IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Orphaned Land (prog/folk, Israel) Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-10-2003 8:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Whoohooo!!!

ORPHAHED LAND’s new album „Mabool” is almost done and recorded in both Zaza and Bardo Studios in Israel. Here’s a short message from singer Kobi Farhi:


„Hello everyone, we are in the end of mixing of our long awaited album „Mabool“, it is the most hard and painful creation we did in our lives, the album is more then 70 minutes long and contains 12 concept songs telling the Mabool (story of the Flood) and the story of the heroes - the three sons of Seven". Here is the final song titles, each of them reflects a different part of the whole tale:


1. Birth Of The Three (The Unification)
2. Ocean Land (The Revelation)
3. The Kiss Of Babylon (The Sins)
4. A'salk
5. Halo Dies (The Wrath Of God)
6. A Call To Awake (The Quest)
7. Building The Ark
8. Norra El Norra (Entering The Ark)
9. The Calm Before The Flood
10. Mabool (The Flood)
11. The Storm Still Rages
12. Rainbow (The Resurrection)

Check out the following link for a studio report and photos from the recording process: http://www.ultimatemetal.com/forum/showthread.php?t=101361


„Mabool” is tentatively scheduled for an early 2004 release.



http://www.orphaned-land.com



I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 9:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Heersch! Weer een cd tje op mijn future-to-buy lijstje!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-10-2003 9:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:25 schreef Chelman het volgende:
Heersch! Weer een cd tje op mijn future-to-buy lijstje!


JUISTUM!!!


I Find That I Am Not There...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 28-10-2003 20:54 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ziet er goed uit. Ik heb alleen de demo the beloved's cry. Ze zijn ook een van de weinige bands met een vrij mooi logo vind ik.

De christelijke thema's beginnen me alleen beetje te vervelen in de metal en dan komen ze aan met een thema cd over de zondvloed....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 20:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Omdat deze topic omhoog geschopt is voel ik me genoopt om eens weer Sahara op te zetten. Ik vond het een schitterende plaat toen ik hem voor het eerst hoorde en hij is wel altijd hoog op mijn lijstje gebleven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-10-2003 10:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 20:54 schreef NolthuarII het volgende:
De christelijke thema's beginnen me alleen beetje te vervelen in de metal en dan komen ze aan met een thema cd over de zondvloed....


dit snap ik niet.... christelijke themas vervelen je in de metal?? ik dacht meer dat de dood en verderf themas begonnen te vervelen, oh maar wacht effe.... als je een christelijk thema zoals de zondvloed in de metal brengt ben je natuurlijk niet meer TROE!!

wat een onzin.


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-12-2003 22:58 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Mabool!!! uit op 23 februari 2004!!!

kheb ze geinterviewd dus binnen kort komt dat online!

The Storm Still Rages...


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-12-2003 9:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 11:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Heersch!

Ik heb nog steeds alleen Sahara en ik blijf het een geweldige plaat vinden. Kan die limited versie van Mabool trouwens ge-preordered worden?

En als iemand El Norra Alila kwijt wil dan....hou ik me aanbevolen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-12-2003 13:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

geen idee of die ge-preordered kan worden...

check de century media site....

Mabool gaat in ieder geval heerschen!!!!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-01-2004 11:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

cover art voor MABOOL!



I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 11:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-01-2004 11:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zijn wij de enigen die dit kunnen waarderen


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als ik zo naar dit pagina kijk...denk ik wel.


Geheel onterecht aangezien OL bijzonder originele en strak uitgevoerde muziek maakt.


Maar ja: 'great minds think alike'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-01-2004 16:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 10:52 schreef rvanderholst het volgende:
dit snap ik niet.... christelijke themas vervelen je in de metal?? ik dacht meer dat de dood en verderf themas begonnen te vervelen, oh maar wacht effe.... als je een christelijk thema zoals de zondvloed in de metal brengt ben je natuurlijk niet meer TROE!!

wat een onzin.


hmmz je kunt wel lekker weer wat op mij afschuiven of niet. True of niet boeit echt helemaal niks. volgens mij focus jij daar een beetje veel op en schuif je dit meteen op true / niet true af.

Ik waardeer het zeker weten deze muziek ben alleen niet zo geboeid door het religieuze aspect als thema kan toch..

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 23-01-2004 16:55]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-01-2004 13:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog drie weekjes!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-01-2004 14:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

RAAAAHHH!!!zekers!

een paar daagjes voor mij nog... ik krijg de promo opgestuurd!

@NolthuarII

ach ik dacht, toen ter tijd, daar heb je weer zo'n ubertruie metal head.... sorry voor mijn wat botte uitlatingen. smaken verschillen en jij hoeft van mij de zondvloed echt niet cool te vinden hoor!

ik vind het juist wel cool omdat het weer eens wat anders is. gewoon iest waar de band voor staat, ook al is het GEEN white metal!

al dat dood en verderf, en hail satan van tegenwoordig... dit is gewoon weer eens een frisse wind!

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 30-01-2004 14:01]


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-01-2004 14:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 14:01 schreef rvanderholst het volgende:
RAAAAHHH!!!zekers!

een paar daagjes voor mij nog... ik krijg de promo opgestuurd!



AAAARGH...hebbe hebbe hebbe!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-01-2004 15:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

acoustic video of The Evil Urge!!!!

KIPPENVEL!!!!!!

http://www.heavymetal.co.il/pub/orphaned-land-vid.avi

gewoon: right klick, save target as, downloaden die 39 MB!!!!!


I Find That I Am Not There...


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-01-2004 15:20 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb alleen het album The Beloved's Cry. Wel aardig, maar niet echt heel bijzonder naar mijn mening


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2004 15:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 januari 2004 15:20 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb alleen het album The Beloved's Cry. Wel aardig, maar niet echt heel bijzonder naar mijn mening


Das een cd uitgave van hun demo; niet echt representatief.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-02-2004 10:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

RAAAAAHHHHHH!!!!!! kheb MABOOL!!!!


tering wat goehoed!!! zo vreselijkvolwassen en uitgedacht deze plaat!!! nu al de allerbeste van 2004!!!


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 10:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kut. Ik wil hem ook horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-02-2004 10:15]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-02-2004 10:24 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

rvanderholst gefeliciteerd je hebt ongeveer hier de helft van de posts



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-02-2004 10:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:24 schreef Matthijz Filth het volgende:
rvanderholst gefeliciteerd je hebt ongeveer hier de helft van de posts


so what? als jij nou eens wat nuttigs post!!!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen