|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Count me in boppers. |
|
Vorige keer kon ik niet wegens omstandigheden, maar deze keer ben ik er met mr Elmar en companen bij. [Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 30-07-2003 14:13] |
|
Ich bin da bei |
|
watain is live heerlijk agressief en technies focking goed. secrets of the moon is op cd een zeker niet onaardige band. ik ben hier zeker bij en de heren karnivoor haggardwolf en nachtvorst ook vast wel |
|
maandag + stage... ik vrees het ergste... Je moeder. |
|
quote:serctes of the moon homo, neem maar vrij of kom brak aan dinsdag. |
|
wat een kutdatum dan zit ik gewoon op school |
|
quote:en? ik toch ook |
|
quote: ik woon in het zuiden in the middle of nowhere, wel ff reizen ja |
|
ik zit ook op school die dag maar komen zal ik Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Geniaal, zeker present! Natuurlijk weer wodka zuipen om in de juiste bui te komen! School? Jammer dan, een dagje missen voor zo'n gave line-up kan geen kwaad. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-08-2003 22:09] |
|
WEL GODVERREDOMMEN NATUURLIJK ben ik daarbij!! Dan maar verkankerd naar het werk dinsdag... |
|
Het lijkt mij ook wel wat om te komen kijken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Jezus, er is wel veel daar in Arnhem. Ze hebben maar geluk |
|
quote:eigenlijk best wel helemaal mee eens je moet er gewoon tijd voor nemen, en je niet op de huid laten zitten door andere niets betekenende afspraken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Secrets of the Moon! Ik ga daar zeker bij zijn. |
|
quote: Nou ja .. geluk.. Er zijn daar gewoon gelukkig nog mensen die zich inzetten om de echte goede bm naar nederland te halen.. lang leve de underground.. op wacken van Vargen 'Secrets of the Moon' gehoord en dat klonk erg goed!!,, Averse Sefira heb ik nog niet gehoord, maar wel veel over.. iedereen die die band wil zien kan maar beter komen want deze Amerikaanse band speelt nauwelijks in Europa, laat staan Nederland .. en Watain wil ik ook wel eens live zien |
|
Las net op de secrets of the moon website dat fluisterwoud de 13e oktober ook speelt? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Must....be....there....exercise....neck....argh. |
|
Je hebt nog wel ff om te trainen |
|
bij de snor van thor, daar ga ik heen |
|
heeft thor een snor? ik dacht dat het een pagan germaans verzinseltje was...en de kat van de buren heet ook thor, maar die is kaal [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-08-2003 20:39] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Rabid death's Curse Fullength cd on Drakkar Productions. Ltd to 1000 copies. SOLD OUT. To be re-printed in summer of 2003 Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik hoorde ook dat dat nog steeds niet helemaal zeker was... maar goed, heb hem toch al en hij valt me wel lichtelijk tegen, wel goed maar had er meer van verwacht. en jammer dat my fists are him op die ep met diabolicum staat en niet op die cd... Je moeder. |
|
quote: Maar voor hoe lang... gemeente met hun krenterige *** subsidies |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |