|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Allemaal tof, maar die laatste twee zijn toch wel ultiem geniaal. |
|
Mabool! |
|
Vanmorgen de DVD bekeken. Super-concert en interessante documentaire. Ik ga alvast een kaartje bestellen voor 20/11 in de Biebob. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
signature |
|
quote: Hehe, waarom ook niet Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed nieuws, zo geniaal die band |
|
Op m'n 17de had Mabool best wel impact op mij. Tijd om weer eens op te zetten. AKAHIELAAKAHEE |
|
Hier kijk ik erg naar uit! Een band die nooit teleurstelt bij mij. |
|
Live ook goed in orde "I'm sorry to inform you, I am not Jesus Christ" De grapschurk! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: haha ja had hem ook gehoord. Hoop dat Amaseffer trouwens ook wat uitbrengt las wel op hun pagina dat het dit jaar zou moeten zijn.. Naar mijn idee roepen ze dat ieder jaar of heb ik dat mis |
|
Klinkt weer wat technischer dan ORwarriOR. Hopelijk wordt dat doorgevoerd over de rest van de plaat. Ik vond ORwarriOR wat dat betreft toch een beetje het makke broertje van Mabool. Absoluut geen slechte plaat, maar erg mat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
klinkt ook wat epischer en wat minder direct folk. Klinkt wel goed. |
|
Eindelijk heb ik de nieuwe plaat ook eens gehoord. Schiet fantastisch uit de startblokken met een geweldige openingsnummer om dat niveau vervolgens nooit meer te benaderen. Beetje jammer, aangezien dit probleem op het vorige album ook al aanwezig was. |
|
Raar is dat. Gisteren naar hun concert in Gigant geweest en wederom genoten van een geweldig optreden. Dat heb ik dus elke keer als ik ze zie, maar om één of andere reden kan ik me er niet toe brengen om albums van ze te kopen. Misschien is het gewoon meer een live-band. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-11-2013 10:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ze waren idd super goed zaterdag, zeer genoten. Zelf luister ik Maboo graag en de laatste. Al moet ik bekennen dat ik hun OHnwarrior ofzoiets ook wel kan waarderen [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 11-11-2013 9:05] |
|
they lost me, jammer, maar voor mij was de synergie tussen de meer extremere stukken en de meer melodieuze stukken wat het helemaal af maakte en net de donker kantje is zo goed als verdwenen op de laatste plaat, alsook de coole verschijning van gitarist Matti... om vervangen te zijn door een jongere versie van de andere gitarist, inclusief eeuwige glimlach op het smoelwerk, jammer, dat werkt niet voor me www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote: Oke? Moeten ze dan altijd nors kijken? Volg dat niet helemaal, dat andere kan ik snappen als je juist wat meer van het ruige houdt [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 12-11-2013 16:10] |
|
Nee hoor, maar ik mis de übercool van Matti en bovendien komt het -vooral bij de nieuwe gitarist- nogal geforceerd over. Jammer, maar genoeg leuke platen totnutoe die ik nog met plezier kan grijs draaien^^ www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
ik vond hun optreden in apeldoorn wel oke. Vond ze vorige tour beter in arnhem dan in de gigant. De geluids mix was beetje matig ook en de beste elementen van de nieuwe album (vooral de viool) kwamen niet goed de verf. Het word overigens ook steeds duidelijk dat Mabool gewoon hun beste plaat is. |
|
quote: Oke haha, ja dat kan ik vond zijn vrolijke uitstraling op het podium wel wat hebben. Maar goed meningen verschillen! Gelukkig maar |
|
Tja, Mabool gat e niet meer evenaren denk ik. Ik trek die nieuwe iets beter dan de vorige, maar het komt niet meteen in de buurt van die ene klassieker. En ik mis de wisselwerking tussen melodie en agressie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ghe. Ineens is het weer een metalband. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |