|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
2 jaar, wat zeurttie nou? Oud Vuil. |
|
Dit is pas van de afgelopen week. En hij heeft absolutt geen recht van spreken, heb ik hem ook gezegd. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
jezus idd, hallo 2 jaar get over it. je wenst haar toch ook geluk of niet dan! |
|
Hij trekt binnenkort waarschijnlijk wel bij, hij moet waarschijnlijk even aan het idee wennen. Ik ben zelf ook een keer onterrecht een beetje boos op iemand geworden en dat meisje allerlei lelijke dingen naar d'r hoofd geslingerd die acheteraf gezien nergens op sloegen. Kon mezelf achteraf wel voor mijn hoofd slaan en durfde toen haar een week of zo niet te bellen Maar daarna toch maar even mijn excuus aangeboden. Heb er achteraf gezegd natuurlijk wel van geleerd en ik weet dat ik nu niet meer op deze manier zal reageren dus ook nog een positief kantje |
|
Azagthoth: hebben ze ook al 2 jaar niets meer met elkaar gehad? Winter is coming |
|
In een ander universum, waar ik nog vrijgezel ben en een vriend van mij een prachtige ex-vriendin heeft op wie ik verliefd raak, zou ik het zo gedaan hebben. Nu is het wel zo dat ik qua relaties niet zo impulsief ben. En ook vriendschappen komen en gaan, heb ik aan den lijve ondervonden. Als zo'n kerel er niet mee om kan gaan, zijn probleem. Ik heb veel vrienden en slechts één vriendin en die heeft mooi wel de prioriteit. |
|
de bekende liedjes zeggen dan ook: i'll get by with a little help from my friends, maar vooral: all you need is love. Oud Vuil. |
|
Hmm, denk het wel. Maar dan moet er wel een flinke tijd tussen zitten. grrr |
|
quote: Ja, precies! Iemand zijn vriendin afpakken, terwijl ze eigenlijk nog een relatie hebben -> IMHO not done Nadat het uit is gegaan, gelijk de volgende dag een relatie met haar beginnen -> IMHO ook niet erg handig Maar na 2 jaar, dan zou je toch wel mogen verwachten dat beide partijen er overheen zijn. En verder is hij IMHO geen goede vriend als hij jou je geluk misgunt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
k heb wel eens met de ex van mijn ex gekust wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je was jezelf aan het zoenen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nee,ik zoen veel te lekker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: I don't get it... Je moest het ff voor doen of zo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:nee t liep ietsje anders...hihihi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
1x gebeurd en heb daar nog steeds behoorlijk spijt van. Zeker omdat die relatie ook weer vrij vlot over was. Heb daarmee een jarenlange vriendschap (terecht) verspilt. Doodzonde achteraf, maarja hormonen hé. Bazzio Attacks!!! |
|
never....no way, ik heb nu HET meisje gevonden |
|
quote: dat verhaal ken ik ja |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dit absoluut geen impulsieve beslissing geweest. Ik heb er heel veel over nagedacht, enige problemen geanticipeerd, alleen zijn heftige reactie niet verwacht. Het is inderdaad een zwakte aan zijn kant, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dat minder belangrijk vind dan het streven naar mijn eigen geluk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nooit! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik denk dat het geheel aan de situatie leg,.... klikt het,... waarom zou je dan geluk je tegen houden. Heeft de andere ex er moeite mee, maak het dan bespreek-baar. Er zal op die ander z'n pad heust nog wel een ander komen. Wiegen Meister ! |
|
hmmm, ik heb me er ook ooit (3 jaar geleden) aan bezondigd en dat is niet goed afgelopen. die relatie werd niks en die vriend neemt het me nog steeds wel een beetje kwalijk. achteraf vind ik het een beetje armoedige aktie van mezelf. ik bedoel, net alsof er geen andere leuke meisjes op deze wereld zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Neej, jij regelt het meisje, die jezelf leuk vindt, voor je vrienden. Ik had geen andewr antwoord verwacht van jou. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik wil niet concurreren met mijn vrienden om iets wat ik als iets triviaals beschouw (een meisje). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |