IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnen? Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 23-06-2003 19:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Het klopt ook niet, er staat een werkwoord te veel in ('zijn' of 'waren').

sorry, typfout

quote:
Op 23 juni 2003 18:18 schreef wladimir het volgende:
@Sater, wisselen jullie vriendinnen uit?



dat dan nog net niet
Ach, het was ook niet mijn ideale beeld van verkering krijgen..enkel samenloop van omstandigheden..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-06-2003 19:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:13 schreef mörke het volgende:
Wat boeit dat nou?
Het zijn toch sukkels!


zegt de banaan....


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-06-2003 19:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ja


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-06-2003 19:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik val nog liever dood dan afdankertjes van vriendinnen te nemen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 23-06-2003 19:39 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Nou als ik eerlijk moet zijn : NEE absoluut niet. Omdat ik in de loop der jaren gemerkt heb dat vriendschap belangrijker is dan wat dan ook. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat een vriendin van mij met mijn ex iets zou beginnen. Al is het nu meer dan een jaar uit en heb ik nu al een jaar iets met een jongen waar ik heel veel van hou. Er is te veel gebeurd en ik zou niet vrolijk samen hen kunnen afspreken ..waardoor de vriendschap ook weer stuk loopt. Ik heb het in tegengestelde richting meegemaakt.En die vriendschap is ook niet blijven duren tussen die jongens.


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-06-2003 0:37 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

tsjah, leuk is anders, maar alsnog vind ik zijn probleem niet belangrijker dan mijn geluk. Daarvoor doe ik het wel.



Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 15:11 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

vind van wel, moet natuurlijk niet meteen na breakup van vriend/in zijn. En vriend/in moet er ook wel al overheen zijn.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-06-2003 15:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nog steeds ja!!! wat wel een voordeel is dat mijn vriendinnen en totaal andere smaak van jongens hebben.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-07-2003 22:05 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

niet met de exen van echt goede vrienden, tenzij ik zeker weet dat niemand er een probleem mee heeft.


no text supplied


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-07-2003 22:07 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 26 juni 2003 15:35 schreef ghoulliette het volgende:
nog steeds ja!!! wat wel een voordeel is dat mijn vriendinnen en totaal andere smaak van jongens hebben.


Heb ik ook, en verder is het ook zo dat mensen die niet op mij vallen, wel op haar vallen, en omgekeerd, nog nooit problemen mee gehad


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-07-2003 22:08 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

me ex was de ex van me beste vriend, heb 8,5 maand met haar verkering gehad en ben toen hard gedumpt, en mijn beste vriend liet me ook al vallen omdat we beiden een verschillende richting in zijn gegaan ofzoiets gebullshit...hij haat me gewoon, ookal heb ik dagen van tevoren gezegd dat ik wel wat voor haar voelde en zij ook wel wat voor mij, en hij vond het wel moeilijk, maar niet erg kut ofzo, en gunde het ons beiden...

tip, NOOIT met de ex van je beste vriend/vriendin een relatie aangaan, dat maakt alles kapot


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-07-2003 22:15 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

zoals Epsilon Minus zingt:
"Life is short and love is always overrated"

vriendschap is toch wat blijvender over het algemeen...


no text supplied


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2003 22:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zou ik wel doen, waarom niet?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 22:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

mijn reactie: Ligt er uiteraard aan hoe goed ik bevriend ben met die persoon. Ben ik goed bevriend, dan nee. Is 't meer een "kennis", dan wel.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


hammer
Usericon van hammer
Posted 14-07-2003 22:55 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ben er wel eens vandoor gegaan met de vriendin van een vriend van mij (nu vage bekende) achter af erg stom.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-07-2003 22:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ZOlang je maar kan neuken he.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 22:58 schreef Azagthoth het volgende:
ZOlang je maar kan neuken he.

Nou ja, da's wel gaaf.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 14-07-2003 23:12 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou ja, da's wel gaaf.



Maar goed, heb een situatie gehad wat niet echt interessant is voor hier verder maar het heeft 3 mensen (inc. me maar das mijn eigen schuld) toen behoorlijk wat pijn gedaan. Gelukkig konden we elkaar (ik haar en hij haar niet maar mij nog wel) na een jaar zeer goed verdragen
Dus moraal van dit warrige verhaal:
Bezint eer gij begint maar je leert er wel veel van.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-07-2003 23:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik kan nu geen nee meer zeggen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je bent iets begonnen met de beste vriend van je ex?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-07-2003 23:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 23:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Je bent iets begonnen met de beste vriend van je ex?


dit keer niet!


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 15-07-2003 22:36 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Je bent iets begonnen met de ex van je best vriendin?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-07-2003 22:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 22:36 schreef Egregius het volgende:
Je bent iets begonnen met de ex van je best vriendin?


ook niet


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-07-2003 23:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ben ooit 's verliefd geworden op de ex van mijn beste vriendin, die ook een goede vriend van mij was... Het bleek wederzijds, maar voordat er ook maar iets gebeurde heb ik wel eerst aan m'n vriendin gevraagd wat ze ervan vond en of ze het erg/pijnlijk/etc... zou vinden. Ze heeft me verzekerd dat dit niet zo was, en dat ze me al het geluk van de wereld toewenste!
Kijk, dat zijn vriendinnen! Als het wel het geval was geweest dan had ik mijn vriendschap (vanaf ons vierde jaar) nooit op het spel gezet voor een kerel. Deze relatie is al wel heel lang voorbij, magoed dit is wel een manier van hoe het op een fatsoenlijke manier wél kan...


..."Hate can only create more hate"...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2003 23:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 0:37 schreef Azagthoth het volgende:
tsjah, leuk is anders, maar alsnog vind ik zijn probleem niet belangrijker dan mijn geluk. Daarvoor doe ik het wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen