|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn dat die dudes die live optreden in maatpakken?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ken ik niet |
|
ja, volgens mij had ik zoiets gezien ja. Ik heb wel eens een nummer gehoord van akercocke, vond het niet echt geweldig. I was me but now he's gone |
|
quote: Yup, dat zijn die gasten!! |
|
Kan dit topic trouwens niet naar het 'Heavy Metal' gedeelte? |
|
quote: in maat pakken dus, en dan lopen ze beetje hun eigen naam te roepnb als ze op komen en tijdens het spelen lopen ze doen of ze klaar komen door hun gitaren, heel erg wazig zie thet eruit iig Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen wat ze dragen, hoe ze doen etc. Het enige dat voor mij telt is: hoe gek wordt ik van de muziek. Voor mijn part mogen ze in vrouwenkleding en een kopje thee komen optreden: als de muziek goed is, hebben ze mijn zijn zegen. Veel mensen hechten teveel waarde aan uiterlijk vertoon van de muzikanten terwijl DAT eigenlijk geen reet uitmaakt voor de kwaliteit en de uitwerking op de luisteraar. Dus "maatpak" of niet: Akercocke ruled! [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 10-12-2002 17:17] There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Ach ik vind die pakken eigenlijk juist wel voor een meerwaarde zorgen. Als ze op concerten en cd covers in spikes + paint stonden had ik ze denk ik wel sneller afgedaan als het zoveelste black metal bandje. Originaliteit ruled! Zenial |
|
quote: LoL! Treden ze op in een kopje thee? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 11-12-2002 13:15] |
|
quote: vind ik niet. hun muziek is van een dusdanige kwaliteit dat de band toch wel zou opvallen. die pakken zijn leuk laar niet essentieel. |
|
op waldrock vond ik er trouwens weinig aan , beetje saai . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Choronzon [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-10-2003 10:17] |
|
Ik ken niet zoveel van ze, maar ik vind dat ze een gaaf image hebben. Ik vind hun muziek ook zeker het luisteren waard On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
Ik heb Ackercocke gezien in Amsterdam zo'n 2 jaar terug schat ik, was een erg leuk en tevens goed optreden. Later heb ik ze ook gezien op Waldrock (als ik het het goed heb) en daar vond ik er niet veel aan. |
|
quote:Hij is wel anders dan de vorige albums, maar ng steds erg sterk. |
|
Dit beukt lekker en natuurlijk alles voor de glorie van Satan! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik heb ze live gezien op waldrock, was best wel een leuk optreden. . . . . . . . . . ? |
|
Best een heerschband inderdaad! A narrow view sees better. |
|
Hoort dit niet naar Heavy Metal *kuch* |
|
staat het toch ook? Bruce Banner |
|
quote:Ach, een kleine hint had het toch wel nodig |
|
Choronzon weer eens opgezet, heersch |
|
Ik vond op een of andere Russische metalsite 'The Goat Of Mendes' gratis te downloaden. Tot nu toe vind ik hem best leuk, maar misschien vind ik hem na nog een paar keer luisteren juist weer helemaal verkankerd... Hoe vinden jullie deze schijf eigenlijk? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |