IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnen? Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 20:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnnen als je weet dat diegene jou leuk vindt en andersom ook?

Discuss:

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-06-2003 20:46]



Oebe
Usericon van Oebe
Posted 20-06-2003 20:50 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Hoezo ex? Geduldig tiepje ben jij volgens mij.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 20:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

SOrry leg eens uit, ik ben niet helemaal helder vandaag geloof ik?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 20:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-06-2003 20:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:46 schreef Azagthoth het volgende:
Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnnen als je weet dat diegene jou leuk vindt en andersom ook?

Discuss:


Mijn eerste reactie is nooit. Maar het ligt helemaal aan de situatie. Ik zag laatst een vriend van vroeger van. En nu komt de situatie schets.
Vroeger:
Linde had met Pieter en Ralf was een vriend van hun.
Nu gaat Linde en Ralf niet meer met Pieter om en hebben zij wat.
Oftewel de situatie totaal anders.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 20-06-2003 20:52 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik zie niet in waarom niet.. of die vriend(in) moet het heel vervelend vinden? maar dan nog...jou beslissing toch


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-06-2003 20:54 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Als één van mijn vrienden een maand geleden had aangepapt met mijn ex had ik hem zeker op zijn bek geramd. Nu mogen ze haar hebben en ik wens ze er veel plezier mee.
Ik weet het dat het niet echt lekker overkomt maar er spelen gewoon wat dingen tussen mij en haar.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 20:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de je gunt je vriend niet eens de liefde, lekkere vriendschap


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

EIgenlijk had ik moeten vragen; is je eigen geluk belangrijker dan de pijn van een vriend(in).



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 21:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien is er wel helemaal geen pijn, mijn ex vriend mogen ze hebben, zolang ik maar geen last van hem heb


Niwi
Usericon van Niwi
Posted 20-06-2003 21:14 by Niwi Wijzig reactieProfiel van NiwiQuote dit bericht

Nee, ik zou nooit een relatie met de ex van een goede vriend van me beginnen. Zeker niet als ze een lange relatie gehad hebben.

Meestal zijn dezen 'ex'en dan ook vrienden van me geworden en als een meisje eenmaal een gewone vriendin van me is dan val ik er gewoon niet meer op.

Ze is dan gewoon een van de guys om het maar even zo te noemen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Maar WAT ALS je diegen nou wel leuk zou vinden. Dan moet je kiezen voor jezelf, of voor de vreind(in). Wat is belangrijker???



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-06-2003 21:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

da's geinig. dit heb ik meegemaakt. mijn vrouw had vroeger verkering met mijn vroegere jeugdvriend. dit is na een aantal jaren uitgeraakt. we kwamen elkaar weer tegen en bam!

nu zijn gaan we alweer richting de 11 jaar samen.

de jeugdvriend had er in het begin wel moeite mee, maar heeft ook al jaaaren een andere vrouw en ook al een kind, dus dat is ook goed afgelopen.


Oud Vuil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-06-2003 21:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ligt ook een beetje aan de achterliggende gedachte denk ik, waarom is het uitgegaan?
Maar zo op het eerste gezicht zou ik het nooit doen, ik ken m'n vrienden goed en ik zou ze denk ik niet meer recht in de ogen kunnen kijken als ik zoiets zou doen, dus nee dank je.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Dus jij hebt voor je eigen geluk gekozen!

Reaktie op Webblaster Wim

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-06-2003 21:19]



Niwi
Usericon van Niwi
Posted 20-06-2003 21:20 by Niwi Wijzig reactieProfiel van NiwiQuote dit bericht

Als ik haar dan toch heeeeeel erg leuk zou vinden dan zou ik alsnog eerst een avond flink biertjes gaan drinken met mijn vriend om het er eens met hem er over te hebben hoe hij het vindt als ik iets met zijn ex zou beginnen

En als hij er geen problemen mee heeft dan zou ik misschien wel iets met zijn ex beginnen en anders niet.

Sorry voor de lange zin, maar t was vanochtend vroeg.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-06-2003 21:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 juni 2003 21:18 schreef Azagthoth het volgende:
Dus jij hebt voor je eigen geluk gezkozen!

Edit: reaktie op Wimblaster


absoluut, de liefde is mijn ogen belangrijker als een vriendschap.

maar ik geloof dat ik 1 van de weinigen ben, die dat vind.





Oud Vuil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-06-2003 21:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:20 schreef webblaster wim het volgende:
absoluut, de liefde is mijn ogen belangrijker als een vriendschap.

maar ik geloof dat ik 1 van de weinigen ben, die dat vind.



Ik weet het niet, nu kan ik zo'n situatie gewoonweg niet voorstellen in mijn vriendenkring.
Dat is het hem een beetje denk ik.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 21:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...ja denk ik wel.Maar dan wel na overleg met vriend/vriendin.En dan moet hij ook wel verdomd leuk zijn.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 juni 2003 21:20 schreef Niwi het volgende:
Als ik haar dan toch heeeeeel erg leuk zou vinden dan zou ik alsnog eerst een avond flink biertjes gaan drinken met mijn vriend om het er eens met hem er over te hebben hoe hij het vindt als ik iets met zijn ex zou beginnen

En als hij er geen problemen mee heeft dan zou ik misschien wel iets met zijn ex beginnen en anders niet.

