![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
-Ethereal -Vlkodlak -Fedaykin -JFrost ![]() |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
zoals elk jaar present! ![]() |
|
quote: Ja! Het schijnt dat Vklodkalkdokd..., Fedaykin en ik hier ook heengaan. this user is dead ![]() |
|
-Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht ![]() |
|
Damn.., Hoop ZMers op bleekpop :D Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: WAT! Kom je ook maarten!!!!!???? GAHAAAAAAF!!! ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
hij is vast en zeker verkikkert op ons, het is al de 2de keer voor die knaap potdikkie... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zal vrijwel zeker ook aanwezig zijn ![]() -Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht -Noctiis -Grimnir (geloof ik ) -Ooypunk -RaNk ![]() |
|
het tijdschema:::::: tadadadadadaaaaaaaaaaaaa 13.00 veld open 13.30 - 14.15 P-Nude (punk rock) 13.30 start dance tent (hahahahaaaaaaaaa) 14.30 - 15.15 Control Human Delete 15.30 - 16.15 Mailman John (gitaarpop) 16.30 - 17.15 Destination Zero (br.beatcross) 17.45 - 18.45 Bolthorn 19.15 - 20.15 Lianan Shee (anouk rock) 20.45 21.45 Let's Quit (trad. ska) 22.00 einde dance tent 22.15 - 23.30 Gellybooty (funk) dat van Bolthorn had ik dus inderdaad niet goed! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Oh ja, wat ik nog vergeten ben, het is wel allemaal de bedoeling dat jullie in het WIT komen, dan krijg je gratis een biertje van diegenen die in het zwart zijn. ![]() |
|
wat een teringeind weg zeg ![]() ![]() |
|
Haha, ja, Doetinchem, een uur en een kwartier met de trein vanuit Utrecht ![]() ![]() |
|
2 uur en een kwartier vanuit Enschede met de trein ![]() En maar anderhalf uur met de bus ... hmmm. this user is dead ![]() |
|
-Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht -Noctiis -Grimnir (geloof ik ) -Ooypunk -RaNk -Visor Ik kom ook met lui! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Trol gaat er ook zijn... Wordt best een gezellig feestje i guess! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Hee claw, ga je oo kmee met de trein, ik ga om 10 30 met den gelen banaan! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Nee ik ga een aantal gele bananen later ... die van 12:05 neem ik ! this user is dead ![]() |
|
Jammer, maarja, helaarsch, ik zie je daar sowieso wel! (Ik ben die jongen die slayer roept) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Dat weet ik toch ![]() Ik ben die jongen die "Heej lul, zullen we ff een functietje gaan JAVA-coden?" roept! this user is dead ![]() |
|
jeezus... (ik ben die jongen in het wit) ![]() |
|
Laten we Dwaallicht in de modder gooien ![]() Dat zel hem leren... ![]() this user is dead ![]() |
|
Als jij mij in de modder gooit, verkracht ik jou met een bierflesje. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |