|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoel dat niet serieus. Deze gasten hebben goed werk verricht. Het geval was dat de gitaren niet op de monitoren kwamen. Martin had zijn combo bij zich en de P.A. man had liever dat hij die aansloot op de 4x10inch cabinet van Cantara zodat het geluid wat warmer zou worden. Het probleem was echter dat deze niet zo makkelijk hogerop gezet kon worden. Ruimtegebrek of zo. Als hij de speaker van zijn eigen kast had gebruikt dan was het geluid niet onder hem door gegaan en had hij zichzelf tijdens het concert wel gehoord. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
GMC trapte kont. Had echt ff weer het metalgevoel van 10 jaar terug.. Er moet alleen weer wat meer bloed vloeien onder het publiek [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 30-09-2003 12:38] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het is inderdaad een onpraktisch klein rotpodium (raar driehoekje). Oscar deed het best ok, ja. Dat ben ik met je eens [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 30-09-2003 12:38] Touché, pussycat! |
|
Het mooiste GMC feest was het eerste toen de toenmalige koningen van de blackmetal het festival headlinedem on Simplon |
|
Ja, die kwamen toen rijkelijk laat, terwijl ze de backline en het drumstel voor de avond mee zouden nemen, herinner ik me. Het was toch vooral een memorabele avond omdat Voleg toen (uiteraard heerschend) opende voor een nietsvermoedende menigte en het zelfs presteerde zeker twee paar handen tegen elkaar te krijgen. Touché, pussycat! |
|
quote: Oscar heeft tot nu toe het beste podiumgeluid gegeven dat ik me kan herhinderen van de vele concerten die ik heb gegeven met Hedera Helix, Decapitation en Grinroth. Drums en bas kon ik uitstekend horen zodat ik alleen nog maar mijn versterker hoefde aftestellen. Oscar gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Inderdaad! en laat die dude nou net mijn muzikale genootschap uit de brand helpen door een mep of 2 op de drums uit te delen Bruce Banner |
|
Ah, dan ben jij dus die jongen waar ik afgelopen zaterdag mee sprak. Van dat punkbandje. |
|
He MArtin je denkt toch niet dat ik in een punkband ga drummen. Kom op zeg. |
|
Nee, jij speelt alleen maar in vette metalbands. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: punk?? jij bent neem ik aan die onhoorbare gitarist Bruce Banner |
|
quote: euj Joris! Ronald hier Bruce Banner |
|
Ok rustig maar... Zagen jullie mijn knipoog niet ofzo? Jullie moeten hier wel een beetje op de emoticons letten hoor... |
|
quote: uiteraard zag ik die wel (LET OP BIERSMILEY !!!! ) Bruce Banner |
|
|
|
quote: Kom op Jenje dóórtypen!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
euh ronald Joris Hier Wanneer kom ik lasagne bij je eten? |
|
quote:Paayyyy meeeeee |
|
quote: uhm... volgende vrijdag ofzo? Bruce Banner |
|
quote: Helaas heb ik ook maar een hongerloontje. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
quote: Hierna was het de beurt aan Sanguinary, ook deze band heb ik al eens eerder mogen zien, en vond het toen gewoon leuke deathmetal. Maar op deze avond kwamen ze stukken beter uit de verf, het geluid klonk was erg goed, en Sanguinary beukte vanaf het eerste nummer de set er met een flinke dosis bruutheid doorheen. Ik ben erg benieuwd naar hun debuut-cd! En ik vind overigens dat hun Iron Maiden cover beter is dan het origineel. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 02-10-2003 17:57] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kon me alleen niet meer herinneren welk maiden nummer jullie coverden ... |
|
Dat was Prowler (...walking through the city, looking.....) ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |