IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnen? Vorige pagina | Volgende pagina
wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 16-07-2003 1:02 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 23:08 schreef Immortella het volgende:
Ben ooit 's verliefd geworden op de ex van mijn beste vriendin, die ook een goede vriend van mij was... Het bleek wederzijds, maar voordat er ook maar iets gebeurde heb ik wel eerst aan m'n vriendin gevraagd wat ze ervan vond en of ze het erg/pijnlijk/etc... zou vinden. Ze heeft me verzekerd dat dit niet zo was, en dat ze me al het geluk van de wereld toewenste!
Kijk, dat zijn vriendinnen! Als het wel het geval was geweest dan had ik mijn vriendschap (vanaf ons vierde jaar) nooit op het spel gezet voor een kerel. Deze relatie is al wel heel lang voorbij, magoed dit is wel een manier van hoe het op een fatsoenlijke manier wél kan...
Dit vind ik heel goed aangepakt..zo zou het moeten vind ik. Dat geeft aan dat jij je vriendin alleszins respecteerde!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-07-2003 1:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 juli 2003 22:54 schreef Shredhead het volgende:
ook niet

Iets begonnen met de ex van je (beste) vriend?



Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 16-07-2003 1:14 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

Ja zou ik wel doen maar denk niet dat dat werk als je elkaar niet heel erg leuk vind dan word het alleen maar vervelend.


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:14 schreef Galosh het volgende:
Ja zou ik wel doen maar denk niet dat dat werk als je elkaar niet heel erg leuk vind dan word het alleen maar vervelend.


Hm, als je nou mij kiest (als vriendin van vriend bedoel ik) wordt het natuurlijk nooit vervelend!! En welkom Galosh!!


..."Hate can only create more hate"...


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 16-07-2003 1:21 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:20 schreef Immortella het volgende:
Hm, als je nou mij kiest (als vriendin van vriend bedoel ik) wordt het natuurlijk nooit vervelend!! En welkom Galosh!!


Hmmmzzz als jullie het ooit uitkrijgen is er niks in deze wereld meer zeker dus

En bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door Galosh op 16-07-2003 1:22]


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-07-2003 1:26 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:21 schreef Galosh het volgende:
Hmmmzzz als jullie het ooit uitkrijgen is er niks in deze wereld meer zeker dus

En bedankt.



Hey, fresh meat! Welkom, Galosh.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


hammer
Usericon van hammer
Posted 16-07-2003 1:26 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 16 juli 2003 1:21 schreef Galosh het volgende:
Hmmmzzz als jullie het ooit uitkrijgen is er niks in deze wereld meer zeker dus

En bedankt.


ej jij hier!


speciaal voor u:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=828191&page=15


[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 16-07-2003 1:27]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:21 schreef Galosh het volgende:
Hmmmzzz als jullie het ooit uitkrijgen is er niks in deze wereld meer zeker dus

En bedankt.


Achjaaaa, ook WIJ hebben wel 's onze relatie troubles... Magoed, leuk dat je ons komt vergezellen in dit forum... (is toch veel trueër dan fok.nl!!! )


..."Hate can only create more hate"...


hammer
Usericon van hammer
Posted 16-07-2003 1:32 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 16 juli 2003 1:28 schreef Immortella het volgende:
Achjaaaa, ook WIJ hebben wel 's onze relatie troubles... Magoed, leuk dat je ons komt vergezellen in dit forum... (is toch veel trueër dan fok.nl!!! )


zelfs trueër dan joene`s forum



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:32 schreef hammer het volgende:
zelfs trueër dan joene`s forum


[offtopic] dat kan niet!!! [/offtopic]


[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 16-07-2003 1:35]


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:34 schreef Immortella het volgende:
[offtopic] dat kan niet!!! [/offtopic]



offtopic bedoel ik


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-07-2003 1:40 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:36 schreef Immortella het volgende:
offtopic bedoel ik




Het was al duidelijk dat t offtopic was... rustig maar. Haal diep adem en tel tot 10

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 16-07-2003 1:40]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:40 schreef Blackjack het volgende:
Het was al duidelijk dat t offtopic was... rustig maar. Haal diep adem en tel tot 10


Aaaarrrggh!!!!! Stomme edit knop!


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

*Haalt diep adem en telt tot 10*

1....2...3...


..."Hate can only create more hate"...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-07-2003 1:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

en nu opzouten uit mijn topic, kleuters.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:45 schreef Azagthoth het volgende:
en nu opzouten uit mijn topic, kleuters.




..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-07-2003 1:45 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Heel goed... en nu komt...?
Juist, 4...

Zie je wel? Voelt toch veel beter? En anders een wel


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 1:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:45 schreef Blackjack het volgende:
Heel goed... en nu komt...?
Juist, 4...

Zie je wel? Voelt toch veel beter? En anders een wel


Heb nu echt geen zin in , 'k val al bijna om van vermoeidheid... (jaja, ik weet het, ik ga zo naar bed)...


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-07-2003 1:48 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:45 schreef Azagthoth het volgende:
en nu opzouten uit mijn topic, kleuters.



En je was net zo lief...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-07-2003 1:50 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:46 schreef Immortella het volgende:
Heb nu echt geen zin in , 'k val al bijna om van vermoeidheid... (jaja, ik weet het, ik ga zo naar bed)...



Okee, geen voor jou dan...Hoezo ben je zo moe dan? Speciale dingen gedaan?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-07-2003 10:29 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Dat zou dan betekenen dat ik vriendin heb. hmmmmz *denkt na*




















Ja.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-07-2003 10:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 1:50 schreef Blackjack het volgende:
Okee, geen voor jou dan...Hoezo ben je zo moe dan? Speciale dingen gedaan?


Neuh, weinig bijzonders eigenlijk... Heb de hele dag in de zon gelegen (gister dus), maar daar kan je ook behoolijk lam van worden!


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-07-2003 10:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

ON TOPIC


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-07-2003 10:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Absoluut, meer nog: ik zou zelfs iets beginnen met het huidige lief van een ex-kameraad.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-07-2003 12:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juli 2003 10:57 schreef campske666 het volgende:
Absoluut, meer nog: ik zou zelfs iets beginnen met het huidige lief van een ex-kameraad.


Vind je jezelf dan niet een godschruwelijke lamlul?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen