IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vrouwen? Lang?dik?Dun? Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-10-2001 13:54 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Hoe zit het met de voorkeuren van de medebewoners hier.
Je mag ook over je eigen mokkel opscheppen.

De mokkels mogen ook wat over de Mannen zeggen hoor!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 02-10-2001 15:27]


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 02-10-2001 14:08 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

En bedankt
Ik kan me wel herrineren dat er 2 jaar geleden op een camping over mij werd gepraat als mokkel, toen ben ik +vriendin zo boos geworden dat ze ons niet meer wouden ().
vandaar


Ik vergiet als zeef hebben


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 14:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
En bedankt
Ik kan me wel herrineren dat er 2 jaar geleden op een camping over mij werd gepraat als mokkel, toen ben ik +vriendin zo boos geworden dat ze ons niet meer wouden ().
vandaar

wow, dit snap ik ff niet


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-10-2001 15:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Geen gratenkutjes, beetje vlees, mooie ronde vormen. Lang of kort, boeiuh... Donker haar, uitstraling, niet overdreven gothic, beetje is erg mooi.


Dead things grow from deep inside...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 15:07 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik val op alternatief.. niet op gothic 'mokkels'..


God hates us all ! God hates us all !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 15:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Lang of kort, boeiuh...

Nou een een vrouw van 2 meter zou ik toch niet echt tof vinden aangezien ik zelf geloof ik rond de 1.80 ben


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Fire
Usericon van Fire
Posted 02-10-2001 15:14 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 2 oktober 2001 15:10 schreef FireFox het volgende:
Nou een een vrouw van 2 meter zou ik toch niet echt tof vinden aangezien ik zelf geloof ik rond de 1.80 ben

Me too !



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-10-2001 15:22 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ach, ik ben zelf een vrouw... ongeveer 1.65 ofzow. Ik doe toch niets meer dan kijken, en hoef er dus niet naast te lopen, of ergens bij te kunnen.


Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 16:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Ach, ik ben zelf een vrouw... ongeveer 1.65 ofzow. Ik doe toch niets meer dan kijken, en hoef er dus niet naast te lopen, of ergens bij te kunnen.

Oh, vandaar, LOL


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Charly
Usericon van Charly
Posted 02-10-2001 16:30 by Charly Wijzig reactieProfiel van CharlyQuote dit bericht

Helemaal mee eens, GEEN gratekutjes! Geen zakken met botten.
Een vrouw moet wel een wat vlees hebben, zodat ze fatsoenlijk vast gepakt kan worden, zonder te breken. Of denken mannen daar anders over?


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 02-10-2001 16:50 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Nee ... beetje spek mogen ze wel hebben


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 16:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

zolang het maar niet op drijfzand gaat lijken (en je verzuipt)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2001 17:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Beetje vet op de goeie plaatsen laat de vormen beter uitkomen!!

klein bierbuikje is ook niet erg...



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-10-2001 17:32 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2001 13:54 schreef linknl het volgende:
Je mag ook over je eigen mokkel opscheppen.



He Lamme,
ook maar eens bij zware metalen geregistreerd.
Maar ik kan niet over mijn "mokkel" opscheppen.(niet dat dat hoeft).
Zij is hier ook vaak te zien.

Maar ik vind lang haar een must, kleur maakt niet uit.
En ik heb bij voorkeur een Nederlandse.(ook qua uiterlijk)

En mijn "mokkel" heeft beide.



[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 02-10-2001 17:34]


Heads I win, tails you lose


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 02-10-2001 17:58 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Hier spreekt een vrouweke

jullie stellen wel fijn een eisenpakket samen maarrehm... is het niet gewoon afwachten wat ge krijgt?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2001 18:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 oktober 2001 17:58 schreef Shisha het volgende:
Hier spreekt een vrouweke

jullie stellen wel fijn een eisenpakket samen maarrehm... is het niet gewoon afwachten wat ge krijgt?


Zit wat in, maar ben helemaal geindoctrineerd door het schoonheidsideaal!
(Bij anderen dan)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satan
Usericon van Satan
Posted 02-10-2001 18:19 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 2 oktober 2001 17:58 schreef Shisha het volgende:
Hier spreekt een vrouweke

jullie stellen wel fijn een eisenpakket samen maarrehm... is het niet gewoon afwachten wat ge krijgt?

Misschien is het beter als iedereen hier een bescrijving van zichzelf geeft en daar na zijn verhaal doet .



zorlac
for god your soul for me your flech
Usericon van zorlac
Posted 02-10-2001 18:22 by zorlac Wijzig reactieProfiel van zorlacQuote dit bericht

ik haat vrouwen... die eerst een man zyn geweest en een echte vrouw hoeft voor myook niet als een barbie pop uittezien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2001 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb al een lekker mokkel .. ongeveer 1.65 hoog ... lekker lichaam ... lief koppie en een grote bek
Ze woont alleen zo'n pleuris end weg


G.
Usericon van G.
Posted 02-10-2001 18:53 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2001 17:30 schreef Mutilator het volgende:
Beetje vet op de goeie plaatsen laat de vormen beter uitkomen!!

klein bierbuikje is ook niet erg...




gelukkig......nou met dat vet op de juiste plaatsen wil het wel lukken, maar ben inderdaad bang dat als ik niet uitkijk het iets uit de hand loopt


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 19:15 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2001 18:22 schreef zorlac het volgende:
ik haat vrouwen... die eerst een man zyn geweest

Geloof jij in reincarnatie?

--------------------------------------------

Dit lijkt me wel wat :




God hates us all ! God hates us all !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-10-2001 19:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 oktober 2001 17:58 schreef Shisha het volgende:
Hier spreekt een vrouweke

jullie stellen wel fijn een eisenpakket samen maarrehm... is het niet gewoon afwachten wat ge krijgt?


Ben het uiteraard helemaal met je eens liesjuh


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-10-2001 19:50 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Lang haar of geen haar (paar milimetertjes mag nog)!! Het liefst kleiner dan mezelf , dan kan ik ze goed onder de duim houden , ennu groene ogen


the only pleasure is pain


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-10-2001 0:50 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Liever het rubens type als zo'n gratenbaal, maar alles wel in verhouding.


Bazzio Attacks!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-10-2001 20:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2001 16:50 schreef Paul het volgende:
Nee ... beetje spek mogen ze wel hebben
Heb ik ff mazzel


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 03-10-2001 21:10 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Beetje spek mag wel , kan je jezelf er lekker aan uhmm vasthouden


I love the smell of painted miniatures in the morning


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen