|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook tevreden met mezelf. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben ook heel tevreden met SheRa. |
|
quote: Nou dat weet ik niet hoor want ik heb geen verstand van maten. |
|
In mensentaal heet dat: borstomtrek-taille-heupomtrek... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zijn 90-60-90 de ideale maten? the only pleasure is pain |
|
voor sommigen wel ja |
|
Hoe ziet 90-60-90 er uit dan? Dik? Of heel dik? Ik heb er echt geen idee van. Ik meet ze nooit. |
|
quote: Ik heb mezelf net even opgemeten met een rolmaat(bij gebrek aan iets anders), en die maten komen redelijk overeen met die van mij. Niet dik, maar ook niet dun. Gewoon standaard eigenlijk. the only pleasure is pain |
|
Maakt mij overigens niet zoveel uit, al die maten. Ik kan zowel op dikke als dunne meiden vallen. |
|
Joa, ik ook, hangt er maar net vanaf wat er voor me loopt als ik weer eens op me bek pleur |
|
Ja, daar zat ik op te wachten. Maar uiteindelijk toch maar liever een wat dikkere want dat breekt de val nog weer enigzins! |
|
quote: Inderdaad, je kunt je aardig bezeren aan al die uitstekende botten bij een dun persoon the only pleasure is pain |
|
Hmm, ben je al eens op mij gevallen dan? [edit]gavallen staat zo raar[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-10-2001 23:53] |
|
quote: Niet dat ik me kan herinneren the only pleasure is pain |
|
quote: Eh, de meeste jongens, zei je... Joepie, ik ben een minderheid! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou uw vriendin heeft zeker geen slecht figuur Greycloak. En ze is nog aardig ook. Voor je het weet worden we nog vriendinnen hahaha bla...bla...bla... |
|
uiterlijk boeit me weinig als ze maar een lief karakter en humor heeft.Maar het liefst geen streng christelijke |
|
WEl een moslim dan? |
|
quote: Nee, geen moslim vrouw. ik heb zelf geen snor, dan ook geen snor bij de vrouw. Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |