|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Present!! |
|
leuk publiek laatst in Belgie |
|
Aha ben benieuwd manne |
|
wie brengt dit vriendje uit?! |
|
Nog niemand, suggesties? |
|
quote: ik ben benieuwd op t bevrijdingsfestival in roermond vond ik t zeer vet |
|
Engine of Pain live: 08-10 Wateringen, Nederland 3 met When all Life Ends 04-12 Sittard, Fenix CD presentatie Callenish Cirlce |
|
misschien ben ik er bij callenisch circle.. |
|
We hebben 4 nummers on line gezet: http://www.myspace.com/engineofpain |
|
"Shut the fuck up Donny!" Blijft goed om te horen Maurice, ben zeer benieuwd naar de opkomende plaat! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Komende optredens: 27-11 Weert, De Triangel met Powerslave, Instead of Pain, Deathfall, Mad Cows, El Conjo 04-12 Sittard, Fenix met Callenish Circle, Sun Caged, Burial, Gail of God, Deathfall 18-12 Echt, The Curve met Dreadlock Pussy, Concubine, Liftid, Sideshift Harry |
|
Komende optredens: 18-03 Rotterdam, Baroeg met Powervice 24-03 Urmond, De Kelder met Deathfall 01-04 Geleen, Ed & Rocco's met Mytholic 16-04 Sittard, Down Town Bunnypop 05-05 Lottum, Canix met Born From Pain 20-05 Helmond, Plato met Insense en Enraged [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 23-02-2006 20:19] |
|
quote: Meer bands daarvoor bekend? |
|
Ja Mytholic Er gaan geruchten rond, dat EoP met Mytholic in het Dynamocafe gaat metallen |
|
quote: |
|
yeah maurice... thnx voor de papiere. 5 mei wordt feestje |
|
quote: |
|
Volgens mij zijn het meer dan alleen geruchten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zal er in Ed&Rocco's bij zijn! Wellicht nog andere gigs hier in da neighbourhood! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:vooralsnog staat er nog niks vast |
|
Hee, judge M, ik heb anders voor die avond ook nog wel een leuke 3e band Wanneer wil je langskomen trouwens? |
|
quote:datum is gevonden: 15 april |
|
|
|
haha 'k hoor net dat Nick aangenomen is en een collega van me wordt.. in Venlo dan weliswaar |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |