|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja, ik heb ze allemaal los, de cd's, en die zijn ook prima geremasterd. Nu toevallig de selftitled op staan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
had had laatst de vh1 storyteller show gezien met de drie overgebleven leden (nog voor de ruzie tussen John Densmore en de rest) en dat was toch wel gaaf hoor. Scott Weiland van velvet revolver, ian Astbury van the Cult etc. 5 to 1 Herman van de bakker |
|
Serieus, wat is Riders on the Storm toch een ziek nummer. Wat een bizarre sfeer zit er in dat nummer. |
|
quote: Vooral die knaap die het nummer The End zingt doet het onwijs goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, daar schrok ik ook wel van ja... Herman van de bakker |
|
Wie was dat dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik heb het even opgezocht en de hoes vermeld: Travis Meeks van Days of the New. Nooit van gehoord maar hij levert een prestatie waar je eng van word. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ook nog nooit van gehoord, maar ik word nu wel erg benieuwd, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Check ergens,op bepaalde plaatsen, the Doors Storytellers.... Da istie Herman van de bakker |
|
Roger that, out. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: lol Herman van de bakker |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het (overbekende) Hollywood Bowl-concert... |
|
Naja, voor diegene die het nog nooit gezien hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
L.A. Woman |
|
quote: Sjezis, vroeger zocht je jaren naar een VHS van zoiets..nu staat het gewoon in een spelertje kant en klaar.. Ik ken hem ook al, maar toch bedankt! Herman van de bakker |
|
quote: thanks net even gekeken met een bakkie koffie erbij, relaxed |
|
Hoop dat ie snel op dvd komt! |
|
quote: Die remasters zijn zeer zeker gaaf! Wanneer je zo'n 40th anniversary remaster opzet is het net alsof ze voor je neus staan te spelen, zo helder. |
|
|
|
Oprecht geniaal dit |
|
quote: Heb ze ook allemaal gekocht een tijdje geleden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heh, dinsdagavond heb ik de eerste repetitie van een Doors-coverband. Wordt lekker om daar op los te gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Stinkhippies. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |