IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : bleekpop 6 September 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 1:43 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

this user is dead

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-09-2003 1:44 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik zeg. JAAAAAH

En Dwaallicht,nu gaan slapen, want anders kan je Ome Mörke morgen niet bijhouden met zuipen.

Dit slaat nergens op.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2003 1:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik kan Ome Mörke toch al niet bijhouden... dus dat ga ik niet eens proberen!

Overigens moet die verkrachting tot de mogelijkheden behoren. Maar dat zien we morgen wel.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 1:47 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Niemand houdt ome Mörke bij met zuipen.

this user is dead

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-09-2003 10:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ehe ah uh hu, aargh.

Net... wakkerr... katerr...
eh oeh.

Och hemel, en het regent ook al....

Dat wordt weer bierdrinken...

Dit slaat nergens op.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-09-2003 10:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik zal er vanmiddag ook zijn!

Bolthorn

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-09-2003 12:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Argh... Als iemand me zoekt, ik ben degene met de cola in de hand omdat ik met de auto moet

Niet dat iemand me zoekt, maar toch

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 06-09-2003 21:14 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

net terug..

CHD speelde erg goed grote verbetering t.o.v. van vorige keer (metalpest).

Bolthorn zag ik voor het eerst, maar ik heb hun demo al een tijd, en live beviel het me ook erg goed!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 23:01 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

CHD gemist GODVERDEGODVERDEGODVER

maar ... ik heb toch nog even met ryn gepraat, dus ik heb het Nederlandsch Accent nog even mogen aanhoren

Maar mörke is dus een gore aarsch een beetje mij een bloedlip te meppen

maar wel gaaf dat ie ons gratis ijs regelde ... IJS IJS IJS IJS IJS !!

en dwaallicht met zijn witte kleren, vieze Hugo Boss nicht dat ie is .. maar we houden ook van hem natuurlijk

meer later ... nu ga ik water drinken!

this user is dead

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 23:01 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh Dwaallicht je zou me nog met een bierflesje verkrachten

this user is dead

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2003 3:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mijnheer JFrost, ik zou je inderdaad met een bierflesje verkrachten als je mij in de modder zou gooien. Dat heb je echter niet gedaan, vandaar het uitblijven van de beloofde actie.

Bleekpop was zeer vermakelijk, en verder heb ik mij met mijnheer Mörkus van Örkus bezat in Utrecht. Ook heb ik hem 'Salvation' Funeral Mist laten horen en heeft hij mij voor mijn bek geslagen omdat ik hem deze plaat niet eerder door den strot heb geduwd. Dus, omstanders, gij zijt gewaarschuwd.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-09-2003 3:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Bleekpop was zeker gezellig... Heb geloof ik alleen Morke en Dwaallicht gezien, maargoed Vond CHD en Bolthorn beide erg goed!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2003 11:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als je CHD en Bolthorn hebt gezien heb je wel meer mensen van hier gezien denk ik zo... wie ben jij dan?

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 11:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 3:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Mijnheer JFrost, ik zou je inderdaad met een bierflesje verkrachten als je mij in de modder zou gooien. Dat heb je echter niet gedaan, vandaar het uitblijven van de beloofde actie.

Maar er was geen modder. Het wilde verdomme maar niet gaan regenen

this user is dead

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-09-2003 11:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Was wel leuk, vooral Bolthorn.
De rest (behalve CHD) was minder, maar ach.

Heb Morke, Dwaallicht en Claw/JFrost&co zien rondlopen.

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 07-09-2003 12:05 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Het heeft gelukkig niet geregend, de afbouw van CHD was mooi en bolthorn was ook vermakelijk, netzoals het bier
En ik ga maar eens Funeral Mist luisteren.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-09-2003 12:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Stond stuk verder naar achteren... Geel tshirt en groen jasje!

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 07-09-2003 13:37 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

was weer erg leuk, zoals elk jaar!
vond eigelijk alle bands wel erg goed deze keer, was vooral aangenaam verrast door Destination Zero...
heeft niemand mij herkend? goeie zaak

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 07-09-2003 13:51 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 7 september 2003 12:05 schreef Fedaykin het volgende:
de afbouw van CHD was mooi
afbouw?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 13:52 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 13:51 schreef humanator het volgende:
afbouw?

We hadden jullie een beetje gemist door een verrotte trein-aansluiting.

Daardoor zagen we alleen hoe jullie je spulletjes weer opruimden

this user is dead

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 07-09-2003 13:57 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 7 september 2003 13:52 schreef JFrost het volgende:
We hadden jullie een beetje gemist door een verrotte trein-aansluiting.

Daardoor zagen we alleen hoe jullie je spulletjes weer opruimden
aja, om 12 uur treinpakken vanuit enske uis niet slim he? als je de bus had gepakt was je nog ruim optijd geweest

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2003 13:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Godverdomme, ik heb geen kater en dat terwijl ik één of meer units Heineken, Grolsch, Schultenbräu, Bavaria, Schneider Weiss, Hertog Jan, Chimay en whisky heb gedronken. Mörke ook, èn een zooi wodka, daarom zit-ie nu bijna kotsend in de trein.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 14:00 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 13:57 schreef humanator het volgende:
aja, om 12 uur treinpakken vanuit enske uis niet slim he? als je de bus had gepakt was je nog ruim optijd geweest

Bus zou sneller gaan ja. Maar we hadden een mooie trein route waar we Fedaykin in Zutphen konden meepikken.

En als alles goed was gegaan waren we om 14:10 aangekomen, maar helaasch

this user is dead

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 07-09-2003 14:10 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 14:00 schreef JFrost het volgende:
Bus zou sneller gaan ja. Maar we hadden een mooie trein route waar we Fedaykin in Zutphen konden meepikken.

En als alles goed was gegaan waren we om 14:10 aangekomen, maar helaasch

Yes, it was a sad day for humanity

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 07-09-2003 15:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Twas een leuke dag gister Bolthorn heerschte weer de braadpan uit Ik had touwens ook de eer om met de exclusieve Bolthorn bus heen en terug te reizen Ik vond de prijs van de muntjes wel A-sociaal duur

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 07-09-2003 15:12]

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com