|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Sjaan; Jij bent een fuking poser!, Black Metal is altijd al bedoelt geweest als oorlog tegen het christenDOM, ik zou die beesten(zijn de benaaming niet waardig, dieren zijn over het algemeen beter dan mensen) hun gang laten gaan als ze mij met rust zouden laten. Ook voor ik me met black metal bezig hield en er nog lief uitzag, ontkwam ik niet aan hun bemoeienis. ik blijf er dus bij: BLACK METAL IST KRIEG!!! |
|
quote: Zeik niet, muziek is bedoeld om naar te luisteren en van te genieten. Niet om oorlog te voeren of blabla... juist om negatieve emoties kwijt te kunnen zonder mensen voor hun bek te hoeven slaan of iets dergelijks. En jij hebt zeker ook al heel veel van die zgn "Christenhonden" afgemaakt of nie?? Pff... hoezo zielig. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 08-10-2001 20:16] Dead things grow from deep inside... |
|
Je kunt me wel gaan afzeiken maar volgens mij moet je op je forum je mening kunnen geven mits je die kunt onderbouwen. Ik doe dat, jij niet. thnx voor je support shera Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 18-03-2003 18:16] |
|
Nachtvorst, als jij en je medestanders zo graag serieus genomen willen worden en niet de hele tijd afgezeken willen worden, moet je vooral zo doorgaan met mensen voor 'fucking posers' uitmaken als je ziet dat ze het niet eens zijn met bepaalde ideeen. en maar blijven zeuren dat anderen de black metal kapot scene kapot maken [Dit bericht is gewijzigd door GkuA op 08-10-2001 21:58] 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Graag gedaan. Dead things grow from deep inside... |
|
Goh die Grolsch slaat er wel in! BIER IST KRIEG! |
|
zijn er hier nog echte Satanisten (heksen)? |
|
Zijn hier nog Middeleeuwse Satanisten of Heksen Tovenaars, Satanen enz ?????????? |
|
Nope Pipo de clown loopt hier wel rond (sorry Paul) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-11-2001 19:11] |
|
dubbelpostje met uitbreiding, weer wat nieuws Je moeder. |
|
vuile christenen!!!!!! Iam the Antichrist!!!!!!!!!11 Vuile nep Satanisten! dood aan het ANTON LAVEY SATANISME!!!!! |
|
hej alweer zo'n losertje Je moeder. |
|
Waarom worden nouw altijd topics verpest door dit soort figuren Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
zijn er hier noch ECHTE SATANISTEN???????? GEEN ANTON LAVEY SATANISTEN!!!!!!!!! |
|
nie ouwehoere ik ben stiekem satan en ik ga jou reet flambere met een bliksemflits kereltje gij christen Je moeder. |
|
stop je vinger in je reet dan heb je nog een leuke avond mafkees. |
|
gewoon nie op reageren menschen...da helpt vaak wel... |
|
Hoezo, Lavey is toch hartstikke true? |
|
ik vind dit wel een hele lijpe topic, want men schijnt weer niet door te hebben wat SATANISME is , satanisme is namelijk het geloof in je zelf niet inde duivel DUS!!!!! :w maar is maar 1! chte religie en dat is ALCHOLISME |
|
quote:ik hoop voor je dat je dat sarcastisch bedoelde??!!! Satan is verzonnen door de christenen en aangezien en christen dom voor een groot deel uit een dikke dronken duim is gezogen hmm neem ik het niet zo nou met uitlatingen over een rode knakker met een puntige staart Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Eh, Lavey's satanisme gaat ook niet om een rode knakker met een puntige staart. Het is een commercieele verbastering van het egoisme. |
|
quote:Vargen dat laatste ging niet meer over lavey. Dat ging over wat de chr*stenen er van maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: AMEN Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |