|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
-Ethereal -Vlkodlak -Fedaykin -JFrost |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
zoals elk jaar present! |
|
quote: Ja! Het schijnt dat Vklodkalkdokd..., Fedaykin en ik hier ook heengaan. this user is dead |
|
-Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht |
|
Damn.., Hoop ZMers op bleekpop :D Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: WAT! Kom je ook maarten!!!!!???? GAHAAAAAAF!!! Dit slaat nergens op. |
|
hij is vast en zeker verkikkert op ons, het is al de 2de keer voor die knaap potdikkie... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zal vrijwel zeker ook aanwezig zijn . -Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht -Noctiis -Grimnir (geloof ik ) -Ooypunk -RaNk |
|
het tijdschema:::::: tadadadadadaaaaaaaaaaaaa 13.00 veld open 13.30 - 14.15 P-Nude (punk rock) 13.30 start dance tent (hahahahaaaaaaaaa) 14.30 - 15.15 Control Human Delete 15.30 - 16.15 Mailman John (gitaarpop) 16.30 - 17.15 Destination Zero (br.beatcross) 17.45 - 18.45 Bolthorn 19.15 - 20.15 Lianan Shee (anouk rock) 20.45 21.45 Let's Quit (trad. ska) 22.00 einde dance tent 22.15 - 23.30 Gellybooty (funk) dat van Bolthorn had ik dus inderdaad niet goed! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Oh ja, wat ik nog vergeten ben, het is wel allemaal de bedoeling dat jullie in het WIT komen, dan krijg je gratis een biertje van diegenen die in het zwart zijn. |
|
wat een teringeind weg zeg |
|
Haha, ja, Doetinchem, een uur en een kwartier met de trein vanuit Utrecht . |
|
2 uur en een kwartier vanuit Enschede met de trein En maar anderhalf uur met de bus ... hmmm. this user is dead |
|
-Ethereal -Vlllll... -Fedaykin -JFrost -Aeolus -Ryn "hallo, ik ben Ryn" -Humanator -Crish -Lothar -Murke van Urk -Dwaallicht -Noctiis -Grimnir (geloof ik ) -Ooypunk -RaNk -Visor Ik kom ook met lui! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Trol gaat er ook zijn... Wordt best een gezellig feestje i guess! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hee claw, ga je oo kmee met de trein, ik ga om 10 30 met den gelen banaan! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee ik ga een aantal gele bananen later ... die van 12:05 neem ik ! this user is dead |
|
Jammer, maarja, helaarsch, ik zie je daar sowieso wel! (Ik ben die jongen die slayer roept) Dit slaat nergens op. |
|
Dat weet ik toch Ik ben die jongen die "Heej lul, zullen we ff een functietje gaan JAVA-coden?" roept! this user is dead |
|
jeezus... (ik ben die jongen in het wit) |
|
Laten we Dwaallicht in de modder gooien Dat zel hem leren... this user is dead |
|
Als jij mij in de modder gooit, verkracht ik jou met een bierflesje. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |