|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik bel net m'n ma op dat ze niet vroeg hoeft te koken (goed geregeld heb ik dat toch ) en die herinnerde mij eraan dat m'n oma de dertiende van december haar verjaardag viert. Dus dat wordt ff snel een pilsie happen bij oma's verjaardag en dan door naar Maiden. Woohoo Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Tracteer je oma op een Maiden kaartje! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is een mogelijkheid, maar dat mens is zo gelovig als de pest dus ik denk dat een nummer als 'The number of the beast' niet zo'n heel positief effect op m'n oma zal hebben. Om het maar eens voorzichtig uit te drukken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
De week na Metallica |
|
Ben ik blij dat ik nog lekker hier ben gaan kijken. Scheelt mij heen en weer gereis met de metro (2x 5 strippen. Ow nee,in Rotterdam reis je zwart :D). Zaterdag 13 december komt beter uit. Weet niet of ik die dag heb moeten werken, maar dat deert niet. Bring The People Together |
|
Op de site van Iron Maiden staat inmiddels dit bericht: 05/11/2003 STOP PRESS - Rotterdam / Wroclaw gigs IronMaiden.com can regrettably confirm that Bruce is suffering from flu and severe laryngitis and as such the band are unable to perform tonight in Rotterdam. The show has been rescheduled for Saturday 13th December - same times and details apply. Check the Rotterdam Ahoy website for details. Under doctors orders to rest his voice completely, the band have had to cancel their show this Friday in Wroclaw, Poland. Bruce will visit a doctor again at the weekend and it is hoped he will be fully recovered for their sold out show in Helsinki next Monday, 10th November. Watch this space for further news, but rest assured they will be back as soon as possible! Bring The People Together |
|
Goder de Goder, ik kan niet op 13 december |
|
quote:Het verbaast me nog dat het niet 6 december is geworden |
|
ik hoorde het ook ja Darkzone echt uberkut voor demensen die gingen |
|
quote: Klote voor je man Ik ben blij dat ik wel kan, ik vreesde ook al het ergste. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
eindelijk dingen geregeld, eindelijk onderweg, krijg ik een telefoontje dat het niet doorgaat... 13de is voor mij ook niet helemaal prima ... heb een week ov.. en 13 is op zat. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: mij ook idd, zou wel typisch zijn |
|
13e komt op zich voor mij wel best uit (weekend OV0, ik zit nu echter wel met een retourtje Groningen - R'dam (met korting, interesse? ), uiteraard houd ik mij aanbevolen voor Arenakaartjes For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: nou, als er geen datum op staat... ja graag I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik heb vandaag mijn (arena)kaartje gehaald! |
|
quote: Eh, sorry, heb hem inmiddels al teruggestuurd naar de NS klantenservice (nou nog kijken of ik er geld voor krijg) NP: Wizard - The Powergod For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: zou mooi zijn... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vanavond!!! Damn, ik moet minder roken vandaag, of ik kan straks niet meezingen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:20/11/2003 BEL - Leuven - Brabanthal |
|
quote: ah ok, ik was al bang I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik moet deze week ook even een kaartje aanschaffen. |
|
Wat ik vond van iron maiden gisteren in leuven is: Geweldig zoals altijd . Verassingen deze keer waren dat paschendale zowel visueel als muzikaal een waar genot was; ook de andere tracks van dod klonken goed live, behalve no more lies, dat had van mij niet echt gemoeten ik heb ook een paar negatieve aspecten: ze speelden te kort setlist was beetje tegenvallend, kon langer en beter dus branbanthallen is geeen geweldige zaal maar al bij al leuk avond uiteraard maar wel de minste tour die ik zag met bruce op vocalen (de ed hunter tour uit 99 blijft de beste, daarna hun give me ed till i'm death-tour en daarna de bnw tour) scream for me leuven! maar rotterdam ga ik toch maar niet heen Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |