|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Bah een kleuter, ik ga MIJN handen maar wassen.... Ik, Wil Schuurman |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
laten we t ff ontopic houwe ok? Suck my piss |
|
grmbl kutdiscussie van een eeuw geleden. |
|
je moet het toch ergens over hebben in je muziek. God is Dead, Satan is deaf |
|
quote: Och joh, het hoort er gewoon een beetje bij. Het is een leuk referentiekader als je teksten moet verzinnen, en het is in a way toch wel een beetje sarcasme allemaal. Ik vind het goed dat het geen voorwaarde is... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik vind het prima als een venom of een possessed iets maakt van "At war with satan" of weet ik het.... Ik vind het niet prima als een black bandje van tegenwoordig, die ik niet serieus KAN nemen, iets roept van euhmm... "blessed by the name of satan" en het allemaal serieus neemt. Net zoals Jon nödveidt, die nam het satanisme allemaal 100 % serieus, oe wit wel wat ik bedoel. Ik begrijp het gewoon niet. Ik luister naar Burzum of Darkthrone omdat de muziek mij aanspreekt, want de denkbeelden achter die muziek zijn mij veels te 'serieus'. Maargoed.... er zijn gelukkig nogsteeds bands die lekker beuken! Ik, Wil Schuurman |
|
moet dit niet bij 'onzin' geklasseerd worden? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mijn post of dit topic ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik quote ff Megiddo: "In the name of that which you call Satan" Christenen zijn te blij om het te begrijpen... |
|
quote: De meeste metalheads ook. Unholy He, who burnt the face of gOD, with the Eye of our Master... |
|
quote: topic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat is ook weer waar. |
|
ik heb geen goesting om alles te lezen, maar va |
|
ik heg geen goesting om alles te lezen, maar ik geloof niet dat er veel bads zijn die echt geloven in satanisme en wereldverdoeming kdoe het ook enkel om mensen te schokeren. |
|
Ik vind elke vorm van geloof gewoon kut, dus ook het satanisme. HEt is allemaal een vorm van meeloperij en geen eigen mening hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Satanisme hangt samen met het Christen/Joden-dom. Ik verwerp alles wat met de religies uit jeruzalem te maken heeft, die imho de grootste ziekten der mensheid zijn. Ik interesseer me meer voor de oude waarden en goden uit onze cultuur. Respect voor de natuur en een heel andere kijk op vrouwen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
het woord "heiden" komt eigenlijk ook uit de cultuur van het christendom... ik geloof niet in satan zelf, maar ik geloof wel in de gedachten van het satanisme, dat de mens centraal staat, dat iedereen zichzelf moet vergeven, en als de mens naar een of andere godheid bid om vergeving en hij weet dat hij het achteraf nog gaat doen, wat is dan het nut??? Satanisme is niet alleen Satan vereren, die bestaat volgens mij langs geen kanten, net als alle andere godheden, wat mij aanspreekt is het duistereen sommige lyrics in de teksten. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Nee het is gewoon een kruising van 'Hei' en 'Den', geld in de meeste Europese talen nog steeds, anders oudere dialecten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Al dat satan-gedoe is allemaal dikke flauwe ZEVER net zoals iedere religie trouwens. Als je weet dat een mens uit lichaam en ziel bestaat kan je zelf je weg kiezen zonder religie. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: En hoe weet jij dan zo zeker dat je een ziel hebt? Ik namelijk niet, nooit zo'n ding gezien eigenlijk Love is a curse |
|
quote: Satanisme is vrij overbodig, maar het heeft wel een leuk sfeertje... Tum podem extulit horridulum... |
|
ik heb dit topic een beetje half door zitten lezen en ik stel voor dat het grootste gedeelte maar eens deze site moet lezen. http://www.religioustolerance.org/satanism.htm hier word goed uitgelegd wat satanisme nou eigenlijk is. |
|
quote: Sommige zaken moeten niet altijd gezien worden om te beseffen dat ze er zijn; wederom moet ieder dat voor zich uitmaken. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |