|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yup je hebt wel een beetje gelijk |
|
quote: Ja ho effe!!! Alsof vrouwen kunnen kiezen en de mannen alleen maar gekozen worden!!! 't zal toch nie waar zijn!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Whahaha, ik ben btw geen feministe hoor Maar jullie mannen waren zo aan het opnoemen wat hun wijf wel niet hebben moest |
|
Daar is dit namelijk ook het topic voor (zie titel) Maar klep rustig verder hoor, ik hoor graag de mening van een vrouw |
|
Ik vind het leuk om te zien dat niet alle mannen van die magere scharminkels houden!! the only pleasure is pain |
|
Jaa dat zeker En al die magere hoeren maar zeuren dat ze dunner willen worden omdat 'de mannen' ze anders nie hoeven |
|
quote: Inderdaad, nou als ik maar blij ben met mijn lichaam dan ben ik al tevreden!! the only pleasure is pain |
|
Vind ik ook, en die mannetjus moeten maar blij zijn met wat ze krijgen |
|
Hoezo "krijgen" ?? |
|
Ik bedoel: als een man verliefd wordt op een vrouwtje, moet ie later niet gaan zeuren over haar figuur.... |
|
quote: Precies!! De meeste mannen gaan er ook niet bepaalt op vooruit als ze eenmaal een vrouw hebben!! the only pleasure is pain |
|
nee, maar wie doet dan dan ook?? (afgezien van de mogelijkheid dat de vrouw in de tussentijd moddervet is geworden) |
|
quote: Ik ben ongeveer 7 jaar samen met mijn vriend, en ben niet bepaalt vet geworden, eerder magerder!! the only pleasure is pain |
|
Ik heb een oplossing : Iedereen naar het fitnesscenrum . zou wel leuk zijn als er een health spa was waar ze metal draaide . |
|
Lekker knuffelen met een kapstok... Neh. Dan maar een beetje gewicht inderdaad, en wat helemaal erg is zijn die anatomische kaarten uit zo'n sportschool, kun je elke spiergroep op aftekenen als je een viltstift hebt. Nee bedankt, ik moet iets hebben om te knuffelen zonder me te prikken, en dat lukt me wel aardig met de mijne. Vindt zichzelf te dik, maar welke meid vindt dat nu niet...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gelul als ik wat voel voor een vrouw is dat voor het hele pakket en niet alleen voor der inhoud. Dus dik worden is er niet bij. En nee ik hoef geen super mager ding maar zeker geen vette |
|
quote: neem gewoon een walkman of diskman mee, doe ik ook weleens. in de apparaten hangen "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
tja en verder gaat het mij bij vrouwen vooral om ogen en uitstraling. maar uitgemagerden en puddinkjes moeten wel heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel uitstraling hebben en hele mooie ogen om een kans te maken gewoon normaal figuur dus (je moet ergens in kunnen knijpen [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 03-10-2001 23:09] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Discman is een goed idee . We hebben het hier over vrouwen dik dun maar ik moet het even voor de dames op nemen . DAmes jullie mogen ook eisenpakket samenstellen . |
|
Deze dame heeft wat ze wil. Dead things grow from deep inside... |
|
En dat is ? |
|
Geef mij maar zo'n DOM BLOND GOTHIC CHICK ! Geen zware gesprekken, Geen gezeur, Veel sex. Wiegen Meister ! |
|
quote: Dat is haar vriendje. Dead things grow from deep inside... |
|
Jippie *we zullen nu ophouden* |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |