|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 07-07-2006 18:28] |
|
quote: ey die heb ik nog nooit gezien. Opeens zie ik mezelf n paar keer voorbij lopen/rennen |
|
geinig, wel inmiddels met twee langharige minder.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Voorpoefje van onze cd on line op www.myspace.com/engineofpain |
|
donders vet! (had em al gehoord hehe ) |
|
I Am Your Enemy is nu ook te horen op de Dean radio: www.deanguitars.com |
|
quote:Nog een tweede nummer on line gezet |
|
wat een kutband zeg. vooral die bassist is een sukkel |
|
quote: argumenten... |
|
nee, jij eerst |
|
|
|
Ik ben maar wat aan het fucken hoor, ik ben de drummer van purgatory, beetje maurice pesten moet kunne |
|
hehe doe zaterdagavond maar, kunnen we lachen |
|
wat een kutband dat purgatory zeg. vooral die drummer is een sukkel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja dat |
|
|
|
We hebben een recorddeal getekend bij Lion Music ( www.lionmusic.com ) Onze cd I Am Your Enemy gaat in januari uitkomen Check onze site voor meer info! www.engineofpain.com |
|
YEAH! |
|
Wie gaat Ruud vervangen? Al een nieuwe gitarist op het oog? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dus Ruud is eruit? staat nog niks op de site van EOP |
|
Is er anderhalve of 2 weken terug uit geflikkerd....weet niet exact waarom (heb wel dingen gehoord maar die hou ik beter voor me). Zal misschien nog op de site komen vermoed ik. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-11-2006 22:34] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Goed bezig!! Van harte lui! En naar dat verhaal van Ruud ben ik ook wel benieuwd eigenlijk. |
|
Hey, gefeliciteerd met jullie platendeal bij Lion Music, welcome to the family |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |