|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
dubbelpost... = [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 24-08-2003 22:37] |
|
quote: Op zaterdag?? [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 24-08-2003 23:02] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Verkeerd gekeken, moet toch eens een keer leren lezen |
|
quote: Hmmm, progressieve black/death klinkt boeiender in mijn oren dan nu metal, dus jammer dat No Tokay niet kan komen, maarre, verder ziet het er nog goed uit NP: Agalloch - The Melancholy Spirit For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
*schop* En natuurlijk krijgt iedere bezoeker een cd met een nummer van iedere band die op het GMC VI-fest speelt! Altijd leuk. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 27-08-2003 18:12] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ah super! Doe er gratis drank bij en het wordt nog beter! |
|
Ja, voor 15 euro volzuipen...... Waarschijnlijk zullen we een lijst meenemen waarop t-shirts van ons besteld kunnen worden. Voorzijde: achterzijde: Groot he? [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 27-08-2003 18:40] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Aj eum in XXL kunt leveren kan ik em wel eens kopen |
|
Dat moet wel lukken. We regelen wel iets op 27-9-03 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Is goed |
|
quote: Was inderdaad een goed initiatief vorige keer, ik ben blij dat het doorgezet wordt Wat betreft Grinroth shirt... eerst dat concert maar eens bijwonen NP: Tankard - Need Money... For Beer For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: komt goed!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Weet je zeker dat die cd-tjes gratis zijn? De vorige keer was dat namelijk niet zo. Toen kostten ze geloof ik een euro, ofzo (ook geen geld, trouwens). Touché, pussycat! |
|
quote: Het werd me ingefluisterd, maar het kan best een euro kosten, en dat is inderdaad verrekt weinig geld voor een cd-tje ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het zou kunnen dat het een eurootje kost. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-09-2003 18:58] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Hmm, jah, maar toen was een toegangskaartje 4 euro, dus ik kan me voorstellen dat ze hem er nu standaard bij doen en de toegang met een euro verhoogd hebben, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Ik merk het wel Edit: d'Oh, ik zie nu dat het weer 4 euro entree is, dan zal het cdtje ook nog wel een eurotje extra kosten [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 28-08-2003 18:06] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Nog ruim twee weekjes!!!!!!!!! Und dann gehts richtig loss!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb dan net salaris Er is toch wel een metalmarktje he? |
|
Best kans dat CBI er met een standje staat. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
CBI heerst Ik wil cd's kopen godverdomme! |
|
En Sanguinary heeft vast ook wel cd's te koop ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ook van andere bands (dan Sanguinary?0 |
|
Lijkt me niet. Daar is CBI voor. ~* www.SpoOken.nl *~ |