Sorry voor de lange zin, maar t was vanochtend vroeg.



Maar dat zou betekenen dat jouw goede vriend je potentiele geluk in de weg staat, en is dat wel een vriend kan je je dan afvragen?



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-06-2003 21:27 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:24 schreef Azagthoth het volgende:
Maar dat zou betekenen dat jouw goede vriend je potentiele geluk in de weg staat, en is dat wel een vriend kan je je dan afvragen?


Die vriend kan het er wel verdomd moeilijk mee hebben en dan zou jij 'als zijn vriend' hem zeker nog even lekker een trap na geven op die manier.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-06-2003 21:28 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Oei.. moeilijk... Relaties gaan meestal over omdat beide partijen of 1 daarvan vindt dat ze niet meer bij elkaar passen... en als jij dan veel beter bij die persoon past dan die vriend/vriendin van jou? Bij mij zijn mijn vrienden minstens zo belangrijk als mijn vriend maar toch... Het is wikken en wegen. Misschien diegene laten lopen die perfect bij jou past en waar je heel wat jaren heel gelukkig mee kan zijn? Of een hele goeie vriendin (in mijn geval dus, ben harstikke hetero) kwetsen? Ack.. Ik weet echter wel dat ook goeie vrienden uiteindelijk hun eigen leventje gaan leiden: samenwonen, minder stappen, misschien een kindje... En dan zit je daar en heb jij misschien een prachtrelatie laten lopen? Hmmm... Ik weet het niet, het lijkt me een zware keuze. Ligt er ook zeker aan hoeveel je om beide personen geeft. Ik zou in ieder geval met die vriendin gaan praten en de situatie gewoon voorleggen. Ik persoonlijk zou er niet zo heel veel moeite mee hebben als een ex van mij iets met een vriendin van mij zou beginnen... Als ik maar niet nonstop tegen die ex aan moet kijken als ik iets wil gaan doen met die vriendin. En tenzij het een exvriendje is waar ik zware problemen mee heb gehad en die jongen gewoon een enorme eikel was. Dan zou ik het die vriendin afraden maar uiteindelijk moeten ze het zelf weten. Verliefdheid kies je vaak niet, dat overkomt je.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 juni 2003 21:27 schreef No Nonsense het volgende:
Die vriend kan het er wel verdomd moeilijk mee hebben en dan zou jij 'als zijn vriend' hem zeker nog even lekker een trap na geven op die manier.
Aha, kan ik me in vinden. Maar, weegt dat dan op tegen jouw potentiele geluk?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-06-2003 21:30]



Niwi
Usericon van Niwi
Posted 20-06-2003 21:32 by Niwi Wijzig reactieProfiel van NiwiQuote dit bericht

Ik zie dat niet zo, als ik door iets te beginnen met de ex van een goede vriend die goede vriend kwijt raak (lange termijn)denk ik niet dat dat opweegt tegen potientieel veel geluk in een relatie.(relatief korte termijn)

Als het dan werelijk echte liefde blijkt te zijn dan kun je ook beide (de ex van mijn vriend en ik) een tijd wachten totdat die goede vriend er geen problemen meer heeft.

Ik denk dat tijd daar een belangrijke factor bij is. En dan is op het eind iedereen gelukkig. Geweldig toch eigenlijk die utilitarische gedachte


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-06-2003 21:36 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:30 schreef Azagthoth het volgende:
Aha, kan ik me in vinden. Maar, weegt dat dan op tegen jouw potentiele geluk?


Het feit dat je het al 'potentieel' noemt zegt al wat, vriendschap is vriendschap en dat heb je of heb je niet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-06-2003 21:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 juni 2003 21:32 schreef Niwi het volgende:
Ik zie dat niet zo, als ik door iets te beginnen met de ex van een goede vriend die goede vriend kwijt raak (lange termijn)denk ik niet dat dat opweegt tegen potientieel veel geluk in een relatie.(relatief korte termijn)

Als het dan werelijk echte liefde blijkt te zijn dan kun je ook beide (de ex van mijn vriend en ik) een tijd wachten totdat die goede vriend er geen problemen meer heeft.

Ik denk dat tijd daar een belangrijke factor bij is. En dan is op het eind iedereen gelukkig. Geweldig toch eigenlijk die utilitarische gedachte
Hehe, en hoe bepaal je dan hoe lang je moet wachten? Het moge waarschijnlijk duidelijk zijn dat ik op dit moment in deze situatie verkeer, en in mijn geval is het al 2 jaar uit tussen die twee.

Ik heb ooit een hypothetische discussie gehad met hem over het iets beginnen met exen van vrienden. Hijzelf zou dat zonder twijfel doen. Ik heb dus nu wat met zijn ex, en hij is zwaar over de rooie...

Ik zelf vind dat hij geen recht heeft om ergens over te zeiken, het enige waar hij over moet zeiken is dat hij zo zwak is dat ie na 2 jaar zich er nog niet overheen gezet heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-06-2003 21:40]



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen