|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ook dit jaar weer dit geweldige festival op de bleek in doetinchem met: Bolthorn Control Human Delete Destination Zero Gellybooty Let's Quit Lianan Shee Mailman John P-Nude Festival goed te bereiken per openbaar vervoer. Vanaf station Doetinchem richting centrum ongeveer 10 min. lopen. Per auto: Doetinchem centrum. Parkeren op terrein Varkensweide. entree is gratis [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 22-08-2003 14:59] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Datum is nog geheim? this user is dead |
|
Ik ben dr zeker! Kom uit Varsseveld, dus wel vlakbij... Wil CHD al wel een tijdje live zien! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb ze al eens live gezien Dat klonk wel lekker toen. |
|
heheeh ja datum is inderdaad 6 septmeber! men vergeet welles wat the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
godverdegodver is er eindelijk weer eens wat te doen in Nietsedoeninchem moet ik maar weer eens die kant op komen FUCK NOSTALGIE!!! |
|
ojaa en het begint om 13:00 the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Pfff, waarom wordt altijd alles bijna in Duitsland georganiseerd. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mod's, Graag 6 September in de datum zetten? Dit slaat nergens op. |
|
quote:uiteraard. |
|
Ik kom ook!!!!!! Wie nog meer??? Claw? Dit slaat nergens op. |
|
**Offtopic mode on* Trol/Matthijs! Dude... Ik dacht al, je komt uit Doetinchem en je hebt als username Trol... Kan dr maar 1 zijn Koen hier... **Offtopic mode off* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hehehe nostalgie nostalgie.... eeuwen niet gezien man dat wordt zuipen op bleekpoep hehe |
|
iemand enig idee hoe laat chd en bolthorn spelen? moet voor die tijd werken en wil wel zeker weten dat ik deze twee bands kan zien. die ander bands zijn echt soep. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Helaas, ga al naar Occult-fest die datum |
|
chd speelt ongeweer om half drie en bolthorn ongeveer om kwart over vier the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
*Schudt nee*... Occultfest is dan al!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: een aanrader is met zekerheid Mailman John, echt mooie muziek die in het straatje Coldplay Radiohead etc. ligt... alleen als je daarvan houdt uiteraard http://www.mailmanjohn.nl Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hmmm ik dacht 17:15 maar ok. We gaan lekker rocken daarzo! |
|
quote: bedankt! heb je al lessen engels genomen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: ja zal ook wel kunnen, ik heb het maar ruim genomen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: er is helemaal niets mis met mijn engels! yoe bloedie modderfukking eashool the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Heeeeeeeee kijk nou. Ik kom ook!! |
|
En ik ook "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Lijstje? -Ethereal Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |