|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: godverdomme zeg!! hoe vet is dat wel niet??? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Vetter dan een nachtje slapen in de TMDGay tourbus! this user is dead |
|
Ja het was gaaf alleen jammer van die ns(bm) en verkeerd loop actie, waardoor we CHD misten, maar goed verder was het wel zeer gezellig . |
|
quote: Dan zul je even geduld moeten hebben want we hebben de laatste exemplaren afgelopen zaterdag verkocht. Maar we laten weer nieuwe maken. |
|
quote: Jawel, ikke! En ik vond de meeste bands wel goed, behalve die Lianan Shee dan. Destination Zero was ook leuk, behalve het introotje wat ze deden. Beetje jammer. Verder vond ik het geluid maar matig, te veel bas, te weinig gitaargeluid. Vooral bij CHD viel me dat op. Maar goed, zelfs met dat geluid vond ik dat erg leuk. En Bolthorn was vette heersch gewoon. Er mochten alleen wel meer mensen meedoen in de pit, vond ik. 5 was een beetje weinig. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik deed mee. En Fedaykin. En daar heb ik nu nog last van this user is dead |
|
Was een beetje een pit van niks, vooral toen al die kleine skat0r kindertjes mee gingen doen |
|
True. Maar op de een of andere manier kon me dat allemaal niks meer schelen ... Ik had echt niet in de gaten dat ik zo veel had gezopen ... hmm this user is dead |
|
quote:Hij bedoelde jou waarschijnlijk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik des te meer *JFrost tegen Mörke: "ga ik met mijn hoofd achter dat glas staan, sla jij er tegenaan" en dan verbaasd zijn dat hij een bloedlip heeft. * [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 08-09-2003 13:32] |
|
quote: this user is dead |
|
quote: Je had natuurlijk wel een fluisterwoud shirt aan |
|
quote: ..en gedroeg me als 12 jaar.. this user is dead |
|
Tja, naast fantastische iconen van überheid als wij lijk je vanzelf twaalf jaar. Hoewel dat gebeuren met die bak ijs nou ook niet echt volwassen was... |
|
Klopt. Dat 2e deel dan. Dat eerste is natuurlijk volslagen onzin... this user is dead |
|
quote: Deed op het allerlaatst beetje mee, toen had ik de moed gevonden om tegen Claw en Ooypunk in te gaan |
|
Ik vond het wel raar dat de bolthorn aanghangsels het voor elkaar kregen 20 euro biergeld in te zamelen, en daar dan maar 2 tray'tjes schultenbrau voor te kunnen halen. Ik weet niet, maar dan gaat er wel wat mios met de financien. Ach ja, ijsjes eten heeft ook zo zijn charmes. Dit slaat nergens op. |
|
Ik kan me vagelijk herinneren dat ik ook nogal wat keertjes geslagen ben, maar dat heb ik mooi kunnen afreageren op JFrot/Claw's hoofd Dit slaat nergens op. |
|
Euh ... ja dat was natuurlijk niet helemaal nodig he. Maar even goeie vrienden, ik heb je ondergebloed. this user is dead |
|
quote: Ja, da's waar. Ik heb Dwaallicht onder gebloed Dit slaat nergens op. |
|
Mooie Usericon trouwens he! [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 08-09-2003 16:40] Dit slaat nergens op. |
|
Een bots-auto!! Mag je eigenlijk wel achter het stuur van een bots-auto als je zat bent? this user is dead |
|
Dan toch juist wel aangezien je dan sneller ergens tegen aan botst Maar de botstautootjes waren wel cool Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Maar ik botste steeds tegen Breezah-Sletten aan en ik wilde jou omver botsen... this user is dead |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |