|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ben gisteren ook geweest. Ben het met bovenstaande wel eens. Heb me weer prima vermaakt, weer een top-show. Maar ondanks dat ik een grote maiden-fan ben, moet ik wel eerlijk toegeven dat ze soms behoorlijk slordig speelden. Moet eigenlijk niet kunnen op hun niveau, ze hebben toch genoeg kunnen oefenen als band www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Morgen dus hun uitgestelde concert in de Ahoy'. Mooi dat het lekker dichtbij is; alleen jammer dat het blijkbaar maar 100 minuten duurt... Maar dan zijn we ook weer op tijd thuis. Bring The People Together |
|
Ik bent er morgen ook, jammer genoeg een zitplaats...maar goed, moet maar |
|
quote:kleine kans voor mij da;k morgen ook maiden zal zien wel vanaf n zitplaats maar dat boeit niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
AHOY here i come !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
zow, nog een paar uurtjes en dan gaan we van "dum dumdumdum dumdumdum dumdumdum" |
|
over 1 uurtje weet ik of ik mee kan daaaaaaaamn k hoop t zo !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hoop ut ook voor je...vriend van mij heeft ook gister nog een kaartje weten te regelen... |
|
nog een uurtje dan gaat ik richting ahoy!! en ik hoef weer eens NIET te rijden! |
|
1538 vertrekt mijn trein richting rotjeknor ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Word om 3 uur opgepikt |
|
quote:om 3 uur weet ik of ik kan gaan, dan staat de bus al klaar, en dan weet ik of er nog een kaart is en moet ik als de bliksem richting nederweert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: duimze! |
|
quote:dahaaaaamn k heb er zo'n zin in.....let it be let it be wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: succes idd. .. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Iemand ooit van dat voorprogramma gehoord trouwens? |
|
nop, niks... ben bang dat het niks is I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: mwah, we zien wel...negatieve opstelling helpt niet natuurlijk |
|
quote:kan altijd meevallen dan... toch? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik ga... Up The Irons !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: jajaja, je hebt wel gelijk |
|
dahaaaamn k word gek....nog 20 minuten..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: nog maar een kwartiertje joh |
|
Off to Maiden! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |