|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm, ik mag op een zondag ochten wel eens maar Buddy Guy luisteren. Eric Clapton ook, maar dat geeft mij altijd zon vreemd gevoel.... een rijke stinkerd die blues speelt... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Blues... Louie Armstrong ofzo? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Grmbl... http://forum.zwareblues.com...? |
|
quote: Moet jou toch aanspreken? Je had toch ook de blues dit weekend? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Niet oud, maar Daniel Lohues & The Louisiana Blues Band natuurlijk! Dat is echt geweldige muziek! Ik baal er nog steeds van dat ik ze gemist heb doordat ik angina had. |
|
quote: Hoe weet jij dat |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Blues .. leuk voor int café, lekkere relax bier drink muziek, maar ik zou er nooit wat van kopen. |
|
quote: Ik heb je gestalked op graspop I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik beperk me tot gary moore en zo van die artiesten Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Oei oei... ok, wat heb ik zaterdag tussen 6 en 8 gedaan? |
|
quote: ontopic!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat is toch die kerel met die extreem lage stem? Ik vind het niets maar misschien is het oudere werk beter. |
|
quote: idd een super raspende wiskey stem. Ik heb er ook wat van maar weet tot op de dag van vandaag niet wat ik er van moet vinden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jup, op een zekere server staat the heart of saturday night van m. Is zijn 2e cd, waar zijn stem nog erg goed klinkt. Als je van blues houdt moet j t zeker eens proberen. En @ Hein, welke cd heb je van m dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heb laatst voor een paar euro de CD-box 'Play me the Blues' gekocht. Echt heersend als je ervoor in de stemming bent, met Eric Clapton, Lightnin' Hopkins, John Lee Hooker, BB King en zo. Kan me zo op z'n tijd best wel bevallen |
|
Bone Machine, Foreign Affairs en Mule Variations I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Foreign affairs is al wat minder dan de eerdere 4, Bone machine heeft enkele heel goede nummers (al zou ik t geen blues meer noemen) en Mule variations is IMO gewoon een kolere cd. Maar Goin out west en i don't wanna grow up van Bonemachine zijn beide zeer goede nummers. Ik ben eigenlijk alleen fan van zijn eerdere werk, en dus een incidenteel nummer van de latere periode. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik probeer het meteen! |
|
Tom Waits is gaaf, hij staat ook op de soundtrack van de film The Twelve Monkeys(machtige film). De muziek past perfect bij de sfeer van die film. |
|
CCR We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hendrix kon natuurlijk ook waanzinnig de blues vertolken. clapton in zijn cream-periode is ook geweldig. ten years after, stevie ray vaughn. 1 liedje is meestal wel weer genoeg voor mij, anders word ik zo down. Oud Vuil. |
|
quote: Ik ken alleen zijn nummer "Mary had a little lamb", maar dat nummer is geweldig! En die oude Tom Waits is inderdaad gaaf! |
|
quote: oops, hoe had ik hem kunnen vergeten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik word er nu eigenlijk wel een beetje droevig van, maar het is wel mooi. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |