|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En of .. wat een enorme blaas meets sfeer cd! Fout^666 maar oh zo heersend |
|
Ze zitten heel dicht op elkaar ... als je Word goed vond, deze en CHorozn gewoon kopen |
|
quote: Ok thanks. Word vond ik meesterlijk namelijk. Echt die sfeer etc. Heeel toevallig luister ik hem nu dan ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jenje je had helemaal gelijk. Hij is supervet. En dat na 1 keer luisteren al. Ik kan meestal pas een goed oordeel geven na meerdere keren luisteren. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmzz goat of mendes waardig? Gave plaat vind ik dat. |
|
quote: hahaha meid die is veeeeel minder. Dit is een band die vooruitgaat met de platen die ze maken. Het is wel heel anders. Erg gevarieerd. De cd hiervoor was geweldig. Deze is van dat caliber. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ken de rest niet zo, wellicht eens even nader bekijken. |
|
Grappig dat je dit topic nu net ff omhoog gooit; ik kreeg net Antichrist binnen en luister em nu net voor de tweede keer; erg lekker met een wel erg typisch Nocturnus/ Morbid Angel intro (invocatie); ook nog covers van Death en Morbid Angel staan erop; duidelijk waar ze mosterd vandaan halen ook al kunnen ze niet tippen aan de originele versies; hun eigen werk is erg muzikaal en zeer genietbaar! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2007 19:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeker doen. Ondergewaardeerde band... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hij is echt vet he? Ik vind het wel vernieuwend... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Yep zeker een vette plaat; ben erg blij met deze aanschaf en ga binnenkort eens alsnog achter Words.. aan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat zou ik zeker aanraden. Dat vind ik tot nu toe de beste. Maar daar heb ik deze laatst nog even niet bij meegerekend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Akercocke is superfijne muziek. Heb ooit een cd van ze gekregen van een groepsleider van me, echt een supergave cd! Weet alleen de naam niet meer. Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
Pieter? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik denk dat dat ook de beste is (laatste meegerekend). Nieuw clipje: http://www.youtube.com/watch?v=VzdFTth68pM The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Weet ik nog niet, ben er nog niet over uit. Deze laatste vind ik steeds cooler. Alleen heb het idee dat de vorige iets pakkender is. Maar mijn mening is nog niet helemaal bepaald. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Laatste is meer groeiplaat. Begin em meer en meer te mogen. Afwisseling in deathmetal for teh win Dikke aanrader dit weer ... Vrijdag heel dag vrij, dan alle vijf eens achter elkaar luisteren denk ik ... arme buren .. die denken vast dat ik een gekke satanist ben inmiddels .. |
|
GODVER wat is The Dark Inside toch een immens gaaf nummer |
|
quote: Ja idd, er zitten echt weer geniale stukken in. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat vind ik nou precies de sterkte èn zwakte van de band, ze wisselen goede momenten af met zeer bedenkelijke waaraan ik nooit echt kan wennen. En ik ben zeker niet vies van experimentele/progressieve muziek.. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 26-06-2007 18:02] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Nha ze weten nog wel de herkenbare death metal er in te doen, dat is dan eignelijk ook weer progressief om die er toch weer in te houden |
|
http://www.youtube.com/watch?v=dl9oM4f1xdQ quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom zouden die met Akercocke willen discusiëren? ZInloos imho, maar vanaamd eens kijken ... |
|
quote:Om af te zeiken natuurlijk, Akercocke doet lekker droog in ieder geval, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |