|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat mag ik graag horen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
euhm shit ..er had dus moeten staan : Maar wil ik die cd van S. wel kopen dan? |
|
De andere bands zullen ook wel cd's meenemen. Cantara heeft er al 2 uit en ook Grief en Coremass hebben tenminste een demo-cd. Kun je wel op hun sites vinden. Wij hebben nog geen cd. We hopen deze en volgende week 2 nummers op te nemen om op het GMC schijfje te plaatsen. Voorlopig is het ook de bedoeling dat er liveopnamen van onze band worden gemaakt om op onze site te zetten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: hm ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Die wil je vast wel kopen!! Support the Underground!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nog 1.5 week yeah. We hebben helaas geen nummers voor de cd maar wel hopelijk t-shirts voor degenen die hem al besteld hebben. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
nog ff een keer omhoog schoppen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Nog niet hoog genoeg!!! Oh, ja WE HEBBEN BAND SHIRTS [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 25-09-2003 18:12] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hoe laat begint die zooi? Bruce Banner |
|
Zaal open: 20.30u Eerste band: 21.00u |
|
Pff is er in het hoge noorden eens wat zit meneer int zuiden. |
|
Ik heb gisteren eeeerrrruugggg genoten van CANTARA en SANGUINARY. Het was lang geleden dat ik Cantara had gezien (Stonehenge 2001 meende ik) De muziek gaat weer meer de technische kant op waardoor het meer Prog death wordt. Ik vond Mats een goede stem hebben, het viel absoluut niet tegen, terwijl ik eerder reacties had gehoord dat hij geen goede stem bezat. Mats, goed gezongen!! En Sanguinary, jezus wat vet!!! Veel beter dan in Winschoten jongens/meid. Lomp zwaar en goeie nummers. En Alex GV wat een strot!!. Te gek. Coremass vond ik zeer goed klinken. Live klinkt de band zwaarder dan op de cd die ik es gehoord heb. Hopelijk de volgende cd. Erg goede band. Van Grief heb ik te weinig van meegekregen. Ik vond het zaal geluid niet opperbest, de band verdiend beter. Wat ik hoorde was, vond ik niet zomaar standaard nu-metal. Ze hebben degelijk een eigen geluid. Dan mijn eigen band. Het was onze derde echte concert (FC awards niet meegerekend.) We hadden een goed podiumgeluid waardoor we zeker het beste hebben kunnen geven wat we konden. Ik hoop dat iedereen ervan heeft genoten. We hebben in iedergeval een plaats op het BRAINDEADFESTIVAL 2004 in Steenwijk aan overgehouden. Het is nog niet bevestigd, dat horen we nog wel. En de organisatie erg bedankt voor de mogelijkheid die jullie ons hebben gegeven ondanks we nog geen demo hadden. We hebben enkele opnamen gehoord. En waarschijnlijk zal er wel iets op onze site terecht komen. Grun'n Metals Combined en de andere bands [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-09-2003 17:59] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
http://grinroth.ath.cx/forum/topic.asp?TOPIC_ID=206 We hebben de bevestiging!! KONINGINNEDAG 30 APRIL 2004. BRAINDEADFEST: GRINROTH. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Grinroth (waar waren jullie T-shirts nou??) Grief vond ik dus juist wel weer een te standaard nu-metalband met weinig afwisseling. Coremass lekkere metalcore met flinke Biohazard-invloeden, alleen na een nummertje of 4 werd het me wat te eentonig Sanguinary heerst de pannen van het dak af, gruwelijk bruut! Cantara klonk errug goe, niet helemaal mijn ding maar ondanks mijn megavermoeidheid toch goed te pruimen. Review & foto's volgen nog! |
|
Na het concert zaten we achter in de zaal!! Mét de t-shirts!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Aha ... Ik zat dus in café/voor in de zaal ... Zagen er goed uit die shirts. Optreden was ook goed, met name dat alien-nummer vond ik erg goed! |
|
"We are not alone" heet dat nummer. Absoluut goed nummertje. Ik maakte een foutje in dat nummmer, maar ja kan gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-09-2003 23:15] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Goed podiumgeluid?! Het was juist een baggergeluid op het podium! Ik hoorde alleen maar de bas en de drums. Verder niets. Ik kon zelfs mezelf niet horen spelen. |
|
Ik was een beetje laat, maar nog net op tijd voor Sanguinary en Cantara. En voor een gezellige babbel met al die leden van Groningse bandjes, natuurlijk. Leuke sfeer, maar een niet zo leuke atmosfeer (temperatuur, dus)! Touché, pussycat! |
|
quote: Oh, ja jij had de speakerkast op de vloer staan. Ik had deze verhoogd omdat anders het geluid onder mij door zou stralen. Les voor de volgende keer!! Middelvinger naar de gasten van het geluid..... Als je de speakerkast los had gekoppeld en jouw eigen speaker had gebruikt was er niets aan de hand geweest. Foto's van Grinroth: http://come.to/Lord-Belial en http://www.metalscombined.nl [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-09-2003 23:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nha Grinroth klonk erg goed. Over de hele avond vond ik de zang alleen de zacht en de drums iets te hard. Oh vet goede drummer hebben jullie trouwens |
|
Dat was kicken zaterdag! Vanaf het begin al veel bezoekers en alles verliep soepel. Het optreden was echt helemaal te gek, jammer dat het zo kort was!Iig hebben we Sanguinary weer eens flink op de metalkaart gezet ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zekers! Vond Sanguinary tig keer beter dan toen in Winschoten. Zat erg lekker ritmewerk in S. (Als je foto's wil hebben moej maar ff mailen, alle andere bands ook bij de weg) |
|
Ja, ik wil wel graag foto's hebben. Dank u. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |