IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vrouwen? Lang?dik?Dun? Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 04-10-2001 13:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Jij zult nu ophouden bedoel je zeker... ik geef alleen maar antwoord enzow.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2001 13:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha jaja, zodadelijk krijgen we weer van Suus op ons dak dat we slowchatten.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 04-10-2001 13:36 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

En dan heeft ze nog gelijk ook.

Jammer dat ik geen moderator ben, dan kon ik er wat van zeggen.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2001 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja hey, jij begint


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-10-2001 13:45 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dan zal ik het maar doen ON TOPIC GODDOMME!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2001 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

pfff ...
Zij begon


Ares
Usericon van Ares
Posted 04-10-2001 20:31 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Tsja....


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-10-2001 21:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2001 22:19 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik ben ongeveer 7 jaar samen met mijn vriend, en ben niet bepaalt vet geworden, eerder magerder!!
Hmmmm.....in de 9 jaar dat Paul en ik samen zijn ben ik iets van 12 kilo aangekomen.....maar volgens mij hebben de meeste vrouwen op hun 25e niet meer het figuur van toen ze 16 waren.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-10-2001 21:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 oktober 2001 21:28 schreef suzanne het volgende:
Hmmmm.....in de 9 jaar dat Paul en ik samen zijn ben ik iets van 12 kilo aangekomen.....maar volgens mij hebben de meeste vrouwen op hun 25e niet meer het figuur van toen ze 16 waren.....


Ik denk dat ik nu een beter figuur heb dan toen ik 16 was, veel vrouwelijker


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2001 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik ook


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-10-2001 21:43 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 oktober 2001 21:40 schreef Jenje het volgende:
ik ook


tuurlijk jij ook!!


the only pleasure is pain


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-10-2001 21:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2001 21:36 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik denk dat ik nu een beter figuur heb dan toen ik 16 was, veel vrouwelijker
Ik zie er nu ook veel vrouwelijker uit, nu heb ik heupen, billen en borsten


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2001 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik ook !!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-10-2001 23:04 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 oktober 2001 22:37 schreef Jenje het volgende:
ik ook !!


olala lekker jenje


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 2:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm .. ja ...
euhm ..



Ik ben al bezet !!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-10-2001 2:34]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 6:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zanger van Illdisposed: "Show me your tits and I'll show you mine"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 9:07 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2001 23:04 schreef Vampire_girl het volgende:
olala lekker jenje


Zekers!

Wat betreft het ontwikkelen van vrouwelijke vormen; dat ging bij mij allemaal veel te snel en veel te vroeg. En toen ik zestien was was ik nog lelijker en dikker als nu.


Dead things grow from deep inside...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 05-10-2001 9:58 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

gaan we weer. Wordt er gevraagd naar voorkeuren, wordt er gelijk weer gescholden op gratenbakken e.d. Walchelijk Slanke mensen hebben het toch ook niet over vetvlekken enzo. Ja, ik heb wel hetzelfde figuur als toen ik zestien was , en persoonlijk vind ik mijn gestroomlijnde lichaam mooi en ik ben niet de enige

Over mannen: geef mij maar een man van minstens 1.85 m, niet dik, niet dun, wel enigszins gespierd, mooi lang haar en toffe tattoos.......



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 10:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Inderdaad, klinkt alsof er frustraties afgereageerd worden.

Een vormeloze plank = niks, maar een drilpudding schiet ook niet op.

Als 't figuurtje maar mooi in verhouding is en niks uitzakt/hangt is 't al heel wat!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 10:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Tja, gratenkutjes. Tis maar een bewoording, iets waar ik niet meer mee bedoel als te zeggen dat ik daar niet van hou. Ik noem mezelf ook geregeld stomme koe ofzow, en geloof me, daar meen ik dan geen fuck van. Ik ben vaak nogal grof in mijn woorden, maar het is niet beledigend bedoeld.

Frustraties? Nee, allang niet meer.


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-10-2001 21:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 9:58 schreef 1i1ith het volgende:
gaan we weer. Wordt er gevraagd naar voorkeuren, wordt er gelijk weer gescholden op gratenbakken e.d. Walchelijk Slanke mensen hebben het toch ook niet over vetvlekken enzo. Ja, ik heb wel hetzelfde figuur als toen ik zestien was , en persoonlijk vind ik mijn gestroomlijnde lichaam mooi en ik ben niet de enige
1i1ith: je moet je niet aangevallen voelen, dat is in elk geval mijn bedoeling niet geweest. Ik zou best wat slanker willen zijn, alleen ik weet dat ik daarvoor heel veel zou moeten doen en laten en mijn leven wordt daar vast niet fijner van. Ik heb periodes dat ik jaloers ben op meisjes met een slank figuur (en met slank bedoel ik niet heel mager, want dat vind IK niet mooi, wat anderen vinden moeten zij weten) en periodes dat ik wel tevreden ben met mezelf. Ik ben nou eenmaal zo.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2001 21:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, 1i1ith is de laatste 9 jaar idd niet veel veranderd... By ze wee, de gitarist van Awakening was na je interview met hun voor Violent Moshground behoorlijk onder de indruk van je...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-10-2001 23:34 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik ben niet slank en zou het ook niet meer willen zijn. Over het algemeen ben ik best tevreden met mijn figuur, alleen valt het niet altijd mee coole gothic kleding te vinden. Om welke duistere rede dan ook worden bijna alle jurken gemaakt tot maatje 38/40 en laat ik daar nou net niet in passen ...
Maar als ik zo de reacties op dit topic lees moet mijn maat geen probleem zijn. Toch typisch dat de meeste jongens die ik ken en tegenkom meestal een vriendin hebben met een perfect figuurtje, slanke heupen, beschaafde kont (je kent het wel)maar ach how cares. Zolang niemand zich laat dwingen af te vallen of aan te komen voor de "liefde" van een ander is er nix aan de hand. Ik denk niet dat ik mezelf ooit zou gaan uithonger voor een man. En als ie dat van me verlangt dan zoekt ie maar fijn een Britney Spears wannabe

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 05-10-2001 23:40]


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-10-2001 2:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja uh, ik ben ook heel tevreden met m'n figuur.



Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 06-10-2001 2:42 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 6 oktober 2001 2:37 schreef Vargen666 het volgende:
Ja uh, ik ben ook heel tevreden met m'n figuur.


90-60-90


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen