|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb gelukkig arena kaartjes |
|
ik ga er heen, de 5de, maar how the fuck kom ik terug naar groningen, iemand een id? hoe doen jullie dat? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik ga met vrienden die met de auto zijn, dus ik geraak wel terug in Houten. Jij zult diezelfde avond groningen niet bereiken, daar ben ik van overtuigd Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Laatste trein gaat om 23:07 Dan moet je rond 22:40 aftaaien uit de Ahoy, ik denk dat ik voor die optie ga, maar dat is nog een beetje situatieafhankelijk, anders... heb ik geen idee, nacht op't station wellicht. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: inderdaad ... het wordt heel lastig... en 23:07 gaat idd de laatste trein... misschien toch maar om 2240 aftaaien ahoy zegt trouwens dat het om 2251 afgelopen is maarja... beetje jammer allemaal [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 03-11-2003 18:09] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ben ik blij dat ik een arenakaartje heb En thuis komen van de ahoy is al helemaal geen probleem, desnoods kan ik het lopen |
|
Gelukkig woon ik in Vlaardingen, dus een kwestie van metro/trein/bus |
|
Tsja, ik kies er dus hoogst waarschijnlijk wel voor om eerder weg te gaan, ten eerste heb ik een tribuneplek dus zal ik vrees ik ook niet helemaal in het concert opgaan, ten tweede is 1 retourtje met kroting een stuk voordeliger dan over twee dagen op en neer (helemaal omdat ik pas vanaf 9:00 korting krijg), en donderdag heb ik ook al plannen... Toch jammer van die lokatie, maar goed... NP: Iced Earth - Mystical End For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Iron Maiden Uitverkocht! Datum: 05/11/03 Tijden: zaal open: 18.30 uur voorprog.(Funeral for a friend): 20.00 uur Iron Maiden: 21.10 uur einde: 22.50 uur Valt dus reuze mee, die eindtijd en de duur van het optreden. Had eigenlijk wel een stuk langer verwacht. Desondanks zal ik wel rond half 12 weer thuis zijn. 10 minuten lopen naar metro, 15 minuten metro (Spijkenisse) en dan 10 minuutjes fietsen. En om 6 uur de andere ochtend gaat mn wekker weer, om weer n dag te werken Bring The People Together |
|
nou, eindelijk iets kunnen regelen, een slaap plek in Utrecht, scheelt weer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nou, die kan je weer afzeggen hoor. Iron Maiden is gecancelled, Bruce is ziek. |
|
quote:echt waar?? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
klopt ,zie site ahoy Do androids dream of electric sheep? |
|
Yup. |
|
nou ja k had toch geen kaartje maar k zat toch te balen....nu ben ik in ieder geval niet de enige wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
KUTKUTKUTKUT!! rijkelijk laat bekend gemaakt dan |
|
NEEEEEEE GODVERDOMME Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
AHHHHHHHHH GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
lullig... Bruce Banner |
|
Beter! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: kijk, dat het kut is dat je geen kaartje hebt, en je daar van baalt is begrijpelijk... maar dat je het beter vindt dat het niet doorgaat (de beste man is ziek ) en er vele liefhebbers niet heen kunnen is lichtelijk verwerpelijk... Bruce Banner |
|
quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |