|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Geef me een goede fles whiskey en ik zing wel in |
|
quote: What happened? |
|
Eindelijk weer wat nieuws over Engine of Pain: we hebben een nieuwe gitarist gevonden in de persoon van Luc de Warem (ook wel bekend van de Testament tribute band The New Order) Verder is er een oude bekende teruggekeerd, Nick Hameury zal weer als een bezetene gaan brullen We zijn nu druk aan nieuwe nummers aan het werken om uiteindelijk weer de studio in te duiken zie ook www.engineofpain.com en www.myspace.com/engineofpain |
|
signature |
|
ruig dat Nick weer terug is, woont hij weer in NL ofzo? |
|
|
|
Dat klinkt lang niet verkeerd. En wanneer kan men meer EoP verwachten? NB: Ligt het nou aan YouTube, of loopt het geluid niet helemaal synchroon met de beelden? Of kan Nick gewoon niet playbacken? Overigens is ook wel wat vaag dat iedereen in het donker speelt, en Nick volop in het licht zijn bakkes opentrekt. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:We zijn druk bezig met de opnames, wanneer die klaar zijn is moeilijk te zeggen. Nick kan niet playbacken, hij heeft alles opgenomen in Barcelona, daar schijnt nu eenmaal meer zon dan hier |
|
Ik vind m lekker klinken! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |