|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Er staat nu een mp3 tje on line. Shreddie http://www.engineofpain.com/music/eop.mp3 |
|
quote: Joehoe! hehe En de mp3 klinkt lekker, tof nummer, dus ik ben benieuwd naar de gig!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik ook Ritmesectie van 777 dus dat zit wel goed |
|
Op de site staat nu een voorproefje van de komende mcd!!! http://www.engineofpain.com/music/engine.mp3 |
|
Heb de cd bij Ruud gehoord vorige week Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
klinkt zeer lekker! |
|
de mcd Here is the Pain is uit!! zie www.engineofpain.com voor meer info |
|
Zou ook eens tijd worden |
|
ik heb m gehoord in de studio. dat zit wel goed. toch eens een keertje aanschaffen. |
|
Ik vind het ook erg goed klinken |
|
Engine Of Pain Live: 29-04 Arnhem, Willemeen (Open Air), met Stormrider 02-05 Ittervoort, KoninginneRock met o.a. Sun Caged, Powerslave, Morning en Karma 21-05 Gemert, De Bunker, met Shadowbreed en Relentless Assault 18-06 Roermond, Azijnfabriek, met Shadowbreed 28-09 Weert, De Triangel, Kermis in Weert |
|
quote:bij hans? [Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 01-04-2004 20:00] |
|
Klinkt goed die sample!!! |
|
Engine Of Pain Heerscht !!!!! Verplichte aanschaf !! |
|
Bedankt! |
|
quote: yep, wij hebben er een tijdje geleden opgenomen met charlie*adler |
|
quote: Mee eens!!! Zaterdag Angel's Decay in de Bosuil. Misschien dat Mies dan een mooi cdeetje voor Rop mee kan nemen van EoP...?? Hoe duur zijn ze? |
|
quote:Ik neem er een heel deel mee Ze kosten 7 euro. |
|
quote: Gaaf, samen met Shadowbreed in de Aek Verder uiteraard Ittervoort en Weert Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ze een keer live gezien in OJC Phoenix in Hegelsom en ze waren wel vet. .. |
|
quote:Ja dat was wel leuk ja I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall |
|
quote: mooie site trouwens |
|
Lekker pantera stijl beuken, ik mag het wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dank U |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |