags komen nogal eens wat Doors nummers voor bij op Arrow Classic Rock. Alleen die verering van Jim Morris... bah. Dat hoeft van mij dan weer niet. Maar ja, ik ben dus wel een Doors liefbehher ja. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-06-2003 8:28] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Toffe muziek, heb ik veel naar geluisterd. Hoewel het nu niet meer als heftig bestempeld wordt blijft het toch naar mijn mening best aparte muziek. Ik ben zelfs even naar het graf van Jim Morrison wezen kijken toen ik in Parijs was. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
The Doors is cool! Lekker relaxte muziek Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Het valt me allezins mee dat niemand afgeeft op deze band.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Idd Ellesar Geen andere woorden voor The Doors dan die van bewondering en lof Prachtige muziek "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ya, vooral Morrison hotel/Hard rock Cafe vind ik een goed album, ik zet the doors altijd op als ik ga slapen And my marlboro light |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The Doors = GOED!! Alleen beetje jammer dat een of andere Kloot-Mongool ( geen idee WIE het is ) Light My Fire een beetje aan het verzieken is... Hoorde het gister toevallig op de radio... Weer een typisch geval van TRIEST/JAMMER/SNEU/.......... ( vul zelf wat lulligs in) Greetz Jatuk |
|
quote: Inderdaad! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
*people are strange* THe doors heerschen true disco chick |
|
quote: Maar de cover van light my fire door Amorphis is geniaal |
|
Heerlijke band! She lives on love street..... |
|
Ja, hiero! The Doors Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dat meen je niet !!!! Ik vindt dat juist een enorme ruk-cover, maar goed, smaken verschillen nou eenmaal BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik luister vooral in de zomer graag naar The Doors, weet niet waarom. Zit een zalig sfeertje in. Het hele Jim-gedoe is zeker wat minder (het enige graf op Père Lachaise waar een flik bijstaat), maar toch: binnenkort Oliver Stone's film op TV, voor wie het interesseert. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Is dat die met Val Kilmer? The Doors luister ik ook meestal in de lente/zomer, wel relaxte muziek dan Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja, maar 't kan zijn dat het een Vlaamse zender was, ik weet het niet meer. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Goeie film... kan me altijd nog een zin herinneren die m'n keel vastgreep, en Val Kilmer zet verbazingwekkend goed Morrison neer. Zeker kijken!!! + p.s.: http://www.btinternet.com/~the.doors/home.html [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 20-06-2003 15:57] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hej, goeie site zeg. meteen ff naar m'n broertje doorgestuurd, die is ook doors-gek en speelt ook gitaar, vandaar. ikzelf kreeg een beetje een doorsvirus in '92, heb toen een paar ceedees gekocht, vooral live registraties, want die vond ik geweldig. later die origine albums gekocht voor weinig. the doors hadden een bepaald soort "magie" om hun muziek heen hangen, echt te gek! Oud Vuil. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |