|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt vlot ben ik iig niet. Maar ik heb er wel zin in. Als ik tegen die tijd het niet vergeten ben kom ik denk ik wel ff/ |
|
quote: Gewoon komen, is een avondje lekker headbangen, om de prijs hoef je het niet te laten (minder dan een pleuro per band), en dat soort dingen zijn altijd wel gezellig NP: Opeth - Moonlapse Vertigo For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Wauw eindelijk weer eens Cantara. Denk dat ik daar wel bij ga zijn. Jammer dat het nog zo lang duurt... How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Iddd. Cantara. Goede band vond ik dat altijd. Iemand bekend met hun Fields of everlasting serenity plaat? |
|
Ja ikke. Ik vind t een zeer goede band. Alleen erg jammer dat Mats bij het laatste optreden dat ik heb gezien (vorig jaar in Simplon) "gewoon" ging zingen. Dat vond ik echt verschrikkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 11-07-2003 17:22] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik ben al blij dat ze nog steeds bezig zijn. Van alle metalbands in de Kanaalstreek zijn zij de enige (ik hoor van Cryonic State ook al een lange tijd niets ) uit de beginjaren 90 die nog bestaan. Nu timmeren Salacious Gods en El Shit aardig aan de weg. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: cheers Bruce Banner |
|
quote:De meeste van die bandjes zijn inderdaad terziele, maar Funny Farm bestaat nog altijd (min of meer). Touché, pussycat! |
|
Funny Farm?? Nou, dat weet ik niet hoor... Ik zie Martin Oosterhuis zo af en toe eens, maar volgens mij houdt hij zich niet echt meer met zijn band bezig. Oh, enne... !!!!!CANTARAAAAAAAA!!!!! |
|
quote:Ik heb ze een tijdje terug nog in Groningen zien spelen. Gea is weer terug bij de band. Daarbij zei Martin eens tegen mij (toen ze het zoveelste bandlid was vertrokken): "Joazeker bestoan wie nog, Martin en Johnnie goan noeit uut elkoar." Touché, pussycat! |
|
Dat is beter nieuws. In de Kwinne speelden ze volgens mij twee of drie jaar geleden. Dat Gea terug is vind ik beter, ze past ook goed bij de band. Wie was de bassist trouwens? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Geen idee. Mooi detail van dat laatste optreden dat ik van ze zag: Het was voor Gea al zolang geleden dat ze niet meer wist hoe een nummer ging dat ze zelf had geschreven. Touché, pussycat! |
|
Oh, je bedoeld "Sleephead"? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nee, dat was 'em niet. Ik ben de titel even kwijt. Touché, pussycat! |
|
*schop* Sanguinary!!! [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 22-07-2003 17:42] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Godverdomme! SANGUINARY natuurlijk..... (edit werkte niet) en later toch weer wel... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 22-07-2003 17:44] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
De edit functie op dit forum is vrij vaag... of traag... NP: Natural Fascination - Sudden Death For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ja, inderdaad SANGUINARY!!!!! METOAL UUT SODOM!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Godver, we kunnen pas op de 25e weer repeteren in de Viadukt vanwege een zomerstop van die gasten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
de klootzakken... Bruce Banner |
|
We hebben nog materiaal liggen voor nog wel zo'n 30 min extra zoals een nummer dat al 12 min duurt. Nu moeten we nog steeds de zelfde set spelen als op Zombie plus het nummer "Vendetta". Nu is dat ook al gauw een drie kwartier. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
In plaats van No Tokay zal de band GRIEF op het GMC verschijnen. Bij No Tokay is de drummer opgestapt. Dus drummers, zoek je een band...... De bandsite van GRIEF: http://www.grief-online.cjb.net/ gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nieuwe Line up!!!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |