|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
YEAH! Ik zal er zeker zijn de 5e november. Judgement Day als support en ik mag gratis [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-07-2003 10:26] |
|
quote:Wat gaaf voor jullie!! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 18-07-2003 10:30] Don't blush when I rip you open |
|
leuven en rotterdam here i come Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ja leuk he? Steve zag me in het publiek staan met graspop en zei: "Hee ben jij niet die dude van judgement day". Toen vroeg ie later of we mee op tour wilde....... *droomt rustig verder* [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-07-2003 10:49] |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: hee! hoop doet leven |
|
Raj, als je Yvette mee neemt op JD tour, kun je altijd zeggen dat je met Iron Maiden hebt getourd Weten de n00bs veel |
|
quote: Mag ik een handtekening? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hahaha, da's natuurlijk ook waar. Staat best leuk in onze bio, alleen het is zo makkelijk na te gaan. da's dan weer jammer |
|
Ach levert een schandaaltje op -->> aandacht van de pers -->> meer verkoop! |
|
en dan direct connect aanklagen |
|
hehehe, to future is bright |
|
quote: 32 Euro in België!! |
|
oeh oeh cool ik was vroeger heel erg fan van hun ^^ het is nog steeds leuk maar is wel minder geworden maar ik wil wel gaan alleen ik wil niet alleen |
|
quote: Je mag wel met mij mee, maar dan betaal je wel het bier. Ik kom trouwens zeker al is het 150 pleuro. Bazzio Attacks!!! |
|
goddomme! Ga je lekker op vakantie, kom je terug, zijn de staanplaatsen al uitverkocht... Wie o wie heeft er nog 2 over? |
|
quote: Uitverkocht? KUT! Toch maar even langs de platenboer gaan dan... NP: Blind Guardian - Brian For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ruim 40 euro voor zitplaatsen.. Ik denk dat ik maar verzaak.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: is die prijs al zeker? Het laatste concert (en eerste tevens) dat ik in de Ahoy bezocht was 37,50 + 3,65 service poep, dat was eind juni dit jaar. Ik gok dat de prijzen weinig zullen verschillen. |
|
Nou op Graspop heb ik ze al gezien. En dat was een stuk goedkoper dan ze in Ahoy te gaan bekijken. *zwaait met handje* LAI LAI HEI |
|
je krijgt wel meer te zien in Ahoy natuurlijk, dan dat je op graspop te zien kreeg. Meer show iig en meer nummers |
|
quote: ze speelde 2 uur op Graspop En als er nog alleen maar zitplaatsen zijn kan je veel minder zien. Staan kan ik sowieso niet goed en die zijn toch al uitverkocht LAI LAI HEI |
|
Ik heb een kaartje!!!! Gekregen van 1 van mijn beste vriednen omdat ik meegeholpen heb met zijn verhuizing (behangkrabben, schilderen,etc.) Het zijn 2e rangs kaartjes ofzo? Volgens mij ben ik nog niet in eerder in de ahoy geweest... dus wat zit ik dan wel een beetje goed ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
precies, het is nou niet echt duidelijk welke plaatsen je krijgt. Als je op ticketservice kijkt dan krijg je alleen 3e, 4e rang kaartjes aangeboden, maar met wat komt dat overeen op dit plattegrondje |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |