IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : bleekpop 6 September 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
RaNk
Usericon van RaNk
Posted 07-09-2003 15:37 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Duur ja, vandaar dat er wat Schultenbrauer (of zoiets) bij de Aldi gehaald was. Niet dat ik ervan kon profiteren want na het optreden bleek dat andere lui een gedeelte van het bier opgezopen hadden hehehe.

Voor de rest wel een geslaagde dag, wat ZM-ers gezien maar niet veel gesproken. Dwaallicht wel en die kon je echt overal precies zien lopen met zijn bleeke outfit

CHD was goed, beetje erg scherp gitaargeluid trouwens! Helaas 'vergeten' de CD te kopen, maar dat komt nog wel.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-09-2003 17:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 15:10 schreef Visor het volgende:
Ik had touwens ook de eer om met de exclusieve Bolthorn bus heen en terug te reizen

godverdomme zeg!! hoe vet is dat wel niet???

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 18:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 17:33 schreef irritante klootzak het volgende:
godverdomme zeg!! hoe vet is dat wel niet???

Vetter dan een nachtje slapen in de TMDGay tourbus!

this user is dead

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-09-2003 20:57 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ja het was gaaf alleen jammer van die ns(bm) en verkeerd loop actie, waardoor we CHD misten, maar goed verder was het wel zeer gezellig .

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 07-09-2003 21:41 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 15:37 schreef RaNk het volgende:
Duur ja, vandaar dat er wat Schultenbrauer (of zoiets) bij de Aldi gehaald was. Niet dat ik ervan kon profiteren want na het optreden bleek dat andere lui een gedeelte van het bier opgezopen hadden hehehe.

Voor de rest wel een geslaagde dag, wat ZM-ers gezien maar niet veel gesproken. Dwaallicht wel en die kon je echt overal precies zien lopen met zijn bleeke outfit

CHD was goed, beetje erg scherp gitaargeluid trouwens! Helaas 'vergeten' de CD te kopen, maar dat komt nog wel.

Dan zul je even geduld moeten hebben want we hebben de laatste exemplaren afgelopen zaterdag verkocht. Maar we laten weer nieuwe maken.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-09-2003 10:33 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 7 september 2003 13:37 schreef Noctiis het volgende:
was weer erg leuk, zoals elk jaar!
vond eigelijk alle bands wel erg goed deze keer, was vooral aangenaam verrast door Destination Zero...
heeft niemand mij herkend? goeie zaak

Jawel, ikke!
En ik vond de meeste bands wel goed, behalve die Lianan Shee dan.
Destination Zero was ook leuk, behalve het introotje wat ze deden. Beetje jammer.
Verder vond ik het geluid maar matig, te veel bas, te weinig gitaargeluid. Vooral bij CHD viel me dat op. Maar goed, zelfs met dat geluid vond ik dat erg leuk.
En Bolthorn was vette heersch gewoon. Er mochten alleen wel meer mensen meedoen in de pit, vond ik. 5 was een beetje weinig.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 13:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik deed mee. En Fedaykin. En daar heb ik nu nog last van

this user is dead

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-09-2003 13:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Was een beetje een pit van niks, vooral toen al die kleine skat0r kindertjes mee gingen doen

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 13:29 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

True. Maar op de een of andere manier kon me dat allemaal niks meer schelen ...

Ik had echt niet in de gaten dat ik zo veel had gezopen ... hmm

this user is dead

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-09-2003 13:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 september 2003 13:29 schreef JFrost het volgende:
Hij bedoelde jou waarschijnlijk

I'm not being rude. You're just insignificant.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-09-2003 13:31 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 13:29 schreef JFrost het volgende:

Ik had echt niet in de gaten dat ik zo veel had gezopen ... hmm

Ik des te meer

*JFrost tegen Mörke: "ga ik met mijn hoofd achter dat glas staan, sla jij er tegenaan" en dan verbaasd zijn dat hij een bloedlip heeft. *

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 08-09-2003 13:32]

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 13:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 13:30 schreef helmet het volgende:
Hij bedoelde jou waarschijnlijk

this user is dead

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-09-2003 13:33 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 13:32 schreef JFrost het volgende:

Je had natuurlijk wel een fluisterwoud shirt aan

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 13:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 13:33 schreef Vlkodlak het volgende:
Je had natuurlijk wel een fluisterwoud shirt aan

..en gedroeg me als 12 jaar..

this user is dead

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-09-2003 15:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, naast fantastische iconen van überheid als wij lijk je vanzelf twaalf jaar.

Hoewel dat gebeuren met die bak ijs nou ook niet echt volwassen was...

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 15:39 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Klopt.

Dat 2e deel dan. Dat eerste is natuurlijk volslagen onzin...

this user is dead

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-09-2003 15:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 13:26 schreef Vlkodlak het volgende:
Was een beetje een pit van niks, vooral toen al die kleine skat0r kindertjes mee gingen doen

Deed op het allerlaatst beetje mee, toen had ik de moed gevonden om tegen Claw en Ooypunk in te gaan

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-09-2003 16:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vond het wel raar dat de bolthorn aanghangsels het voor elkaar kregen 20 euro biergeld in te zamelen, en daar dan maar 2 tray'tjes schultenbrau voor te kunnen halen.

Ik weet niet, maar dan gaat er wel wat mios met de financien.

Ach ja, ijsjes eten heeft ook zo zijn charmes.

Dit slaat nergens op.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-09-2003 16:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik kan me vagelijk herinneren dat ik ook nogal wat keertjes geslagen ben, maar dat heb ik mooi kunnen afreageren op JFrot/Claw's hoofd

Dit slaat nergens op.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 16:35 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Euh ... ja dat was natuurlijk niet helemaal nodig he. Maar even goeie vrienden, ik heb je ondergebloed.

this user is dead

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-09-2003 16:39 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 8 september 2003 16:35 schreef JFrost het volgende:
Euh ... ja dat was natuurlijk niet helemaal nodig he. Maar even goeie vrienden, ik heb je ondergebloed.

Ja, da's waar.
Ik heb Dwaallicht onder gebloed

Dit slaat nergens op.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-09-2003 16:40 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mooie Usericon trouwens he!

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 08-09-2003 16:40]

Dit slaat nergens op.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 16:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Een bots-auto!!

Mag je eigenlijk wel achter het stuur van een bots-auto als je zat bent?

this user is dead

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 08-09-2003 16:46 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Dan toch juist wel aangezien je dan sneller ergens tegen aan botst Maar de botstautootjes waren wel cool

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 16:48 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Maar ik botste steeds tegen Breezah-Sletten aan en ik wilde jou omver botsen...

this user is dead

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com