|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Ik gok : jij en Neggie ... |
|
hehe er waren hier toch nog meer icp fans? |
|
Ik vond The Riddle Box wel een vette cd. Maar dit is vast erg duur ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als er een Dark Lotus tour komt, ben ik er bij |
|
Dit topic kan wel naar Onzin verhuist worden lijkt me. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
onzin? FUCK OUTTA HERE IF YOU AINT DOWN WITH THE CLOWN! |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zielig Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ROFFLMFAO!!! |
|
Westside!!!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
dat zijn die rappersonen... in dat geval... wessideeeeeeeee jaaaaaaaa. nou eiglijk niet nee de insane clineclowns posse = " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het schijnt lastig te zijn om deze groep te negeren. Precies wat hun bedoeling was. Ontopic vozems. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat mij opvalt is dat ik al een hoop mensen in de metal scene ben tegengekomen die deze groep leuk vinden maar rap algemeen weer niet. Is het de smink die zo aantrekt ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Eerlijk gezegd ken ik ICP alleen van "langs lopen" tijdens hun optreden op DOA'98 met die honderden 2-liter flessen met paars frisdrank. Wat ik toen hoorde was behoorlijk veel rap. Verder nog 20 seconden van een clip ooit op TV gezien En ik vind dat deze thread nog best oke gaat vergeleken met bijv. de GayOwaR/Crapsody threads. |
|
c + rap = crap Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Haha, ohja "Faygo" ofzo ... daar hadden ze wat mee Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat is een Juggalo???? |
|
Ook zo mooi dat ze nergens geaccepteerd worden. Ik heb met van die 'real' hiphoppers op mn werk staan lullen, en die vonden ICP echt vreselijk |
|
quote: een true ICP fan. |
|
quote: neen. ask xNeggie, he'll know exactly. (ik niet! haha) |
|
alsof ik er iets vanaf weet |
|
quote: Geen wonder dat ik het woord niet ken. |
|
quote: Helemaal zelf bedacht? Knap hoor. Als ik kan ga ik zeker heen. Dit wil ik voor geen goud missen!!! What is a jugallo? I don't know but he's down with the clown and he's down for life yo. Waar haar je deze info trouwens weg Posman? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |