IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kerncentrale op Mars door de Russen? Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2003 17:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Van fok:

Russen plannen kerncentrale op Mars:

Russische wetenschappers hebben plannen om een kerncentrale op de planeet Mars te bouwen. Ze zeggen dat de benodigde technische ontwerpen klaar zijn, en nadat een paar kleine probleempjes zijn geëlimineerd, het constructiewerk kan beginnen.

De miljarden kostende elektriciteitscentrale zal een permanent onderzoekskamp van stroom voorzien, en zou binnen dertig jaar op Mars gebouwd kunnen worden, aldus Red Star, een staatsbedrijf van Ruslands ministerie van Nucleaire Energie.


Er moet nog onderzocht worden hoe het personeel tegen gevaarlijke straling beschermd kan worden, en hoe de onderdelen naar Mars (300 miljoen kilometer van de aarde) gebracht gaan worden. De plannen zijn dat zwaardere onderdelen door onbemande vaartuigen er heen gebracht worden, en delicate goederen met bemande ruimteschepen


Het moet nog gebeuren natuurlijk, maar stel je voor dat het ze lukt.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 17:54 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik zie het al voor me:

"Zo, hij is af!"

*APPLAUS* *APPLAUS*

"Dus, en eeuh ... en nu? Wat zullen we er eens mee gaan doen?"



this user is dead


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 17:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Oftewel één van de kleine problemen: Geld!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 17:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat kan ik alleen maar toejuichen met 1986 in het achterhoofd.
Maak de Aarde veiliger, bouw kerncentrales op Mars.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 17:56 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Wat een belachelijk idee. Zo van de aarde is al genoeg vervuild, nou gaan we lekker verder met Mars


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 17:57 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:56 schreef anonymous het volgende:
Wat een belachelijk idee. Zo van de aarde is al genoeg vervuild, nou gaan we lekker verder met Mars


Dude, who cares? Geen leven daar? Niks om kapot te maken?


this user is dead


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2003 17:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:56 schreef anonymous het volgende:
Wat een belachelijk idee. Zo van de aarde is al genoeg vervuild, nou gaan we lekker verder met Mars


Ja, maar als Mars levenloos is maakt het niet uit. Maar stel: er wordt leven aangetoond op Mars, maar bacteriën. Wat dan? Het is toch "hun" planeet? Mag de mens dan zomaar effe in komen grijpen?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 17:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, maar als Mars levenloos is maakt het niet uit. Maar stel: er wordt leven aangetoond op Mars, maar bacteriën. Wat dan? Het is toch "hun" planeet? Mag de mens dan zomaar effe in komen grijpen?


En nog zoiets, de enige planeet die we kunnen bewonen als we deze hebben verziekt is Mars. Maar ach laten we die al verzieken voordat we er zijn.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 17:59 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, maar als Mars levenloos is maakt het niet uit. Maar stel: er wordt leven aangetoond op Mars, maar bacteriën. Wat dan? Het is toch "hun" planeet? Mag de mens dan zomaar effe in komen grijpen?



Nee, we moeten eerst netjes vragen. En ja zwijgen is toestemmen...


this user is dead


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2003 18:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:59 schreef JFrost het volgende:


Nee, we moeten eerst netjes vragen. En ja zwijgen is toestemmen...

maar ik was effe in een filosofische bui trouwens.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-08-2003 18:00 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, kunnen ze die reactor van Tsjernobyl daar wel neerpleuren.


Bazzio Attacks!!!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:01 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:59 schreef goblinjester het volgende:
En nog zoiets, de enige planeet die we kunnen bewonen als we deze hebben verziekt is Mars. Maar ach laten we die al verzieken voordat we er zijn.

tsja, zo zit de mens in elkaar, doe je niks aan blijkbaar. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dit doorgaat.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 18:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

We kunnen Mars ook vol zetten met kerncentrales en dan de aarde via een hele lange kabel met energie voorzien, misschien een idee?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:02 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:00 schreef attila_de_hun het volgende:

maar ik was effe in een filosofische bui trouwens.

ontzettend filosofisch ja...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 18:02 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:01 schreef goblinjester het volgende:
We kunnen Mars ook vol zetten met kerncentrales en dan de aarde via een hele lange kabel met energie voorzien, misschien een idee?


Is een idee ja. Een heel onhaalbaar idee wel te verstaan.


this user is dead


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 18:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:56 schreef anonymous het volgende:
Wat een belachelijk idee. Zo van de aarde is al genoeg vervuild, nou gaan we lekker verder met Mars


Kernenergie is schoon hoor.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:02 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:01 schreef goblinjester het volgende:
We kunnen Mars ook vol zetten met kerncentrales en dan de aarde via een hele lange kabel met energie voorzien, misschien een idee?

Laat het ze weten, daar hebben ze vast nog niet aan gedacht!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-08-2003 18:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:01 schreef anonymous het volgende:
tsja, zo zit de mens in elkaar, doe je niks aan blijkbaar. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dit doorgaat.
Ik zou er anders niet eens gek van opkijken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 18:03 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:02 schreef Chelman het volgende:
Kernenergie is schoon hoor.




De energie wel, het restproduct is iets minder.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:03 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:02 schreef Chelman het volgende:
Kernenergie is schoon hoor.



schoon? Weet je wel wat voor rotzooi daarvan overblijft?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 18:04 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:03 schreef goblinjester het volgende:
De energie wel, het restproduct is iets minder.


Met de verminderde zwaartekracht op Mars gooi je het "de lcuht" in en je ziet het nooit meer terug.


this user is dead


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:04 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:03 schreef goblinjester het volgende:
De energie wel, het restproduct is iets minder.

precies


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 18:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:01 schreef goblinjester het volgende:
We kunnen Mars ook vol zetten met kerncentrales en dan de aarde via een hele lange kabel met energie voorzien, misschien een idee?


Gay-ni-aal, ik zou direct patent vragen op dat idee als ik jou was. Misschien zit er ook wel olie op Mars, gelijk een pijpleidinkje leggen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-08-2003 18:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:02 schreef Chelman het volgende:
Kernenergie is schoon hoor.






inderdaad!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 18:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:04 schreef JFrost het volgende:
Met de verminderde zwaartekracht op Mars gooi je het "de lcuht" in en je ziet het nooit meer terug.


Om uiteindelijk toch weer tegen de aarde te knallen .


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 18:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:04 schreef JFrost het volgende:
Met de verminderde zwaartekracht op Mars gooi je het "de lcuht" in en je ziet het nooit meer terug.

alweer zo'n goed idee...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen