|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En bedankt Ik kan me wel herrineren dat er 2 jaar geleden op een camping over mij werd gepraat als mokkel, toen ben ik +vriendin zo boos geworden dat ze ons niet meer wouden (). vandaar Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: wow, dit snap ik ff niet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Geen gratenkutjes, beetje vlees, mooie ronde vormen. Lang of kort, boeiuh... Donker haar, uitstraling, niet overdreven gothic, beetje is erg mooi. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik val op alternatief.. niet op gothic 'mokkels'.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Nou een een vrouw van 2 meter zou ik toch niet echt tof vinden aangezien ik zelf geloof ik rond de 1.80 ben Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Me too ! |
|
Ach, ik ben zelf een vrouw... ongeveer 1.65 ofzow. Ik doe toch niets meer dan kijken, en hoef er dus niet naast te lopen, of ergens bij te kunnen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Oh, vandaar, LOL Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Helemaal mee eens, GEEN gratekutjes! Geen zakken met botten. Een vrouw moet wel een wat vlees hebben, zodat ze fatsoenlijk vast gepakt kan worden, zonder te breken. Of denken mannen daar anders over? |
|
Nee ... beetje spek mogen ze wel hebben |
|
zolang het maar niet op drijfzand gaat lijken (en je verzuipt) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Beetje vet op de goeie plaatsen laat de vormen beter uitkomen!! klein bierbuikje is ook niet erg... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: He Lamme, ook maar eens bij zware metalen geregistreerd. Maar ik kan niet over mijn "mokkel" opscheppen.(niet dat dat hoeft). Zij is hier ook vaak te zien. Maar ik vind lang haar een must, kleur maakt niet uit. En ik heb bij voorkeur een Nederlandse.(ook qua uiterlijk) En mijn "mokkel" heeft beide. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 02-10-2001 17:34] Heads I win, tails you lose |
|
Hier spreekt een vrouweke jullie stellen wel fijn een eisenpakket samen maarrehm... is het niet gewoon afwachten wat ge krijgt? |
|
quote: Zit wat in, maar ben helemaal geindoctrineerd door het schoonheidsideaal! (Bij anderen dan) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Misschien is het beter als iedereen hier een bescrijving van zichzelf geeft en daar na zijn verhaal doet . |
|
ik haat vrouwen... die eerst een man zyn geweest en een echte vrouw hoeft voor myook niet als een barbie pop uittezien |
|
Ik heb al een lekker mokkel .. ongeveer 1.65 hoog ... lekker lichaam ... lief koppie en een grote bek Ze woont alleen zo'n pleuris end weg |
|
quote: gelukkig......nou met dat vet op de juiste plaatsen wil het wel lukken, maar ben inderdaad bang dat als ik niet uitkijk het iets uit de hand loopt |
|
quote: Geloof jij in reincarnatie? -------------------------------------------- Dit lijkt me wel wat : God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Ben het uiteraard helemaal met je eens liesjuh Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Lang haar of geen haar (paar milimetertjes mag nog)!! Het liefst kleiner dan mezelf , dan kan ik ze goed onder de duim houden , ennu groene ogen the only pleasure is pain |
|
Liever het rubens type als zo'n gratenbaal, maar alles wel in verhouding. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Heb ik ff mazzel I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Beetje spek mag wel , kan je jezelf er lekker aan uhmm vasthouden I love the smell of painted miniatures in the morning |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |