|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand de nieuwe al beluisterd .. net besteld .. eens zien wat het wordt .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2005 21:49] |
|
ik vind die hele band sowiso niks "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Lekkere duistere muziek, moet er wel voor i de mood zijn. Grappig videoclipje hebben ze ook rode wijn op naakte vrouwen.. het heeft wel iets, haha Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
nieuwe album is gaaf, lekker ziek weer |
|
quote: Aaanrader? Misschien maar eens checken dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Akercocke is zeker een aanrader, tenminste niet van die saaie standaard shit |
|
quote: Ik ken z eniet echt, maar wat ik ervan heb gehoord klonk wel cool. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:zit veel bleack in, en ik vnid ze zwaar goed .. dus tja |
|
quote: ik vnd de eerst twee super, maar de voorgaande wat minder. waarop lijkt de allerlaatse cd van hen?? |
|
Ik heb een hele tijd teug een keer een videoclip van die lui gezien, die met die pakken idd, echt geweldig vond ik het toen... uitstraling van een hele foute jaren 80 band met hele vage aparte metal |
|
quote: Gesponsord door een bleekmiddelfabrikant? spelfout weggehaald... |
|
quote:Album is weer wat experimenteler, maar op vele stukken nog steeds erg akercocke ... wel meer cleane zang en melodieuze stukken |
|
quote: nah, toch eens uitsjekken dan. ik heb deze band altijd als een soort blackmetal-voivod opgevat. niet direct een kopie van vovod, maar meer wat betreft de afwijkende dingen de ze 'durven"te spelen. |
|
Nieuwe album is een stuk sterker als Choronzon imho, wel een logisch vervolg maar toch pakkender |
|
Erg gaaf album, die laatste ja. Vooral de nummers "Eyes of the dawn" en words.. part 1&2, doe bezorgen me dan kippenvel ala opeth. |
|
Sinds gisteren die nieuwe cd van Akercocke.T'is tevens de eerste maal in iets van deze band beluister.Het is eventjes wennen,maar vind em wel lekker klinken.Denk dat deze cd de eerst volgende dagen niet uit mijn cd-speler te slaan is. |
|
Vette shit hoor. Ik had em meteen besteld na ze gezien te hebben en heb daar eigenlijk nog geen moment spijt van! |
|
Bestel dan ook meteen Rape of The Bastard Nazarene, Goat of Mendes en Choronzon Net zo goed |
|
hahaha, als het schip met geld weer is geweest misschien |
|
Pfff zat jij niet in de IT |
|
Ja, die tak die net een dip heeft gehad |
|
Teveel zitten ZM-en ja |
|
ALs er iemand is geïnteresseerd in het debut album (op black lotus) laat het me weten signature |
|
dude, die heerst! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |